logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale client engagement VMLY&R

  PR 06.04.2020, przeczytano 2339 razy
ilustracja

W pierwszym kwartale tego roku do grona group account managerów agencji VMLY&R (Marta Gaś-Dmowska i Michał Brzęczkowski) dołączyli i tym samy awansowali: Anna Góreczna oraz Bartosz Mazurek. Adam Augustynowicz awansował na stanowisko regional business coordinator.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-client-engagement-vmlyandr,386435,artykul.html

Anna Góreczna - dotychczas senior account manager - z VMLY&R związana jest od 9 lat, pracując w tym czasie dla takich firm jak m.in. Philips, Nutricia, Vision Express, Danone EDP czy Durex. Obecnie jako group account manager sprawuje opiekę, odpowiada za rozwój biznesu oraz koordynuje prace dla marek koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline oraz projekty regionalne dla marek PepsiCo (m.in. Cheetos). Ma na swoim koncie zarządzanie kampaniami, które zostały nagrodzone na konkursach reklamowych, m.in. złotą statuetką Effie Awards za projekt "9 milionów powodów" zrealizowany dla marki Corega.

Prywatnie, mama dwóch żywiołowych chłopców, zwolenniczka sportowego stylu życia i aktywnego spędzania czasu oraz fanka kryminałów.

Adam Augustynowicz - dotychczas senior account manager - do VMLY&R dołączył niecałe dwa lata temu. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w digitalu. Poprzednio związany z agencją digitalową WebTalk. Wcześniej pracował jako webdesigner (pierwsze strony projektował w wieku 13 lat) i SEO/SEM specjalista. W swoim życiu zawodowym pracował dla takich klientów jak m.in. CityFit, Orlen Warsaw Marathon, Bosch, Dulux, InPost, Exim Tours, Saturn Polska. W VMLY&R koordynował m.in. projekty na 33 rynki Europy Środkowo-Wschodniej dla marki Lay’s. Od kwietnia jako regional business coordinator kieruje pracą zespołu accountów na kilku rynkach dla nowego klienta agencji.

Prywatnie, czas dzieli pomiędzy sport (głównie kolarstwo górskie) a pisanie publicystyki, prozy i poezji. Uwielbia literaturę, szczególnie science-fiction. Interesuje się dietetyką eksperymentalną oraz psychologią ewolucyjną. Uczy się chińskiego.

ilustracjastrzałka

Bartosz Mazurek - dotychczas senior account manager - z VMLY&R związany jest od 3 lat. Posiada ponad 9-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Wcześniej związany z agencją interaktywną Galileo Interactive oraz agencją PR-ową Omega Communications. Jako projekt manager uczestniczył w tworzeniu systemu Brand Oriented. Na przestrzeni lat pracował m.in. dla Samsung, T-Mobile, RWE / Innogy Polska, Siemens, Autodesk, Bayer, Kross, Muzeum Powstania Warszawskiego, Aegon, Tesco, Bakoma, Nestle Waters, Decathlon, Beiersdorf, Kimberly-Clark. Obecnie jako group account manager w VMLY&R odpowiada za kompleksową obsługę firmy Samsung.

Prywatnie, tata żywiołowego dwulatka, fan sportu, kryminałów i PlayStation – w różnych konfiguracjach. Po pracy lubi spędzać czas w kuchni.

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764