logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Feeders Agency

  PR 31.01.2024, przeczytano 369 razy
ilustracja

Feeders Agency, jedna z wiodących agencji kreatywnych w Polsce, ogłasza kluczowe awanse w swoim dziale kreacji, które mają na celu dalszy rozwój i wzrost agencji w roku 2024. Adam Sierociński awansuje na stanowisko Creative Directora, a Paweł Szlęk na Deputy Creative Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-feeders-agency,402932,artykul.html

Adam Sierociński, dotychczasowy Associate Creative Director, zyskuje nowe obowiązki jako Creative Director, odpowiadając za rozwój całego działu kreacji Feeders. Adam, do tej pory kierujący komunikacją marek Żywiec oraz marek z Grupy Maspex, podzieli się swoim doświadczeniem rozwijając 15-osobowy zespół. Tym samym dołączy do Kuby Sagana i Łukasza Szczybelskiego jako jeden z liderów działu kreacji. Paweł Szlęk, dotychczasowy Creative Lead na markach z portfolio PepsiCo, zostanie nowym Deputy Creative Directorem. Jego zadania obejmą dalszy rozwój marek Pepsi i Lipton Ice Tea, a także kierowanie zespołem Procter & Gamble, obejmującego m.in. markę Old Spice.

Kampanie, które zostały zrealizowane przez Adama i Pawła oraz prowadzone przez nich zespoły kreatywne, w zeszłym roku znacząco przyczyniły się do sukcesów branżowych i biznesowych agencji. W konkursie KTR zajęliśmy 3-cie miejsce w rankingu Agencji Komunikacyjnych Roku, a magazyn PRESS w corocznej „Panoramie Reklamy” przyznał nam tytuł „Wzrost Roku”. Wierzymy, że mając na czele kluczowego działu naszej kreatywnej agencji tak zdolnych i dbających o rozwój zespołu liderów, przyczyni się to do kolejnych sukcesów w 2024 roku - komentuje Kuba Sagan, Co-Founder Feeders Agency.

Adam „Sierot” Sierociński to „emerytowany” gamer, który od ponad 10 lat jest związany z branżą reklamową. Współtworzył kampanię dla takich lovebrandów, jak Rak’n’Roll, BNP Paribas, Ketchup Włocławek, Slowhop, Spotify oraz Żywiec. Jego praca przyniosła ponad 100 nagród kreatywnych, czy efektywnościowych takich jak Effie, Cannes Lions czy KTR-y. W Feeders przełamał barierę dźwiękową „max 10 miesięcy” pracy w jednej agencji i rozwinął skrzydła, jak albatros.

Paweł „Pablo” Szlęk przygodę z reklamą zaczynał w Londynie jako finalista pierwszej edycji D&AD Young Blood. Podczas 8-letniej pracy w branży razem z Rysiem z Klanu zachęcał do mycia rączek podczas pandemii, psikał spoconych graczy Old Spice’m w Fortnite, robił billboardy z błędami dla Fixly, razem z raperami wprowadzał nowe piwo Żywca, głaskał ostronosy na planie Answear, a ostatnio nawet zrobił międzynarodową kampanię Pepsi, w której nikt nie pił Pepsi. Na koncie wiele branżowych nagród, ale najbardziej dumny jest z wygranej w internetowym konkursie majonezu. Oczywiście Kieleckiego.

Źródło: Feeders Agency

Dodatkowe informacje:

Feeders Agency pod wodzą Kuby Sagana i Łukasza Szczybelskiego od 3-osobowego butiku kreatywnego w ciągu 4 lat ewoluowała do miana agencji 360 Digital-first, oferującej usługi z zakresu strategii, kreacji, influencer marketingu, gamingu i produkcji video. Agencja w swojej krótkiej historii była nagradzana m.in. tytułami Debiut Roku i Wynik Roku (Panorama Reklamy Press) oraz osiągała bardzo dobre wyniki na festiwalach branżowych, zarówno pod kątem kreatywności, jak i efektywności kampanii (w 2022 roku TOP 7 rankingu agencji Effie Awards i TOP 3 rankingu Innovation Awards). Kuba nieustająco wierzy, że reklama jako część branży rozrywkowej ma przede wszystkim dawać odbiorcom radość, wzruszać lub edukować.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764