logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w El Padre

  PR 21.04.2022, przeczytano 1062 razy
ilustracja
Piotr Dybowski

Piotr Dybowski awansował na stanowisko Senior Event Managera, a Mike Kiliński awansował na stanowisko Senior Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-el-padre,395584,artykul.html

Piotr Dybowski odpowiada za realizację kluczowych eventów (offline, hybrydowych, online i digital eventów), działań promocyjnych oraz kontakt z klientami i podwykonawcami agencji.

W El Padre pracuje m.in. dla takich klientów jak PKN Orlen, ARP, Volkswagen czy Hotel Arłamów. Był jednym z kluczowych członków zespołu realizującego Internet Goverment Forum, które odbyło się w grudniu 2021 roku w Katowicach.   

- Cieszę się, że praca i zaangażowanie w realizowane projekty zostały docenione. Awans jest dla mnie dodatkową motywacją do realizacji kolejnych eventów. – komentuje Piotr Dybowski, Senior Event Manager agencji El Padre.

Mike Kiliński w agencji El Padre jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych i oprawy eventów oraz kreacje działań promocyjnych. Tworzone przez niego projekty są regularnie nagradzane m.in. w konkursie MP Power.

- Bardzo cieszę się na ciągły rozwój w El Padre, możliwy dzięki wielu interesującym projektom, które mam przyjemność tworzyć i realizować, świetnemu zespołowi i klientom, którzy nadal potrafią zaskoczyć. – komentuje Mike Kiliński, Senior Creative agencji El Padre.

- Mike i Piotr skutecznie realizują powierzone zadania i stanowią o sile i jakości naszego zespołu. W pełni zasłużyli na seniorski awans. – komentuje Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu agencji El Padre.

ilustracjastrzałka

Źródło: El Padre sp. z o.o.

www.elpadre.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764