logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Grupie Openmobi

  PR 08.12.2021, przeczytano 895 razy
ilustracja
Dominika Piwowarczyk

Joanna Urbaniak awansowała na stanowisko Zastępcy Dyrektora Sprzedaży Agencyjnej, a Dominika Piwowarczyk na Senior Account Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-grupie-openmobi,394060,artykul.html

Joanna Urbaniak, wcześniej Senior Account Manager, została Zastępcą Dyrektora Sprzedaży Agencyjnej. Do jej nowych obowiązków, poza bieżącą współpracą z MediaCom, GoupM oraz częścią Grupy Publicis, należy wspieranie handlowców w sprzedaży oraz budowanie relacji biznesowych. Odpowiadać będzie również za wdrożenie i szkolenie ofertowe nowych osób zatrudnianych w dziale. Z Grupą OpenMobi związana jest od około 1,5 roku. Sprzedażą powierzchni reklamowych zajmuje się od 10 lat, natomiast w sprzedaży agencyjnej specjalizuje się od 2015 r. Wcześniej pracowała w Sataku (Grupa Sarigato), a także w wydawnictwach Agora i Edipresse Polska. Karierę w branży rozpoczęła w SportLive24.

– Domy mediowe i agencje oczekują nie tylko skrojonych na miarę produktów i rozwiązań, ale także bieżącego wsparcia przy tworzeniu oferty dla swoich klientów. Istotny jest dla nich też krótki czas reakcji w przypadku pojawiających się zmian. Wieloletnie doświadczenie Joanny będzie więc cenną bazą do umacniania i wypracowania relacji na linii Grupa – klient agencyjny – mówi Katarzyna Knecht, Agency Sales Director w Grupie OpenMobi. – Awans Dominiki, która wyspecjalizowała się w produktach social mediowych, pozwoli natomiast na zacieśnienie współpracy w obszarze Social Audience. Zapewni też klientom Grupy dostęp do najnowszych narzędzi i kompleksowej wiedzy jako jednym z pierwszych na rynku – dodaje.

Dominika Piwowarczyk, obecnie Senior Account Manager, z Grupą OpenMobi związana jest od grudnia 2019 roku. Na nowym stanowisku odpowiada za promowanie i rozwój produktów Social Audience w ramach platform Tinder, Pinterest, TikTok oraz Twitch, a także wsparcie przy tworzeniu raportów branżowych na ich temat. Prowadzi również projekty digital dla domów mediowych, w tym Dentsu i Group One. W branży marketingowej pracuje od 2017 roku. Poprzednio odpowiadała za pozyskiwanie klientów oraz wsparcie działu w planowaniu działań promocyjnych w social mediach w Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Pierwsze kroki w branży stawiała w start-upie tworzącym platformy kidihub.com oraz privist.com.

ilustracjastrzałka

Joanna Urbaniak

Źródło: Grupa OpenMobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764