logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale kreacji VMLY&R Poland

  PR 28.06.2023, przeczytano 1056 razy
ilustracja
Od lewej Mikołaj Stefański i Adam Caban

Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali na stanowisko Creative Director, a Igor Seider i Piotr Wróblewski - na stanowisko Creative Lead w agencji VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-kreacji-vmlyandr-poland,400584,artykul.html

Adam Caban i Mikołaj Stefański pracują razem w VMLY&R Poland od 2019 roku. Na stanowisku Creative Director będą kontynuować samodzielnie zarządzanie grupą złożoną z teamów kreatywnych oraz designerów. Zespół Adama i Mikołaja jest odpowiedzialny między innymi za całościową obsługę adidas i komunikację wszystkich kategorii marki w Polsce. Przez ostatnie lata projekty tworzone z marką adidas mocno wykraczały poza standardową komunikację, a kreacja skupiała swoje działania także wokół takich obszarów jak np. eventy.

Adam i Mikołaj to dyrektorzy kreatywni z dużym doświadczeniem w komunikacji marek sportowych oraz w tworzeniu nagrodowych pomysłów, co potwierdzają ich osiągnięcia na lokalnych i międzynarodowych festiwalach kreatywnych. Adam Caban jest w VMLY&R Poland od października 2018 roku, wcześniej związany z 180heartbeats + JUNG v MATT obsługując Nike i realizując projekty dla HBO czy Canal+. Na swoim koncie ma nagrody KTR i Young Creatives oraz brąz w Cannes za kampanię "Sztuka bez Wstydu" dla marki Durex. Mikołaj Stefański dołączył do VMLY&R w maju 2019 roku. Doświadczenie zdobywał w Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal. Ma na swoim koncie srebro i brąz na festiwalu Cannes Lions oraz nagrody w konkursach The One Show, Eurobest, Golden Drum i KTR.
Jako team kreatywny zrealizowali m.in. nagrodzoną złotem KTR kampanię „Gdzie są nasze Patronki?" dla BNP Paribas.

Igor Seider i Piotr Wróblewski również witają lato awansem. Seniorski team kreatywny, działający wspólnie od dekady, obejmuje Creative Lead w grupie Natalii Borawskiej.

Igor i Piotr wrócili do VMLY&R Poland w 2022 roku i tworzyli kampanie dla marek Ballantine’s oraz BNP Paribas. W 2023 roku stali się istotnym elementem zespołu pracującego dla IKEA. W nowej roli będą aktywnie wspierać Creative Director Natalię Borawską przy realizacji kluczowych kampanii, w działaniach ongoing oraz czuwaniu nad spójnością wizualną marki IKEA.

Piotr Wróblewski to Art z urodzenia, bo babcia była nauczycielką plastyki. W wolnych chwilach oddaje się zajawkom agronomicznym (np. hoduje kury) oraz kibicowaniu ulubionemu teamowi F1. Igor Seider, Copywriter, pracował wcześniej w agencjach Kalicińscy i Cut the Mustard. Po godzinach tworzy muzykę solo i w licznych projektach jako Igorilla. Wspólnie tworzyli kampanie dla takich marek jak: LOTTO, Lech, Danio, Ballantine’s, BNP Paribas, SKODA, Red Bull, H&M.

ilustracjastrzałka

Od lewej: Piotr Wróblewski i Igor Seider, fot. Irena Kostrzębska

Dział kreacji VMLY&R Poland liczy obecnie 110 osób, tworzących dziewięć grup kreatywnych. W ciągu ostatnich 10 lat zdobyła niemal 360 nagród w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie, wliczając w to tytuł Agencji Roku, Grand Prix oraz Titanium na festiwalu Cannes Lions.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Gruszka dołącza do adQuery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko Chief Growth Officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.
Nowa szefowa Działu Prawnego Grupy Eurozet
Od 1 lipca br. stanowisko dyrektora Działu Prawnego Grupy Eurozet obejmie Kamila Pirogow-Małdzińska.
Awanse w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Kamila Glińska nową szefową serwisu Plejada
Z początkiem lipca 2024 r. Kamila Glińska obejmie stanowisko szefowej serwisu Plejada. Dotychczas pełniący tę funkcję Grzegorz Dobek podjął decyzję o odejściu z firmy.
Bartłomiej Chmiel dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania Klientów z branży e-commerce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764