logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

  PR 29.01.2020, przeczytano 1671 razy
ilustracja
Od lewej - Adam Caban, Bartosz Grędysa, Robert Antolak, Damian Kitowski, Bartek Rutkowski, Mikołaj Stefański

Robert Antolak awansował na associate creative director w VMLY&R. Z kolei Damian Kitowski, Bartosz Grędysa, Mikołaj Stefański, Adam Caban i Bartek Rutkowski objęli stanowiska creative group head.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-kreacji-vmlyandr,385498,artykul.html

Robert Antolak w VMLY&R pracuje od ponad czterech lat. W przeszłości związany był z agencjami DDB Warszawa, McCann i Ars Thanea. Pracował dla takich marek jak McDonalds, Coca-Cola, Burger King, KFC, Discovery Channel, Samsung, a obecnie opiekuje się markami z Grupy Żywiec i GSK. Jego prace były wielokrotnie nagradzane m.in. podczas KTR, Effie, MIXX, Mobile Trends czy Innovation. Uwielbia logiczne myślenie i harmonogramy. Po godzinach spędza czas ze swoją córką Polą, dużo pływa i oddaje się fotografii.

Damian Kitowski, na codzień tworzący duet kreatywny z Robertem Antolakiem, z VMLY&R związany jest od blisko czterech lat. Wcześniej pracował w DDB Warszawa, Tequila i Grandes Kochonos. Na swoim koncie ma projekty zrealizowane m.in. dla takich marek jak: Samsung, EB, Aviva, PLL LOT, Tyskie i Orange. Laureat Facebook Awards, KTR, Effie, MIXX, Innovation, Young Creatives w kategoriach Film i Print oraz Young Drummers. Obecnie pracuje dla marek z Grupy Żywiec i GSK.

Bartosz Grędysa do VML&R dołączył w 2018 roku i od dwóch lat zajmuje się markami Grupy Danone. Wcześniej pracował w 180heartbeats + Jung von Matt, gdzie należał do zespołu obsługującego Nike. Pracę w reklamie zaczynał w J. Walter Thompson/Parintex w 2005 roku. Doświadczenie copywriterskie zdobywał w Euro RSCG, Grey, BBDO i Young&Rubicam, gdzie współtworzył i realizował kampanie m.in. dla Link4, Lotto, Cheetos, Lay’s, Mercedesa i Danone. Lubi biegać, startuje w maratonach, gotuje w kameralnej One Table Restaurant, relaksuje się na przydługich spektaklach teatralnych i eksperymentalnych performansach. Występował w Chórze Kobiet - radykalnej grupie teatralnej Marty Górnickiej.

Adam Caban z VMLY&R związany jest od października 2018 roku. Wcześniej przez trzy lata pracował w 180heartbeats + JUNG v MATT obsługując Nike i realizując projekty dla HBO czy Canal+. Na swoim koncie ma nagrody KTR i Young Creatives. W zespole z Mikołajem Stefańskim odpowiada za komunikację BNP Paribas.

Mikołaj Stefański w VMLY&R pracuje od 9 miesięcy. Wcześniej związany był z Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal. Kampania "Smart Bell" dla Axa Polska przyniosła mu srebro i brąz na festiwalu Cannes Lions oraz nagrody w konkursach The One Show, Eurobest, Golden Drum i KTR. Ma na koncie dwie płyty i kilkaset koncertów zagranych z zespołem Mama Selita w roli perkusisty.

Bartek Rutkowski w VMLY&R - mimo rocznej przerwy - pracuje łącznie trzy lata. Wcześniej przez dwa lata w branży streetwear współpracował z markami Prosto, Turbokolor, adidas Originals i Nike. Potem przyszedł czas na pracę w Ogilvy, VML, Isobar i kilku małych agencjach i powrót do VMLY&R. Ma na swoim koncie nagrody w konkursach KTR, Effie i MIXX. Wygrał Young Creatives w kategorii Cyber i otrzymał wyróżnienie w konkursie Just Creatives. W międzyczasie obsługiwał m.in. takie marki jak: Nju Mobile, Finlandia Vodka, Lidl, Orange, Winiary, Play, Skoda, Huawei i adidas. Od dwóch lat zajmuje się obsługą marki Wyborowa i bierze udział w przetargach prowadzonych przez VMLY&R.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764