logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

  PR 27.05.2022, przeczytano 315 razy
ilustracja

Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-kreacji-vmlyandr,396054,artykul.html

Obecnie dział kreacji VMLY&R dzieli się na 12 grup. Liderką jednej z nich jest Joanna Paździórko, której zespół składa się wyłącznie z kobiet i jest dedykowana takim klientom jak: Karmi, Cheetos, Ford, HBO Max oraz Douglas. Natomiast grupa prowadzona przez Joannę Srokę i Sławomira Bełcha zajmuje się obsługą kreatywną Doritos, BP i Blanc 1664 oraz nowego klienta agencji - Netto.

Joanna Paździórko z branżą związana jest od 11 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 roku.

Doświadczenie zdobywała w agencjach Saatchi&Saatchi IS, Havas oraz Walk. Pracowała dla takich marek i klientów jak Orange, NC+, HBO Max, Nickelodeon, MTV, Sony, Visa, Samsung, mBank, Pekao, Inmedio, Philips, Lay's, O.B, Emolium, Ford, BMW, Volkswagen, Kurka Wolna, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój, Danone, Lirene, Lipton, Wedel, Milka, Hala Koszyki, czy Komisja Europejska. Na swoim koncie ma projekty nagradzane na konkursach branżowych: KTR, Innovation, Effie, Złoty Spinacz, Global Media Awards.

Czas wolny najchętniej spędza na słońcu. Najlepiej tam, gdzie morskie fale masują jej zwoje mózgowe, a ptaszki plotą jej liche warkocze.

Joanna Sroka posiada ponad 10 lat doświadczenia w branży kreatywnej. W VMLY&R pracuje od 2018 roku.

Doświadczenie zdobywała w JWT Warszawa, Leo Burnett, Publicis DWL, GDP Agency. Współtworzyła kampanie dla takich marek jak IKEA, Mazda, Renault, Ford, Michelin, Lech, Lipton, Nescafé, Żywiec Zdrój, Lay's, Procter & Gamble, Mr. Proper, Max Factor, Rimmel, Polfarma, Prudential, Raiffeisen, mBank. Jej prace były wielokrotnie nagradzane na konkursach KTR, Effie, Golden Arrow, Epica, Innovation i MIXX Awards.

Prywatnie fanka filmów studia Ghibli i contentu na TikToku. Zakochana w Rzymie, entuzjastka gotowania i grzybobrania.

Sławomir Bełch w branży reklamowej od 16 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 roku.

Doświadczenie zdobywał w agencjach Momentum McCann Worldgroup, Tipping Point TBWA, FCB Warsaw, IQ Marketing, Mullenlowe, pracując dla takich klientów i marek jak Absolut, Ballantine’s, Bols, Jacobs, Herbapol Lublin, Lipton, Żywiec Zdrój, Milka, Krakus, Lay’s, Fantasia, Nivea, Eucerin, Rimmel, L’Oreal Paris, Maybelline, Emolium, Polpharma, BP, BMW Bawaria Motors, Opel, Volkswagen Bank, mBank, Bank BGŻ, Plus, Orange, IKEA.

Pracował przy kampaniach reklamowych, które otrzymały uznanie na wielu konkursach branżowych, m.in. KTR, Innovation, MIXX Awards, Kreatura, Golden Arrow czy Effie.

W tworzonych przez siebie projektach wykorzystuje doświadczenie zdobyte na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, dlatego do każdego key visuala podchodzi jak do dzieła sztuki. W czasie wolnym nie odbiega daleko od swojego wykształcenia i życia zawodowego - odpoczywa oddając się sztuce w różnych formach i spędzając czas z rodziną.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764