logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w agencji OBTK

  PR 09.03.2023, przeczytano 631 razy
ilustracja

Z początkiem lutego b.r. Aleksandra Dziwoki i Adrian Moliński z zespołu Social Media oraz Joanna Daszkiewicz i Michał Jarzyna z zespołu Public Relations awansowali w strukturach agencji On Board Think Kong.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-agencji-obtk,399230,artykul.html

Adrian Moliński awansował ze stanowiska Account Executive na Senior Account Executive odpowiadając za obsługę kampanii z branży automotive, IT, budowlaną i edukacyjną. Swoje doświadczenie zawodowe buduje w obszarze social media. Adrian wcześniej związany był z agencją interaktywną Berry Project gdzie koordynował komunikację w kanałach social media, odpowiadał za akcje marketingowe i influencer marketing.

Aleksandra Dziwoki związana z zespołem Social Media w OBTK awansowała na stanowisko Account Executive. Aleksandra koordynuje działania na profilach SoMe oraz odpowiedzialna jest m.in. za przygotowywanie kontentu, zarządzanie budżetami reklamowymi oraz produkcje materiałów video. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w tuPolska i Ola!Hola na stanowiskach Web Content Editor i Graficzka.

Joanna Daszkiewicz związana jest z zespołem PR od 2021 r. i odpowiada za kampanie realizowane m.in. dla Loreal i MSD AH. W lutym Joanna awansowała na stanowisko Consultant.

Michał Jarzyna również awansował na stanowisko Consultant. W zespole PR odpowiedzialny jest m.in. za działania prowadzone dla HOYA i Nordzucker. Michał związany jest agencją OBTK od czerwca 2021 r. Wczesniej pracował m.in. jako dziennikarz.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764