logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w agencji Węc PR

  PR 25.06.2020, przeczytano 894 razy
ilustracja

Krakowska agencja WĘC PR nie zwalnia tempa. Kamil Świstowski, Piotr Szarwark oraz Kinga Patecka to pracownicy, którzy w ostatnim czasie awansowali na stanowiska wyższej rangi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-agencji-wec-pr,387540,artykul.html

Agencja WĘC PR,  specjalizująca się w prowadzeniu działań komunikacyjnych dla klientów z sektora IT, dwa razy w ciągu roku ogłasza awanse wśród pracowników działających w obszarach PR, digital oraz eventów i marketingu. Wiosenna tura promocji dotyczy aż trzech osób zatrudnionych w agencji.

Kamil Świstowski jest związany z agencją od lipca 2019 roku. Jako PR Executive od razu został rzucony na głębokie wody i był odpowiedzialny za nagłośnienie eventu MeetUp® 2019. Na stanowisku Senior PR Executive koordynuje działania PR dla takich klientów jak Olympus, GetHero oraz FIXIT.

Piotr Szarwark pracuje w zespole PR agencji od czerwca 2018 roku. Do jego pierwszych projektów jako PR Executive należało prowadzenie działań w zakresie PR oraz influencer marketingu dla marki Plextor. Czołowym projektem Piotra jest wsparcie w obszarze PR oraz employer brandingu dla firmy Sabre. W związku z awansem na stanowisko seniorskie jego zakres obowiązków został poszerzony o kolejnego klienta - Acer Polska.

ilustracjastrzałka

Kinga Patecka dołączyła do WĘC PR w lutym 2019 roku. Od samego początku pracy w agencji wspierała czołowych klientów - Acer (Polska, obszar EMEA) oraz Sabre - w organizacji eventów tj. Acer Golf CUP 2019  czy Display Event 2019. Jako największy sukces w swojej pracy wskazuje koordynację udziału firmy Acer w Inter Extreme Masters 2020. Kinga z początkiem czerwca awansowała na stanowisko Project Executive.

ilustracjastrzałka

Źródło: WĘC Public Relations

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764