logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale Client Engagement VMLY&R Poland

  PR 19.05.2023, przeczytano 676 razy
ilustracja

Urszula Zielińska, Emilia Głowińska oraz Aleksandra Maleszyk awansowały na stanowisko Group Account Manager, natomiast Tomasz Milewski został Account Supervisorem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-client-engagement-vmlyandr-poland,400035,artykul.html

Urszula Zielińska z VMLY&R związana od prawie dziewięciu lat, a z marketingiem i reklamą od ponad 16 lat. Zaczynała w grupie STROER, po studiach podyplomowych postawiła na digital - i ta przygoda trwa do dziś. Pracowała m.in. dla Grupy Carlsberg, PGE, Novartis, MAN, Superpharm czy Velvet. Od kwietnia 2023 jako Group Account Manager przejęła opiekę nad kilkoma klientami, m.in. Ferrero i BAT, wraz z dedykowanymi zespołami accountów.  Lubi śmiać się, gotować, jeść i jeździć na rowerze. Smakoszka piwa, zawsze chciała być pogodynką.

Emilia Głowińska objęła opiekę nad grupą kliencką: bp, Pernod-Ricard (Wyborowa, Ballantines), McCormick oraz działania new business. W VMLY&R jest od 2021 roku, wcześniej w Saatchi & Saatchi i Heads Advertising. Pracowała dla takich klientów, jak: bp Poland, McCormick (Kamis), Procter & Gamble (Oral-B, Blend-a-med, Blend-a-dent, Gillette, Gillette Venus - na dziesięciu rynkach), Toyota Central Europe (Lexus na czterech rynkach CE), Provident. Pochodzi z Lublina, mieszka w Krakowie, myśli o przeprowadzce do Warszawy. Najchętniej kupiłaby dom w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą, a drugi na Amalfi.

Aleksandra Maleszyk na nowym stanowisku nadal będzie odpowiedzialna za trzyosobowy osobowy zespół client engagement dla IKEA, specjalizujący się w realizacjach kampanii 360 z dużym naciskiem na digital i social media. Z VMLY&R związana od 2018 roku, pracowała przy obsłudze marki Żywiec przy platformie komunikacyjnej „Chce się Ż”, Loterii Żywca i Męskim Graniu (Effie 2019). Od 2019 roku pracuje dla IKEA realizując kampanie 360 (trzykrotnie nagrodzone Effie: w 2020, 2021 i 2022 roku). Wcześniej związana z Good Looking Studio, 180 Heartbeats +JvM oraz Artegence i pracowała m.in. dla: Unilever (Big Milk, Magnum), innogy, HBO Polska, Volkswagen, Marlboro, Ferrero Polska, Dulux, Sanofi (Emolium). W wolnych chwilach pakuje walizkę i leci gdzieś daleko realizować się w fotografii reportażowej oraz poszukiwaniach swojej ulubionej plaży na świecie.

W ostatnich tygodniach w dziale client engagement VMLY&R Poland awansował także Tomasz Milewski. Objął stanowisko Account Supervisor i stanął na czele zespołu odpowiedzialnego za realizację strategicznych projektów komunikacyjnych, digitalowych, eventowych oraz działań influencerskich dla kategorii lifestyle adidas: Orginals oraz Sportswear. Wcześniej związany z marką Samsung, gdzie jako social media & marketing manager w latach w latach 2017-21 realizował kampanie wizerunkowe, social media i działania niestandardowe dla kategorii mobile. Doświadczenie zbierał także po stronie agencji McCann i Socializer czy domu mediowego MEC, realizując działania marketingowe dla klientów z kategorii: FMCG, moto, bankowość oraz beauty. W wolnych chwilach miłośnik sztuki, pasjonat kolarstwa oraz podróży przez Azję.

Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R liczy blisko 50 osób i jest złożony z trzech niezależnych zespołów zarządzanych przez Michała Banaszewskiego, chief business officer, Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director.

Ula Zielińska, Emilia Głowińska i Ola Maleszyk będą raportować do Natalii Krzyśków, która dołączyła do VMLY&R Poland w kwietniu 2023, raportując bezpośrednio do Michała Banaszewskiego. Tomek Milewski natomiast jest w dziale WPP Digital zarządzanym przez Katarzynę Tomalską.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764