logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale client engagement VMLY&R

  PR 06.04.2020, przeczytano 2112 razy
ilustracja

W pierwszym kwartale tego roku do grona group account managerów agencji VMLY&R (Marta Gaś-Dmowska i Michał Brzęczkowski) dołączyli i tym samy awansowali: Anna Góreczna oraz Bartosz Mazurek. Adam Augustynowicz awansował na stanowisko regional business coordinator.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-client-engagement-vmlyandr,386435,artykul.html

Anna Góreczna - dotychczas senior account manager - z VMLY&R związana jest od 9 lat, pracując w tym czasie dla takich firm jak m.in. Philips, Nutricia, Vision Express, Danone EDP czy Durex. Obecnie jako group account manager sprawuje opiekę, odpowiada za rozwój biznesu oraz koordynuje prace dla marek koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline oraz projekty regionalne dla marek PepsiCo (m.in. Cheetos). Ma na swoim koncie zarządzanie kampaniami, które zostały nagrodzone na konkursach reklamowych, m.in. złotą statuetką Effie Awards za projekt "9 milionów powodów" zrealizowany dla marki Corega.

Prywatnie, mama dwóch żywiołowych chłopców, zwolenniczka sportowego stylu życia i aktywnego spędzania czasu oraz fanka kryminałów.

Adam Augustynowicz - dotychczas senior account manager - do VMLY&R dołączył niecałe dwa lata temu. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w digitalu. Poprzednio związany z agencją digitalową WebTalk. Wcześniej pracował jako webdesigner (pierwsze strony projektował w wieku 13 lat) i SEO/SEM specjalista. W swoim życiu zawodowym pracował dla takich klientów jak m.in. CityFit, Orlen Warsaw Marathon, Bosch, Dulux, InPost, Exim Tours, Saturn Polska. W VMLY&R koordynował m.in. projekty na 33 rynki Europy Środkowo-Wschodniej dla marki Lay’s. Od kwietnia jako regional business coordinator kieruje pracą zespołu accountów na kilku rynkach dla nowego klienta agencji.

Prywatnie, czas dzieli pomiędzy sport (głównie kolarstwo górskie) a pisanie publicystyki, prozy i poezji. Uwielbia literaturę, szczególnie science-fiction. Interesuje się dietetyką eksperymentalną oraz psychologią ewolucyjną. Uczy się chińskiego.

ilustracjastrzałka

Bartosz Mazurek - dotychczas senior account manager - z VMLY&R związany jest od 3 lat. Posiada ponad 9-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Wcześniej związany z agencją interaktywną Galileo Interactive oraz agencją PR-ową Omega Communications. Jako projekt manager uczestniczył w tworzeniu systemu Brand Oriented. Na przestrzeni lat pracował m.in. dla Samsung, T-Mobile, RWE / Innogy Polska, Siemens, Autodesk, Bayer, Kross, Muzeum Powstania Warszawskiego, Aegon, Tesco, Bakoma, Nestle Waters, Decathlon, Beiersdorf, Kimberly-Clark. Obecnie jako group account manager w VMLY&R odpowiada za kompleksową obsługę firmy Samsung.

Prywatnie, tata żywiołowego dwulatka, fan sportu, kryminałów i PlayStation – w różnych konfiguracjach. Po pracy lubi spędzać czas w kuchni.

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764