logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w El Padre

  PR 21.04.2022, przeczytano 1151 razy
ilustracja
Piotr Dybowski

Piotr Dybowski awansował na stanowisko Senior Event Managera, a Mike Kiliński awansował na stanowisko Senior Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-el-padre,395584,artykul.html

Piotr Dybowski odpowiada za realizację kluczowych eventów (offline, hybrydowych, online i digital eventów), działań promocyjnych oraz kontakt z klientami i podwykonawcami agencji.

W El Padre pracuje m.in. dla takich klientów jak PKN Orlen, ARP, Volkswagen czy Hotel Arłamów. Był jednym z kluczowych członków zespołu realizującego Internet Goverment Forum, które odbyło się w grudniu 2021 roku w Katowicach.   

- Cieszę się, że praca i zaangażowanie w realizowane projekty zostały docenione. Awans jest dla mnie dodatkową motywacją do realizacji kolejnych eventów. – komentuje Piotr Dybowski, Senior Event Manager agencji El Padre.

Mike Kiliński w agencji El Padre jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych i oprawy eventów oraz kreacje działań promocyjnych. Tworzone przez niego projekty są regularnie nagradzane m.in. w konkursie MP Power.

- Bardzo cieszę się na ciągły rozwój w El Padre, możliwy dzięki wielu interesującym projektom, które mam przyjemność tworzyć i realizować, świetnemu zespołowi i klientom, którzy nadal potrafią zaskoczyć. – komentuje Mike Kiliński, Senior Creative agencji El Padre.

- Mike i Piotr skutecznie realizują powierzone zadania i stanowią o sile i jakości naszego zespołu. W pełni zasłużyli na seniorski awans. – komentuje Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu agencji El Padre.

ilustracjastrzałka

Źródło: El Padre sp. z o.o.

www.elpadre.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nykiel, Swoboda i Jones w odpowiedniej proporcji dla marki o.b.
Ruszyła nowa kampania Kenvue, właściciela marki o.b. ProComfort, według konceptu opracowanego przez agencję PRO/PORCJA.
Hands Up Confidence - Feeders Agency z kampanią Old Spice
Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią Hands Up Confidence, kierowaną do pokolenia Z. Kampania podbija charakterystyczny dla Old Spice humor, łącząc markę z festiwalową sceną muzyczną i pasjami Zetek. Dzięki Old Spice, czujesz się pewnie i świeżo bez względu na to, jak długo imprezujesz i podnosisz ręce do góry, kiedy tylko masz na to ochotę.
GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego
W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak...
VML z kampanią nowego produktu Garnier
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca. 
Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764