logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

  PR 01.02.2022, przeczytano 919 razy
ilustracja

Natalia Borawska, Alek Frydrych, Adam Smereczyński oraz Robert Antolak - dotychczas na stanowiskach associate creative director - od stycznia 2022 roku awansowali i objeli nowe role: creative director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-kreacji-vmlyandr,394622,artykul.html

Kolejne awanse w kreacji VMLY&R związane są ze zmianami struktury działu i jej wypłaszczeniem. Ponad 120 osób pracujących w dziale podzielonych zostało pomiędzy osiem niezależnych grup kreatywnych - większe zarządzane są przez osoby na stanowiskach CREATIVE DIRECTORS, mniejsze przez ASSOCIATE CREATIVE DIRECTORS. Pracę grup kreatywnych wesprą dodatkowo cztery zespoły specjalne: SOCIAL MEDIA & GAMING / DIGITAL PRODUCTION / DESIGN / TV PRODUCTION. Łącznie dział kreacji VMLY&R składał będzie się więc z 12 grup. Nazwiska liderek i liderów poszczególnych z nich ogłoszone zostaną w najbliższych tygodniach.

Natalia Borawska z VMLY&R związana jest od 2019 roku. Wcześniej była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media (Next Agency / LiquidThread). W przeszłości była również związana z agencjami DDB Warszawa, Saatchi&Saatchi IS i Ogilvy&Mather. Przez kilkanaście lat pracy w międzynarodowych agencjach, w Polsce i poza jej granicami, z sukcesami tworzyła komunikację dla globalnych i lokalnych marek. Jej prace były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach (KTR, Golden Drum, Cannes Lions, Eurobest, Epica, Effie). Jurorka Papaya Young Directors, KTR, Gerety czy konkursu "Podcast roku".

Kocha dobry storytelling, mocną kawę i azjatycką literaturę. Prywatnie mama 6-latka.

Alek Frydrych w agencji VMLY&R od 2020 roku. Pracę w branży zaczynał czternaście lat temu w Leo Burnett. Doświadczenie w zarządzaniu zespołami zdobywał m.in. w Walk Digital czy Grey Group. Nagrodzony kilkudziesięcioma nagrodami w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie, w tym Grand Prix KTR i lwem w Cannes. Nałogowy juror konkursów kreatywnych (KTR, IAB MIXX, YouTube Works i innych).

Prywatnie fan science fiction, entuzjasta gier komputerowych jako form fabularnych. Ojciec dwójki rozrabiaków.

Adam Smereczyński w branży reklamowej od 2004 roku, a w VMLY&R od 5 lat. Wcześniej pracował na stanowiskach managerskich m.in. w 1180heartbeats + JUNG v MATT, Change Integrated i Leo Burnett. Od zawsze swobodnie poruszał się na przecięciu marketingu i nowych technologii. Nagradzany podczas Cannes Lions, D&AD, Golden Drum, Eurobest, ADC*E, The CUP, Cannes Young Creatives, Gerety, Epica, ADC*E Young European Creative i właściciel wielu nagród lokalnych.

Psychofan AI i blockchaina, fan designu i digital paintingu. Prywatnie mąż, ojciec dwóch synów oraz właściciel border terriera o imieniu Jock.

Robert Antolak w VMLY&R pracuje od ponad pięciu lat. W przeszłości związany był z agencjami DDB Warszawa, McCann i Ars Thanea. Pracował dla takich marek jak McDonald's, Coca-Cola, Burger King, KFC, Discovery Channel. Obecnie opiekuje się marką Samsung. Jego prace były wielokrotnie nagradzane m.in. podczas KTR, Effie, IAB MIXX, Mobile Trends czy Innovation.

Uwielbia logiczne myślenie i harmonogramy. Po godzinach spędza czas ze swoją córką Polą, dużo pływa i oddaje się fotografii.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764