logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale Social Media Labcon

  PR 02.04.2024, przeczytano 312 razy
ilustracjastrzałka

Patrycja Majsik oraz Gabriela Łacińska awansowały w strukturach należącej do Group One agencji kreatywnej Labcon. Patrycja w swojej nowej roli obejmuje stanowisko Social Media Team Leaderki, natomiast Gabriela pełni funkcję Senior Social Media Managerki. Ich bogate doświadczenie w tworzeniu strategii i contentu w mediach społecznościowych to solidne fundamenty dla dalszego rozwoju najlepiej zintegrowanej oferty komunikacyjnej i kreatywnej Labcon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-social-media-labcon,403683,artykul.html

Patrycja Majsik z agencją związana jest od lipca 2023 roku, na stanowisku Social Media Team Leaderki połączy swoje ponad 11-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych i contentu do mediów społecznościowych z kompetencjami w budowaniu i rozwijaniu zespołów social mediowych agencji kreatywnych. Jako prelegentka występowała m.in. podczas Kongresu for Social Media. Jest członkinią grupy roboczej IAB Polska z zakresu social media. Certyfikowana ekspertka Meta Creative Strategy. Tworzyła komunikację marek takich jak Mastercard, Škoda, L’Oréal, Play, Cyfrowy Polsat, Grupa PZU. Poprzednio związana m.in. z agencjami McCANN oraz Isobar Polska.

Jestem pewien, że Patrycja to właściwa osoba na właściwym miejscu — ostatnie pół roku miałem okazję dobrze poznać Jej umiejętności. Wierzę, że Patrycja będzie wspaniałą ambasadorką naszych projektów i kompetencji social mediowych, a Jej doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu zespołów zapewni odpowiedni poziom uważności osobom z zespołu Social Media oraz przełoży się na nowe usługi świadczone w obszarze mediów społecznościowych w naszej agencji.

Adam Kregielewski, Head of Strategy and Social Media, Labcon

Gabriela Łacińska związana jest z tworzeniem strategii oraz contentu w mediach społecznościowymi od prawie 5 lat. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w lokalnych jak i globalnych agencjach marketingowych. W agencji Labcon odpowiadała m.in. za rozwój klienta Hebe w strukturach spółki. Współpracowała z markami z branży motoryzacyjnej, beauty, jak i telekomunikacyjnej.

Zespół Social Media dostarcza klientom Labcon usługi na najwyższym poziomie eksperckości właśnie dzięki temu, że pracują w nim takie osoby jak Gabriela. Będąca zawsze na bieżąco z najświeższymi trendami, posiadająca ogromną wiedzę i biegłość, a także aspiracje, które sprawiają, że od dobrych rozwiązań woli proponować zawsze te lepsze. Cieszę się, że nie tylko obejmie opieką kluczowe projekty agencji, ale będzie dbała również o rozwój merytoryczny w zespole.

Patrycja Majsik, Social Media Team Leaderka, Labcon

Źródło: Group One

groupone.com.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja kreatywna Labcon będąc częścią Group One łączy kreację, design, social media, influencer marketing, PR oraz eventy pod jednym dachem — House of Communication. Dzięki temu unikalnemu połączeniu kompetencji Labcon tworzy kampanie, które zapadają w pamięć i odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764