logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

  PR 27.05.2022, przeczytano 586 razy
ilustracja

Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-kreacji-vmlyandr,396054,artykul.html

Obecnie dział kreacji VMLY&R dzieli się na 12 grup. Liderką jednej z nich jest Joanna Paździórko, której zespół składa się wyłącznie z kobiet i jest dedykowana takim klientom jak: Karmi, Cheetos, Ford, HBO Max oraz Douglas. Natomiast grupa prowadzona przez Joannę Srokę i Sławomira Bełcha zajmuje się obsługą kreatywną Doritos, BP i Blanc 1664 oraz nowego klienta agencji - Netto.

Joanna Paździórko z branżą związana jest od 11 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 roku.

Doświadczenie zdobywała w agencjach Saatchi&Saatchi IS, Havas oraz Walk. Pracowała dla takich marek i klientów jak Orange, NC+, HBO Max, Nickelodeon, MTV, Sony, Visa, Samsung, mBank, Pekao, Inmedio, Philips, Lay's, O.B, Emolium, Ford, BMW, Volkswagen, Kurka Wolna, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój, Danone, Lirene, Lipton, Wedel, Milka, Hala Koszyki, czy Komisja Europejska. Na swoim koncie ma projekty nagradzane na konkursach branżowych: KTR, Innovation, Effie, Złoty Spinacz, Global Media Awards.

Czas wolny najchętniej spędza na słońcu. Najlepiej tam, gdzie morskie fale masują jej zwoje mózgowe, a ptaszki plotą jej liche warkocze.

Joanna Sroka posiada ponad 10 lat doświadczenia w branży kreatywnej. W VMLY&R pracuje od 2018 roku.

Doświadczenie zdobywała w JWT Warszawa, Leo Burnett, Publicis DWL, GDP Agency. Współtworzyła kampanie dla takich marek jak IKEA, Mazda, Renault, Ford, Michelin, Lech, Lipton, Nescafé, Żywiec Zdrój, Lay's, Procter & Gamble, Mr. Proper, Max Factor, Rimmel, Polfarma, Prudential, Raiffeisen, mBank. Jej prace były wielokrotnie nagradzane na konkursach KTR, Effie, Golden Arrow, Epica, Innovation i MIXX Awards.

Prywatnie fanka filmów studia Ghibli i contentu na TikToku. Zakochana w Rzymie, entuzjastka gotowania i grzybobrania.

Sławomir Bełch w branży reklamowej od 16 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 roku.

Doświadczenie zdobywał w agencjach Momentum McCann Worldgroup, Tipping Point TBWA, FCB Warsaw, IQ Marketing, Mullenlowe, pracując dla takich klientów i marek jak Absolut, Ballantine’s, Bols, Jacobs, Herbapol Lublin, Lipton, Żywiec Zdrój, Milka, Krakus, Lay’s, Fantasia, Nivea, Eucerin, Rimmel, L’Oreal Paris, Maybelline, Emolium, Polpharma, BP, BMW Bawaria Motors, Opel, Volkswagen Bank, mBank, Bank BGŻ, Plus, Orange, IKEA.

Pracował przy kampaniach reklamowych, które otrzymały uznanie na wielu konkursach branżowych, m.in. KTR, Innovation, MIXX Awards, Kreatura, Golden Arrow czy Effie.

W tworzonych przez siebie projektach wykorzystuje doświadczenie zdobyte na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, dlatego do każdego key visuala podchodzi jak do dzieła sztuki. W czasie wolnym nie odbiega daleko od swojego wykształcenia i życia zawodowego - odpoczywa oddając się sztuce w różnych formach i spędzając czas z rodziną.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych związanych z obsługą klientów indywidualnych mBanku. Dotychczas grupa dentsu Polska odpowiadała za prowadzenie kampanii mediowych banku.
Nowa odsłona szyldu Victorii w Gdyni
Inscription Project: Victoria to z założenia podróżujący projekt. Kolejna odsłona, tym razem w przestrzeni Traffic Design będzie jego rozwinięciem. Głównym elementem działania jest 47-letni napis VICTORIA, zdemontowany z hotelu Sofitel Warsaw Victoria w 2011 roku, zaprojektowany przez Romana Duszka. Zapraszamy na wernisaż 31.03.2023 o godzinie 20:00.  
Kampania „Samsung. Przygotowany na zmiany”
W dzisiejszym świecie potrzebujemy urządzeń AGD, które będą spełniały nie tylko podstawowe funkcje, ale również ułatwiały nasze życie na różnych poziomach. Zgodnie z hasłem kampanii: „Samsung. Przygotowany na zmiany” – marka podkreśla, że oferuje inteligentne rozwiązania, które zostały zaprojektowane z myślą o indywidualnych...
Robyg zachęca do sprzątania plaży i dbania o wodę
Bałtyk to jedna z naszych najważniejszych atrakcji turystycznych, tymczasem w akwenie ląduje coraz więcej śmieci i zanieczyszczeń. Ma to katastrofalne skutki dla środowiska, a w konsekwencji również dla nas wszystkich. Działania są potrzebne tu i teraz, dlatego deweloper ROBYG zaplanował na 2023 rok szereg akcji, które mają na celu edukować w zakresie wody i...
Niecodzienna instalacja w warszawskim biurowcu Biura przy Bramie
Pięknie zaścielone łóżko powitało w czwartkowy poranek wszystkich odwiedzających biurowiec Biura przy Bramie znajdujący się w Browarach Warszawskich. Ta niecodzienna instalacja pojawiła się z okazji Światowego Dnia Snu, który obchodzony jest 17 marca.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764