logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w El Padre

  PR 21.04.2022, przeczytano 1521 razy
ilustracja
Piotr Dybowski

Piotr Dybowski awansował na stanowisko Senior Event Managera, a Mike Kiliński awansował na stanowisko Senior Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-el-padre,395584,artykul.html

Piotr Dybowski odpowiada za realizację kluczowych eventów (offline, hybrydowych, online i digital eventów), działań promocyjnych oraz kontakt z klientami i podwykonawcami agencji.

W El Padre pracuje m.in. dla takich klientów jak PKN Orlen, ARP, Volkswagen czy Hotel Arłamów. Był jednym z kluczowych członków zespołu realizującego Internet Goverment Forum, które odbyło się w grudniu 2021 roku w Katowicach.   

- Cieszę się, że praca i zaangażowanie w realizowane projekty zostały docenione. Awans jest dla mnie dodatkową motywacją do realizacji kolejnych eventów. – komentuje Piotr Dybowski, Senior Event Manager agencji El Padre.

Mike Kiliński w agencji El Padre jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych i oprawy eventów oraz kreacje działań promocyjnych. Tworzone przez niego projekty są regularnie nagradzane m.in. w konkursie MP Power.

- Bardzo cieszę się na ciągły rozwój w El Padre, możliwy dzięki wielu interesującym projektom, które mam przyjemność tworzyć i realizować, świetnemu zespołowi i klientom, którzy nadal potrafią zaskoczyć. – komentuje Mike Kiliński, Senior Creative agencji El Padre.

- Mike i Piotr skutecznie realizują powierzone zadania i stanowią o sile i jakości naszego zespołu. W pełni zasłużyli na seniorski awans. – komentuje Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu agencji El Padre.

ilustracjastrzałka

Źródło: El Padre sp. z o.o.

www.elpadre.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764