logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet

  PR 19.06.2024, przeczytano 592 razy
ilustracja

W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-sprzedazy-agencyjnej-grupy-eurozet,404718,artykul.html

Anna Chudzyńska awansowała na stanowisko Dyrektora Działu Niestandardów i Promocji. Od stycznia jej zespół zajmuje się również obsługą, budowaniem i realizacją ofert współpracy z niezależnymi podcasterami. Chudzyńska ma 23-letnie doświadczenie na rynku reklamowo-mediowym. Z Agorą związana jest od 2014 roku.

W Dziale Planowania Michał Miętusiewicz objął stanowisko Planning & Buying Directora. Z branżą radiową jest związany od 2007 roku. Do Grupy Radiowej Agora dołączył w 2010 roku. Jego nowe zadania obejmują m.in. analizę potrzeb produktowych.

To nie jedyny awans w Dziale Planowania. Małgorzata Rybkiewicz i Rafał Kłodnicki objęli stanowiska Radio Planning Group Managerów. Oboje przejęli kierownictwo nad połączonymi zespołami plannerskimi Eurozet i Tandem Audio Broker, integrując kompetencje obu dotychczasowych działów.

Mariusz Kozioł został AdTech & Product Managerem odpowiedzialny za wsparcie procesów nowych rozwiązań narzędzi reklamowych w obszarze FM, a Justyna Woźnicka-Kurcweil oraz Eliza Boruta awansowały na stanowiska Senior Media Plannera, natomiast Jakub Kulesza - na Media Plannera.

W ramach Działu Sprzedaży nowe, wyższe stanowiska objęli Michał Miedźwiecki – obecnie Business Development Digital Manager, który będzie wspierał rozwój nowych narzędzi i produktów audio oraz Łukasz Gancarz – obecnie Business Development Manager. Oprócz obowiązków handlowych, jest również odpowiedzialny za rozwój narzędzi i procesów usprawniających funkcjonowanie działu sprzedaży radia FM.

Na czele Działu Sprzedaży Agencyjnej w połączonych strukturach Grupy Eurozet stoi Maciej Moszczyński. Obecnie dział, którym kieruje, składa się z trzech Zespołów: Akcji Niestandardowych i Promocji, Planowania Radia oraz Sprzedaży Agencyjnej.

Grupa Eurozet oferuje najobszerniejszy i najbardziej kompleksowy wachlarz produktów reklamowych w segmencie radio i audio na polskim rynku. Oferta obejmuje 9 własnych marek, w tym ogólnopolskie Radio ZET, ekskluzywny dostęp do pakietów, w skład których wchodzi 135 stacji radiowych oraz szeroką gamę kilkuset tysięcy polskojęzycznych podcastów i streamów audio.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Kordowska business managerem w Value Media
Do zespołu Pauliny Przetackiej [business director] w agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesowe, strategiczne i mediowe 360 klienta TVP oraz koordynowanie pracy dedykowanego zespołu. 
YOC Poland wzmacnia dział Studio
Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie high impactowych kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa, który na stanowisku Junior Publisher Manager będzie odpowiedzialny...
Klaudia Klimek wzmacnia zespół B2B w Good One PR
Agencja Good One PR rozwija kompetencje w obszarze komunikacji B2B i public affairs. Do zespołu kierowanego przez Michała Zębika dołączyła Klaudia Klimek, specjalistka PR oraz PA. Nowa członkini zespołu wnosi bogate doświadczenie w pracy z sektorem energetycznym i administracją publiczną, z naciskiem na działania związane ze zrównoważonym rozwojem.
Grzegorz Pawlak dołączył do Newline Interactive
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki. W warszawskim Showroomie Newline udziela merytorycznego wsparcia podczas prezentacji, szkoleń i webinarów, z dużą swobodą poruszając się po zagadnieniach...
Biuro ZFPR z nowym Dyrektorem
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764