logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

  PR 01.02.2022, przeczytano 1057 razy
ilustracja

Natalia Borawska, Alek Frydrych, Adam Smereczyński oraz Robert Antolak - dotychczas na stanowiskach associate creative director - od stycznia 2022 roku awansowali i objeli nowe role: creative director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-kreacji-vmlyandr,394622,artykul.html

Kolejne awanse w kreacji VMLY&R związane są ze zmianami struktury działu i jej wypłaszczeniem. Ponad 120 osób pracujących w dziale podzielonych zostało pomiędzy osiem niezależnych grup kreatywnych - większe zarządzane są przez osoby na stanowiskach CREATIVE DIRECTORS, mniejsze przez ASSOCIATE CREATIVE DIRECTORS. Pracę grup kreatywnych wesprą dodatkowo cztery zespoły specjalne: SOCIAL MEDIA & GAMING / DIGITAL PRODUCTION / DESIGN / TV PRODUCTION. Łącznie dział kreacji VMLY&R składał będzie się więc z 12 grup. Nazwiska liderek i liderów poszczególnych z nich ogłoszone zostaną w najbliższych tygodniach.

Natalia Borawska z VMLY&R związana jest od 2019 roku. Wcześniej była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media (Next Agency / LiquidThread). W przeszłości była również związana z agencjami DDB Warszawa, Saatchi&Saatchi IS i Ogilvy&Mather. Przez kilkanaście lat pracy w międzynarodowych agencjach, w Polsce i poza jej granicami, z sukcesami tworzyła komunikację dla globalnych i lokalnych marek. Jej prace były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach (KTR, Golden Drum, Cannes Lions, Eurobest, Epica, Effie). Jurorka Papaya Young Directors, KTR, Gerety czy konkursu "Podcast roku".

Kocha dobry storytelling, mocną kawę i azjatycką literaturę. Prywatnie mama 6-latka.

Alek Frydrych w agencji VMLY&R od 2020 roku. Pracę w branży zaczynał czternaście lat temu w Leo Burnett. Doświadczenie w zarządzaniu zespołami zdobywał m.in. w Walk Digital czy Grey Group. Nagrodzony kilkudziesięcioma nagrodami w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie, w tym Grand Prix KTR i lwem w Cannes. Nałogowy juror konkursów kreatywnych (KTR, IAB MIXX, YouTube Works i innych).

Prywatnie fan science fiction, entuzjasta gier komputerowych jako form fabularnych. Ojciec dwójki rozrabiaków.

Adam Smereczyński w branży reklamowej od 2004 roku, a w VMLY&R od 5 lat. Wcześniej pracował na stanowiskach managerskich m.in. w 1180heartbeats + JUNG v MATT, Change Integrated i Leo Burnett. Od zawsze swobodnie poruszał się na przecięciu marketingu i nowych technologii. Nagradzany podczas Cannes Lions, D&AD, Golden Drum, Eurobest, ADC*E, The CUP, Cannes Young Creatives, Gerety, Epica, ADC*E Young European Creative i właściciel wielu nagród lokalnych.

Psychofan AI i blockchaina, fan designu i digital paintingu. Prywatnie mąż, ojciec dwóch synów oraz właściciel border terriera o imieniu Jock.

Robert Antolak w VMLY&R pracuje od ponad pięciu lat. W przeszłości związany był z agencjami DDB Warszawa, McCann i Ars Thanea. Pracował dla takich marek jak McDonald's, Coca-Cola, Burger King, KFC, Discovery Channel. Obecnie opiekuje się marką Samsung. Jego prace były wielokrotnie nagradzane m.in. podczas KTR, Effie, IAB MIXX, Mobile Trends czy Innovation.

Uwielbia logiczne myślenie i harmonogramy. Po godzinach spędza czas ze swoją córką Polą, dużo pływa i oddaje się fotografii.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy influencerzy organizują nam już Święta?
Święta Bożego Narodzenia są jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w kalendarzu Polaków – czasem pełnym tradycji, rodzinnych spotkań i refleksji. W ostatnich latach można jednak zauważyć zmieniające się podejście do celebracji tych wyjątkowych dni. Pod wpływem mediów społecznościowych, a zwłaszcza działalności influencerów,...
Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764