logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale client engagement VMLY&R

  PR 06.04.2020, przeczytano 2087 razy
ilustracja

W pierwszym kwartale tego roku do grona group account managerów agencji VMLY&R (Marta Gaś-Dmowska i Michał Brzęczkowski) dołączyli i tym samy awansowali: Anna Góreczna oraz Bartosz Mazurek. Adam Augustynowicz awansował na stanowisko regional business coordinator.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-client-engagement-vmlyandr,386435,artykul.html

Anna Góreczna - dotychczas senior account manager - z VMLY&R związana jest od 9 lat, pracując w tym czasie dla takich firm jak m.in. Philips, Nutricia, Vision Express, Danone EDP czy Durex. Obecnie jako group account manager sprawuje opiekę, odpowiada za rozwój biznesu oraz koordynuje prace dla marek koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline oraz projekty regionalne dla marek PepsiCo (m.in. Cheetos). Ma na swoim koncie zarządzanie kampaniami, które zostały nagrodzone na konkursach reklamowych, m.in. złotą statuetką Effie Awards za projekt "9 milionów powodów" zrealizowany dla marki Corega.

Prywatnie, mama dwóch żywiołowych chłopców, zwolenniczka sportowego stylu życia i aktywnego spędzania czasu oraz fanka kryminałów.

Adam Augustynowicz - dotychczas senior account manager - do VMLY&R dołączył niecałe dwa lata temu. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w digitalu. Poprzednio związany z agencją digitalową WebTalk. Wcześniej pracował jako webdesigner (pierwsze strony projektował w wieku 13 lat) i SEO/SEM specjalista. W swoim życiu zawodowym pracował dla takich klientów jak m.in. CityFit, Orlen Warsaw Marathon, Bosch, Dulux, InPost, Exim Tours, Saturn Polska. W VMLY&R koordynował m.in. projekty na 33 rynki Europy Środkowo-Wschodniej dla marki Lay’s. Od kwietnia jako regional business coordinator kieruje pracą zespołu accountów na kilku rynkach dla nowego klienta agencji.

Prywatnie, czas dzieli pomiędzy sport (głównie kolarstwo górskie) a pisanie publicystyki, prozy i poezji. Uwielbia literaturę, szczególnie science-fiction. Interesuje się dietetyką eksperymentalną oraz psychologią ewolucyjną. Uczy się chińskiego.

ilustracjastrzałka

Bartosz Mazurek - dotychczas senior account manager - z VMLY&R związany jest od 3 lat. Posiada ponad 9-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Wcześniej związany z agencją interaktywną Galileo Interactive oraz agencją PR-ową Omega Communications. Jako projekt manager uczestniczył w tworzeniu systemu Brand Oriented. Na przestrzeni lat pracował m.in. dla Samsung, T-Mobile, RWE / Innogy Polska, Siemens, Autodesk, Bayer, Kross, Muzeum Powstania Warszawskiego, Aegon, Tesco, Bakoma, Nestle Waters, Decathlon, Beiersdorf, Kimberly-Clark. Obecnie jako group account manager w VMLY&R odpowiada za kompleksową obsługę firmy Samsung.

Prywatnie, tata żywiołowego dwulatka, fan sportu, kryminałów i PlayStation – w różnych konfiguracjach. Po pracy lubi spędzać czas w kuchni.

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764