logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale client engagement VMLY&R

  PR 25.08.2020, przeczytano 935 razy
ilustracja

Z początkiem lipca Ania Kubiak-Suzuki dołączyła do grona account managerów agencji VMLY&R, a Anna Tartanus kontynuuje pracę w dziale client engagement jako senior account executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-client-engagement-vmlyandr,388201,artykul.html

Ania Kubiak-Suzuki - dotychczas senior account executive - z VMLY&R związana jest od niemal 4 lat, pracując w tym czasie dla takich marek jak Tic Tac Polska, Nutricia, Lay's, Bosch, Winiary, Lovela czy T-Mobile. Obecnie jako account manager zajmuje się kompleksową obsługą klienta Nutricia. Swoją przygodę z reklamą rozpoczęła w agencji VML, teraz kontynuuje ją pod szyldem VMLY&R.

Prywatnie mama dwóch - jak sama określa - "nadaktywnych" chłopców, pasjonatka kryminałów, horrorów, miłośniczka jazdy na rowerze, a od niedawna - dla balansu zainteresowała się także jogą. Ukończyła Iranistykę na Uniwersytecie Warszawskim, biegle mówi w języku perskim, którego, co ciekawe, używa m.in. w codziennych rozmowach z mężem Japończykiem.

Anna Tartanus - dotychczas account executive - w agencji VMLY&R od ponad roku. W tym czasie odpowiadała za koordynację działań dla T-Mobile. Na stanowisku senior account executive kontynuuje współpracę z tym klientem, dodatkowo koordynując wszystkie działania dla marki na płaszczyźnie e-commerce. Z branżą reklamową związana od 3 lat. Doświadczenie zdobywała w agencji Saatchi & Saatchi realizując projekty dla Procter&Gamble oraz w dziale marketingu firmy prawniczej DLA Piper.

Zdobyła dyplom licencjacki na Buckinghamshire New University oraz obroniła pracę magisterską na kierunku Zarządzanie Marketingiem na Uniwersytecie Warszawskim. W życiu prywatnym miłośniczka tańca nowoczesnego oraz szycia.

Obydwie pracują dla klientów z grupy biznesowej, którą opiekuje się Aleksandra Monczak.

Źródło: VMLY&R Poland

vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764