logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Beeffective

  PR 08.06.2022, przeczytano 1291 razy
ilustracja

Anita Piasecka objęła stanowisko Head of Performance Marketing w trójmiejskiej agencji digital marketingu Beeffective. Tym samym agencja zmienia strukturę działu zajmującego się kampaniami digitalowymi. Nowym Performance Marketing Managerem zostaje Paweł Ciosk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-beeffective,396188,artykul.html

- Moim celem jest zbudowanie silnego, zgranego zespołu, który łączy w sobie wiele kompetencji zarówno pod kątem prowadzenia efektywnych kampanii w internecie, jak i zarządzania projektami i patrzenia holistycznie na biznesy naszych Klientów - mówi Anita Piasecka, Head of Performance Marketing w Beeffective - Świat social media i reklam przeobraża się niezwykle szybko, dlatego też trzeba reagować na bieżąco na zachodzące zmiany i wdrażać je do budowanej strategii marketingowej, a następnie przekuć w komunikaty reklamowe. Wszystko to przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi reklamowych.

- Dużą wagę przykładamy do poznawania biznesów Klientów, dopasowując do nich strategię kampanii - mówi Paweł Ciosk, Performance Marketing Manager Beeffective - Nie boimy się wyzwań, na swoim koncie mamy wiele sukcesów wielu marek i ani na moment się nie zatrzymujemy.

Źródło: Beeffective - Digital Marketing Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764