logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet

  PR 19.06.2024, przeczytano 407 razy
ilustracja

W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-sprzedazy-agencyjnej-grupy-eurozet,404718,artykul.html

Anna Chudzyńska awansowała na stanowisko Dyrektora Działu Niestandardów i Promocji. Od stycznia jej zespół zajmuje się również obsługą, budowaniem i realizacją ofert współpracy z niezależnymi podcasterami. Chudzyńska ma 23-letnie doświadczenie na rynku reklamowo-mediowym. Z Agorą związana jest od 2014 roku.

W Dziale Planowania Michał Miętusiewicz objął stanowisko Planning & Buying Directora. Z branżą radiową jest związany od 2007 roku. Do Grupy Radiowej Agora dołączył w 2010 roku. Jego nowe zadania obejmują m.in. analizę potrzeb produktowych.

To nie jedyny awans w Dziale Planowania. Małgorzata Rybkiewicz i Rafał Kłodnicki objęli stanowiska Radio Planning Group Managerów. Oboje przejęli kierownictwo nad połączonymi zespołami plannerskimi Eurozet i Tandem Audio Broker, integrując kompetencje obu dotychczasowych działów.

Mariusz Kozioł został AdTech & Product Managerem odpowiedzialny za wsparcie procesów nowych rozwiązań narzędzi reklamowych w obszarze FM, a Justyna Woźnicka-Kurcweil oraz Eliza Boruta awansowały na stanowiska Senior Media Plannera, natomiast Jakub Kulesza - na Media Plannera.

W ramach Działu Sprzedaży nowe, wyższe stanowiska objęli Michał Miedźwiecki – obecnie Business Development Digital Manager, który będzie wspierał rozwój nowych narzędzi i produktów audio oraz Łukasz Gancarz – obecnie Business Development Manager. Oprócz obowiązków handlowych, jest również odpowiedzialny za rozwój narzędzi i procesów usprawniających funkcjonowanie działu sprzedaży radia FM.

Na czele Działu Sprzedaży Agencyjnej w połączonych strukturach Grupy Eurozet stoi Maciej Moszczyński. Obecnie dział, którym kieruje, składa się z trzech Zespołów: Akcji Niestandardowych i Promocji, Planowania Radia oraz Sprzedaży Agencyjnej.

Grupa Eurozet oferuje najobszerniejszy i najbardziej kompleksowy wachlarz produktów reklamowych w segmencie radio i audio na polskim rynku. Oferta obejmuje 9 własnych marek, w tym ogólnopolskie Radio ZET, ekskluzywny dostęp do pakietów, w skład których wchodzi 135 stacji radiowych oraz szeroką gamę kilkuset tysięcy polskojęzycznych podcastów i streamów audio.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zespole Client Engagement agencji VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu VML dołączył także Bartosz Teresiak. 
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji
VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.
Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764