logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w agencji Havas PR

  PR 30.03.2016, przeczytano 466 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Havas PR awansuje na stanowiska consulting directors specjalistów w obszarze komunikacji korporacyjnej – Piotra Dobosza i Justynę Gościńską-Bociong.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-agencji-havas-pr,27980,artykul.html

Piotr Dobosz jest odpowiedzialny za prowadzenie projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej z naciskiem na PA, kryzysowej oraz związanej z konsultacjami społecznymi, a Justyna Gościńska-Bociong za rozwój oferty corporate PR z ukierunkowaniem głównie na CSR.

Obie awansowane osoby są związane z agencją od 2012 roku i dotychczas pracowały na stanowiskach starszych konsultantów.

Piotr Dobosz z komunikacją i public relations jest związany od 10 lat. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej oraz społecznej. Ma duże doświadczenie w branżach energetycznej, przemysłowej, motoryzacyjnej oraz IT. Pracował m.in. dla firm Google, Microsoft, General Electric, IBM, Samsung, BMW Group, Orange oraz Ikea. Był odpowiedzialny za tworzenie i implementację strategii komunikacyjnych dla klientów z branży energetycznej, w tym Grupy Energa, Doosan Power Systems oraz Aldesa.

W zakresie komunikacji społecznej doradzał licznym inwestorom z branży energetyki odnawialnej i konwencjonalnej. Ma także doświadczenie w sektorze FMCG – realizował projekty komunikacyjne dla Mars Polska, Danone, Grupy Żywiec oraz McCain. Ukończył Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego i podyplomowe międzynarodowe studia menedżerskie w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach.

Justyna Gościńska-Bociong
ma ponad 9 lat doświadczenia w public relations i mediach. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, B2B oraz w projektach z obszaru zrównoważonego rozwoju. Pracowała m.in. dla Komisji Europejskiej, 3M Poland, Wars SA, obecnie prowadzi projekty dla Orlen Oil i BMW Group Polska. Wcześniej była związana z Polską Izbą Ubezpieczeń oraz agencją Hill + Knowlton Strategies. Przez kilka lat pracowała jako dziennikarz i wydawca w Telewizji Polskiej.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (dziennikarstwo i komunikacja społeczna) oraz Uniwersytetu Szczecińskiego (zdrowie publiczne).

Źródło: Havas PR

www.havaspr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764