logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale strategii VMLY&R

  PR 09.09.2020, przeczytano 1174 razy
ilustracja

W drugim półroczu tego roku do grona senior strategy plannerów agencji VMLY&R dołączają Anna Klamecka, Paula Sołtysiak oraz Mateusz Cukierski. Na nowo objętych stanowiskach będą odpowiedzialni za pozycjonowanie marek, planowanie strategii komunikacji i prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji, warsztaty strategiczne oraz prace przy projektach przetargowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-strategii-vmlyandr,388392,artykul.html

Mateusz Cukierski - w VMLY&R od 1,5 roku. Z branżą reklamową związany od 7 lat. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Isobar oraz Grey, gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych dla takich klientów jak Škoda Auto, GSK, Tymbark, PEPCO, Cyfrowy Polsat, L’Oreal Paris. Jako senior strategy planner w VMLY&R kontynuuje współpracę z Grupą Danone (Danio, Fantasia), Samsung, Leroy Merlin, Desperados. Ma na swoim koncie prace przy projektach nagradzanych na konkursach branżowych. Łącznie ponad 24 nagrody reklamowe m.in. na: Effie, KTR, Innovation, Złote Spinacze. Jako najważniejsze kampanie wymienia: "Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" dla Fundacji Rak'n'Roll oraz "Znani Zaginieni" dla Fundacji ITAKA. W 2019 roku był jurorem w konkursie Young Creatives w kategorii Digital.

Określa się mianem "największego z dresiarzy wśród strategów, albo największym strategiem wśród dresiarzy". Jego zawodowe motto to: „Czy marka ma jakiś problem?”. Jak na stratego-dresiarza przystało – ma psa o imieniu Ziko (udaje amstaffa) i stara nie dawać sobie obijać twarzy w sportach walki.

Anna Klamecka - w VMLY&R od 2 lat. Z branżą reklamową związana od 2015 roku. W agencjach 180heartbeats + JUNG v. MATT oraz ArtGroup zdobywała doświadczenie, pracując dla takich firm jak Google, Nestle, Husqvarna, Fundacja Orange, Kompania Piwowarska, ING Bank Śląski, Bank Zachodni WBK, DB Schenker, Grupa Żywiec, CPRE, NKT, Makita, Ista. W VMLY&R prowadzi strategiczne działania dla takich marek jak Wyborowa, Absolut, Ballantine’s, Mazda, Iwostin. Pracowała przy kampanii dla Grupy Żywiec, która została nagrodzona Srebrnym Spinaczem.

Studiuje fotografię, obiecuje sobie, że nie kupi już kolejnej książki i kiedyś wróci do rozpoczętego doktoratu. Świetnie planuje kampanie, ale często ponosi porażki w planowaniu własnego urlopu. W tygodniu Byron Sharp, w weekendy Smolna.

Paula Sołtysiak - w VMLY&R od 2015 roku. Z branżą reklamową związana od 8 lat, wcześniej zdobywając doświadczenie szeregach agencji JWT. Odpowiadała za przygotowanie strategii i działań reklamowych dla marek takich jak mBank, Orange, Danone, Tymbark, Grupa Santander, Tesco, CEDC czy Dulux. Dotychczas odpowiedzialna za obsługę strategiczną IKEA, Grupy Żywiec (Żywiec, Męskie Granie) oraz Lidla, po awansie obejmie nową grupę klientów: PepsiCo (Lay’s, Cheetos, Doritos, Star), 3M, BP oraz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Na swoim koncie ma pracę przy projektach, które zostały nagrodzone w takich konkursach jak Effie, KTR, MIXX czy Innovation.

Poza pracą w VMLY&R, spełnia się w brand consultingu, pracując nad pozycjonowaniem marek start-upów i doradzając im w zakresie komunikacji B2B. W roku akademickim 2020/2021 poprowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS w obszarze strategii marki.

Prywatnie - kocha pieski, w szczególności Jack Russell Terriery i Beagle, na które pieszczotliwie woła „psynki”. Od niedawna wkręcona w gry na PlayStation 4, zwłaszcza w zombiaki i Wormsy. W pracy i w życiu najbardziej ceni ludzi z dobrą energią. Jej największa słabość to pisanie notek PR-owych o sobie.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764