logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale client engagement VMLY&R

  PR 16.02.2022, przeczytano 859 razy
ilustracja

Agnieszka Winnik-Jaworska, dotychczas account supervisor, od lutego 2022 roku awansowała na stanowisko business director. Marta Gaś-Dmowska, Bartosz Mazurek i Michał Brzeczkowski - dotychczas na stanowiskach group account managers - również awansowali obejmując role: business supervisors. Tym samym cała czwórka dołącza do grona opiekunów grup biznesowych w VMLY&R obok: Magdaleny Brejnak-Kowalskiej, Aldony Boreckiej, Aleksandry Monczak i Michała Kasperczyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-client-engagement-vmlyandr,394804,artykul.html

Awanse w zespole client engagement VMLY&R mają wzmocnić strukturę działu, którego rolą jest rozwijanie partnerstwa biznesowego z kluczowymi klientami agencji.

- Chcemy być dla każdego z naszych klientów ważnymi partnerami w rozwoju ich marek i biznesu. Skupiamy się więc na budowie relacji, u podstaw których leży realizacja innowacyjnych marketingowych i biznesowych rozwiązań, opartych na zintegrowanych usługach agencji. - Michał Banaszewski, chief business officer VMLY&R

Agnieszka Winnik-Jaworska jest związana z branżą reklamową od kilkunastu lat, w tym ostatnie cztery lata pracowała jako account supervisor w VMLY&R. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach Lowe (obecnie MullenLowe) oraz Agencji 303, pracując dla takich marek jak: 36.6, Simplus, Wirtualna Polska, Maspex, Dove, Knorr, Toyota Bank, Nestlé czy Compensa. Obecnie jako business director w VMLY&R odpowiada za grupę biznesową obsługującą m.in. BNP Paribas oraz markę Kinguin. W ostatnich latach w VMLY&R była odpowiedzialna za takich klientów jak Mazda czy Leroy Merlin.

Prywatnie wielka fanka Azji, dobrego jedzenia, kwiatów, jogi, mądrych i zabawnych ludzi, pięknych wnętrz i książek oraz ciszy.  

Marta Gaś-Dmowska posiada ponad 10 lat doświadczenia w realizacji projektów i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych. Do tej pory pracowała między innymi dla takich klientów i marek jak: Peugeot, LINK4, Unilever, Mondelēz, mBank, Grupa Danone (Nutricia, Żywiec Zdrój), Nestlé, PepsiCo czy Grupa Żywiec. Obecnie w VMLY&R liderka zespołu odpowiedzialnego dla realizacji projektów i rozwój Mazdy i Netto Polska.

Prywatnie uwielbia aktywnie spędzać czas z rodziną, starając się dbać o prawidłową równowagę w rozwoju zawodowym i osobistym. W wolnych chwilach fanka dobrych seriali i produkcji Marvela.

Bartosz Mazurek z VMLY&R związany jest od 5 lat. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Wcześniej związany z agencją interaktywną Galileo Interactive oraz agencją PR-ową Omega Communications. Jako projekt manager uczestniczył w tworzeniu systemu Brand Oriented. Na przestrzeni lat pracował m.in. dla Samsung, T-Mobile, RWE / Innogy Polska, Siemens, Autodesk, Bayer, Kross, Muzeum Powstania Warszawskiego, Aegon, Tesco, Bakoma, Nestlé Waters, Decathlon, Beiersdorf, Kimberly-Clark. Obecnie jako business supervisor w VMLY&R odpowiada za kompleksową obsługę firmy Samsung.

Prywatnie, tata żywiołowego czterolatka, fan sportu, kryminałów i PlayStation – w różnych konfiguracjach. Po pracy lubi spędzać czas w kuchni.

Michał Brzeczkowski w marketingu i reklamie odnalazł się ponad dekadę temu. Przez lata pracował zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu potrafi zrozumieć obie perspektywy. Dobrze łączy swoją wiedzę z umiejętnością nawiązywania kontaktów, co przekłada się na wieloletnie relacje z klientami i rozwój biznesu po obu stronach. Marki, dla których pracował do tej pory, to: Tauron Polska, GDDKiA, Johnson & Johnson Poland, Mondelēz, LOT Polish Airlines, Wizz Air, PZ Cussons, Electrolux, LINK4 i Goodyear Polska. Aktualnie w agencji VMLY&R w roli business supervisora odpowiada za digitalowe oblicze marki T-Mobile.

Prywatnie, uwielbia muzykę, język francuski oraz podróże, które poszerzają jego życiowe horyzonty. Tata dwóch psów, z którymi zwiedził sporo ciekawych miejsc w Polsce. W wolnych chwilach, ogromny fan teatru Krzysztofa Warlikowskiego.

Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R, uwzględniając zespoły zarządzane przez Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director, liczy blisko 50 osób.

Źródło: VMLY&R

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764