logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w agencji Yotta

  PR 13.08.2024, przeczytano 515 razy
ilustracja

Joanna Makolądra obejmuje stanowisko Dyrektorki Data Analytics, z kolei Iryna Ilkiv zostaje Dyrektorką TAAG w agencji doradczo-wdrożeniowej YOTTA, należącej do Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-agencji-yotta,405320,artykul.html

Iryna Ilkiv obejmując stanowisko Dyrektorki TAAG w agencji YOTTA, Iryna będzie zarządzać zespołem, który łączy kompetencje strategiczne i operacyjne w zakresie danych i technologii Adtech i Martech, wspierając klientów w transformacji danych oraz rozwoju dojrzałości w obszarach danowo-technologicznych. Do jej obowiązków będzie należała również ścisła współpraca z innymi jednostkami specjalistycznymi YOTTA oraz agencjami mediowymi Publicis Groupe. Iryna posiada ponad 13-letnie doświadczenie w pracy z technologią AdTech i MarTech. Od 2014 roku związana jest z Publicis Groupe. Na co dzień doradza klientom, jak skutecznie wdrożyć technologie, gromadzić i analizować dane, aby zmaksymalizować wzrost biznesu. Od 2019 roku uczestniczy w projektach Komisji Unii Europejskiej, jako ekspertka specjalizująca się w tematach związanych z technologią i danymi.

Joanna Makolądra od 2020 roku kieruje zespołem Data Analytics w agencji YOTTA, odpowiadając za tworzenie i wdrażanie rozwiązań analitycznych dla klientów Grupy oraz podmiotów zewnętrznych (w tym 13 rynków zagranicznych), obecnie na nowoutworzonym stanowisku Dyrektorki Data Analytics. W zakres jej obowiązków wchodzi również zarządzanie podzespołem zajmującym się rozwojem nowych, unikatowych na polskim rynku produktów, które wspierają zakup mediów tj. One Reach czy The Vault oraz tworzeniem autorskich, consultingowych analiz i strategicznych rekomendacji, dopasowanych do potrzeb Klientów. Joanna posiada ponad 12-letnie doświadczenie analityczne, specjalizuje się w zaawansowanych analizach efektywności komunikacji i mediów. Z Publicis Groupe związana jest od 2012 roku.

Awanse w szeregach YOTTA, są wynikiem realizacji strategii agencji, która skoncentrowana jest doradzaniu klientom i wdrażaniu rozwiazań z zakresu danych i technologii w zakresie rozwoju biznesu, budowania marki, zrozumienia potrzeb konsumenta, a tym samym wzrost efektywności działań marketingowych.

Źródło: YOTTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt
Zespół, którym od sierpnia zeszłego roku kieruje Adam Smereczyński wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.
Tomasz Ramza tymczasowym prezesem Grupy RMF
Kazimierz Gródek i  Tadeusz Sołtys zdecydowali o swoim odejściu z zarządu Grupy RMF obejmując jednocześnie w niej role doradcze. Tomasz Ramza obejmuje funkcję tymczasowego Prezesa ( CEO) Grupy RMF
Nowa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat
Od września 2024 roku stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba na czele działu kreacji oS3
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej ONE House. Obejmując stanowiska Dyrektorów Kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.
Jakub Ragdowski awansuje w Havas Media
Z początkiem września na stanowisko Consulting Directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764