logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Good One PR

  PR 03.08.2021, przeczytano 881 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu br. w strukturach Good One PR awansowały dwie osoby. Ilona Rutkowska objęła stanowisko PR Account Managera, a Karolina Kapusta Account Executive’a. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-good-one-pr,392512,artykul.html

Ilona Rutkowska odpowiada za przygotowywanie i realizację kompleksowych strategii komunikacyjnych dla polskich i zagranicznych marek. Specjalizuje się w działaniach z obszaru: media relations, eventów, influencer marketingu, koncepcji kreatywnych oraz doradztwa kryzysowego. Na stanowisku Account Managera będzie kierować pracą warszawskiego zespołu odpowiedzialnego za działania PR dla sieci POLOmarket, marki Lajuu by Weronika Rosati, firmy Glosel (marki Tania Książka oraz Bee.pl), a także na rzecz Manufaktury Czekolady Chocolate Story i CSC Global Education. Ilona Rutkowska będzie także wspierać dział New Business agencji w procesach przetargowych oraz prowadzić wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywała wcześniej pracując dla takich marek, jak m.in. Julius Meinl, Hulakula, Grupa SLOW czy Baltona Duty Free. Z agencją Good One PR związana od 2018 roku. Wcześniej doświadczenie zdobywała w BEST PR, prowadząc projekty PR i social media dla marek z branży nieruchomości, handlu, mody i urody, a także w iDid Inoffice&Cowork, gdzie odpowiadała m.in. za obszar social mediów i marketingu. Ilona Rutkowska jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończyła kierunek e-biznes ze specjalizacją marketing internetowy.

Karolina Kapusta pracę we wrocławskim oddziale agencji Good One PR rozpoczęła w październiku 2020 r. W strukturze firmy poprzednio obejmowała stanowisko Junior Account Executive’a w zespole kierowanym przez Martynę Dziopak. Na nowym stanowisku będzie kontynuować działania z zakresu brand&corporate PR, influencer marketingu i personal brandingu dla obecnych klientów, do których należą Coccodrillo, Novakid i BookEdit. Karierę w branży zaczynała w dziale komunikacji i PR firmy Orsay. Wcześniej wielokrotnie pracowała w biurze prasowym festiwalu MFF Nowe Horyzonty, była producentką sesji fotograficznych podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych oraz zdobywała pierwsze doświadczenie zawodowe w wydawnictwie Biuro Literackie. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

Dodatkowe informacje:

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Agencja jest częścią grupy Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z pozostałych obszarów komunikacji, takich jak: digital, social media, SEO i SEM. Siedziba główna firmy mieści się w Warszawie, na Żoliborzu. Oddział lokalny znajduje się w pierwszym pop-upie biurowym we Wrocławiu o nazwie „Pod Ciśnieniem”. Good One PR jest jedną z najlepiej ocenianych agencji w ubiegłorocznym badaniu Kantar Polska, a realizowane przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursie Złote Spinacze 2020.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764