logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale strategii VMLY&R

  PR 09.09.2020, przeczytano 1019 razy
ilustracja

W drugim półroczu tego roku do grona senior strategy plannerów agencji VMLY&R dołączają Anna Klamecka, Paula Sołtysiak oraz Mateusz Cukierski. Na nowo objętych stanowiskach będą odpowiedzialni za pozycjonowanie marek, planowanie strategii komunikacji i prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji, warsztaty strategiczne oraz prace przy projektach przetargowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-strategii-vmlyandr,388392,artykul.html

Mateusz Cukierski - w VMLY&R od 1,5 roku. Z branżą reklamową związany od 7 lat. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Isobar oraz Grey, gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych dla takich klientów jak Škoda Auto, GSK, Tymbark, PEPCO, Cyfrowy Polsat, L’Oreal Paris. Jako senior strategy planner w VMLY&R kontynuuje współpracę z Grupą Danone (Danio, Fantasia), Samsung, Leroy Merlin, Desperados. Ma na swoim koncie prace przy projektach nagradzanych na konkursach branżowych. Łącznie ponad 24 nagrody reklamowe m.in. na: Effie, KTR, Innovation, Złote Spinacze. Jako najważniejsze kampanie wymienia: "Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" dla Fundacji Rak'n'Roll oraz "Znani Zaginieni" dla Fundacji ITAKA. W 2019 roku był jurorem w konkursie Young Creatives w kategorii Digital.

Określa się mianem "największego z dresiarzy wśród strategów, albo największym strategiem wśród dresiarzy". Jego zawodowe motto to: „Czy marka ma jakiś problem?”. Jak na stratego-dresiarza przystało – ma psa o imieniu Ziko (udaje amstaffa) i stara nie dawać sobie obijać twarzy w sportach walki.

Anna Klamecka - w VMLY&R od 2 lat. Z branżą reklamową związana od 2015 roku. W agencjach 180heartbeats + JUNG v. MATT oraz ArtGroup zdobywała doświadczenie, pracując dla takich firm jak Google, Nestle, Husqvarna, Fundacja Orange, Kompania Piwowarska, ING Bank Śląski, Bank Zachodni WBK, DB Schenker, Grupa Żywiec, CPRE, NKT, Makita, Ista. W VMLY&R prowadzi strategiczne działania dla takich marek jak Wyborowa, Absolut, Ballantine’s, Mazda, Iwostin. Pracowała przy kampanii dla Grupy Żywiec, która została nagrodzona Srebrnym Spinaczem.

Studiuje fotografię, obiecuje sobie, że nie kupi już kolejnej książki i kiedyś wróci do rozpoczętego doktoratu. Świetnie planuje kampanie, ale często ponosi porażki w planowaniu własnego urlopu. W tygodniu Byron Sharp, w weekendy Smolna.

Paula Sołtysiak - w VMLY&R od 2015 roku. Z branżą reklamową związana od 8 lat, wcześniej zdobywając doświadczenie szeregach agencji JWT. Odpowiadała za przygotowanie strategii i działań reklamowych dla marek takich jak mBank, Orange, Danone, Tymbark, Grupa Santander, Tesco, CEDC czy Dulux. Dotychczas odpowiedzialna za obsługę strategiczną IKEA, Grupy Żywiec (Żywiec, Męskie Granie) oraz Lidla, po awansie obejmie nową grupę klientów: PepsiCo (Lay’s, Cheetos, Doritos, Star), 3M, BP oraz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Na swoim koncie ma pracę przy projektach, które zostały nagrodzone w takich konkursach jak Effie, KTR, MIXX czy Innovation.

Poza pracą w VMLY&R, spełnia się w brand consultingu, pracując nad pozycjonowaniem marek start-upów i doradzając im w zakresie komunikacji B2B. W roku akademickim 2020/2021 poprowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS w obszarze strategii marki.

Prywatnie - kocha pieski, w szczególności Jack Russell Terriery i Beagle, na które pieszczotliwie woła „psynki”. Od niedawna wkręcona w gry na PlayStation 4, zwłaszcza w zombiaki i Wormsy. W pracy i w życiu najbardziej ceni ludzi z dobrą energią. Jej największa słabość to pisanie notek PR-owych o sobie.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764