logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale client engagement VMLY&R

  PR 15.04.2022, przeczytano 406 razy
ilustracja

Anna Góreczna, dotychczas group account manager, od marca 2022 roku objęła stanowisko business director. Kamila Tomaszewska, wcześniej senior account executive, awansowała na stanowisko account manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-client-engagement-vmlyandr,395534,artykul.html

Anna Góreczna posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Z VMLY&R związana jest od 11 lat. Jako business director sprawuje opiekę, odpowiada za rozwój biznesu oraz koordynuje regionalne projekty dla marek PepsiCo (m.in. Lay's), HBO oraz koncernu farmaceutycznego GSK. Obecnie zespół prowadzony przez Anne Góreczną składa się z 6 osób. Na swoim koncie ma zarządzanie kampaniami, które zostały nagrodzone na konkursach reklamowych, m.in. złotą statuetką Effie Awards za projekt "9 milionów powodów" zrealizowany dla marki Corega.

Swoje doświadczenie zdobywała pracując dla takich klientów i marek jak: Lay’s, Cheetos, Philips, Danone, GSK (Sensodyne, Voltaren, Corega, Otrivin, Theraflu, Rutinoscorbin), Nutricia, Vision Express, adidas, Reebok. Wcześniej związana z agencją MarketShare.

Prywatnie, mama dwóch żywiołowych chłopców i właścicielka jack russel terriera, zwolenniczka sportowego stylu życia i aktywnego spędzania czasu oraz fanka kryminałów.

Kamila Tomaszewska, dotychczas senior account executive - z VMLY&R związana jest od 3 lat, w tym czasie pracowała dla takich marek jak Lay's, FCA oraz adidas. Obecnie jako account manager zajmuje się głównie regionalną obsługą projektów dla Lay's. Z branżą reklamową związana od pięciu lat, swoje doświadczenie zdobywała w agencjach social media obsługujących klientów z branży lifestyle, beauty oraz design.

Poza pracą poświęca swój czas na gotowanie, podróżowanie, pochłanianie premier serialowych oraz podcastowych. Jej sposobem na relaks jest długi spacer z psem - Figą.

Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R liczy blisko 50 osób i jest złożony z trzech niezależny zespołów zarządzanych przez Michała Banaszewskiego, chief business officer, Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764