logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

  PR 02.11.2020, przeczytano 657 razy
ilustracja

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-kreacji-vmlyandr,389022,artykul.html

W teamie kreatywnym razem od blisko 3 lat, pracowali dla klientów na rynku lokalnym, a także przygotowali liczne kampanie w regionie. Na swoim koncie mają projekty dla marek z wielu branż - od motoryzacyjnej po producenta proszków do prania. Ich prace niejednokrotnie doceniane były na festiwalach i konkursach branżowych, zdobywając takie nagrody jak Effie Awards, KTR, Epica czy Golden Arrow. Jako creative group head odpowiadają za nadzór oraz merytoryczne i menadżerskie wsparcie części zespołów kreatywnych oraz klientów agencji VMLY&R.

Joanna Sroka z branżą reklamową związana jest od 9 lat. W VMLY&R pracuje od 2018 roku, dotychczas na stanowisku senior copywriter.

Doświadczenie zdobywała w agencjach JWT, Publicis DWL, GPD Agency oraz Leo Burnett, pracując dla takich klientów i marek jak Mazda, Renault, Ford, Michelin, Carlo Rossi, Soplica, Stumbras, Lech, Lipton, Nescafé, Żywiec Zdrój, Lay’s, Fantasia, Procter&Gamble, Mr. Proper, Max Factor, Tide, Always, Rimmel, Polfarma, Iwostin, Emolium, Prudential, Raiffeisen, mBank, Jula, IKEA.

Na swoim koncie ma pracę przy projektach nagradzanych na konkursach branżowych: Brązowe nagrody na Epica Awards oraz KTR za "Żarówkę IKEA"oraz Srebrne Effie Awards za "mBank - rocznik 2000".

Czas wolny najchętniej spędza w domu albo w lesie. Jak sama określa ma pasje emerytki: zbiera grzyby, haftuje, uprawia kwiaty i rozwiązuje krzyżówki pozostając wierną Panoramicznej. Ma na wychowaniu dwóch kawalerów: kota Stefana i psa Lenka. Co ciekawe, potrafi ich ustawić tak, że nie żyją jak pies z kotem.

Sławomir Bełch, w branży reklamowej od 14 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 roku, dotychczas na stanowisku senior art director.

Doświadczenie zdobywał w agencjach Momentum McCann Worldgroup, Tipping Point TBWA, FCB Warsaw, IQ Marketing, Mullenlowe, pracując dla takich klientów i marek jak Absolut, Ballantine’s, Bols, Jacobs, Herbapol Lublin, Lipton, Żywiec Zdrój, Milka, Krakus, Lay’s, Fantasia, Nivea, Eucerin, Rimmel, L’Oreal Paris, Maybelline, Emolium, Polpharma, BP, BMW Bawaria Motors, Opel, Volkswagen Bank, mBank, Bank BGŻ, Plus, Orange, IKEA.

Pracował przy kampaniach reklamowych, które otrzymały uznanie na wielu konkursach branżowych, m.in. Golden Arrow czy Effie Awards. Wśród nagrodzonych projektów znalazły się m.in. "Baw się kawą" dla Jacobs oraz "Rocznik 2000" i "Przedsiębiorco zyskaj" dla mBank.

W tworzonych przez siebie projektach wykorzystuje doświadczenie zdobyte na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, dlatego do każdego key visuala podchodzi jak do dzieła sztuki. W czasie wolnym nie odbiega daleko od swojego wykształcenia i życia zawodowego - odpoczywa oddając się sztuce w różnych formach i spędzając czas z rodziną.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764