logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Grupie Openmobi

  PR 08.12.2021, przeczytano 747 razy
ilustracja
Dominika Piwowarczyk

Joanna Urbaniak awansowała na stanowisko Zastępcy Dyrektora Sprzedaży Agencyjnej, a Dominika Piwowarczyk na Senior Account Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-grupie-openmobi,394060,artykul.html

Joanna Urbaniak, wcześniej Senior Account Manager, została Zastępcą Dyrektora Sprzedaży Agencyjnej. Do jej nowych obowiązków, poza bieżącą współpracą z MediaCom, GoupM oraz częścią Grupy Publicis, należy wspieranie handlowców w sprzedaży oraz budowanie relacji biznesowych. Odpowiadać będzie również za wdrożenie i szkolenie ofertowe nowych osób zatrudnianych w dziale. Z Grupą OpenMobi związana jest od około 1,5 roku. Sprzedażą powierzchni reklamowych zajmuje się od 10 lat, natomiast w sprzedaży agencyjnej specjalizuje się od 2015 r. Wcześniej pracowała w Sataku (Grupa Sarigato), a także w wydawnictwach Agora i Edipresse Polska. Karierę w branży rozpoczęła w SportLive24.

– Domy mediowe i agencje oczekują nie tylko skrojonych na miarę produktów i rozwiązań, ale także bieżącego wsparcia przy tworzeniu oferty dla swoich klientów. Istotny jest dla nich też krótki czas reakcji w przypadku pojawiających się zmian. Wieloletnie doświadczenie Joanny będzie więc cenną bazą do umacniania i wypracowania relacji na linii Grupa – klient agencyjny – mówi Katarzyna Knecht, Agency Sales Director w Grupie OpenMobi. – Awans Dominiki, która wyspecjalizowała się w produktach social mediowych, pozwoli natomiast na zacieśnienie współpracy w obszarze Social Audience. Zapewni też klientom Grupy dostęp do najnowszych narzędzi i kompleksowej wiedzy jako jednym z pierwszych na rynku – dodaje.

Dominika Piwowarczyk, obecnie Senior Account Manager, z Grupą OpenMobi związana jest od grudnia 2019 roku. Na nowym stanowisku odpowiada za promowanie i rozwój produktów Social Audience w ramach platform Tinder, Pinterest, TikTok oraz Twitch, a także wsparcie przy tworzeniu raportów branżowych na ich temat. Prowadzi również projekty digital dla domów mediowych, w tym Dentsu i Group One. W branży marketingowej pracuje od 2017 roku. Poprzednio odpowiadała za pozyskiwanie klientów oraz wsparcie działu w planowaniu działań promocyjnych w social mediach w Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Pierwsze kroki w branży stawiała w start-upie tworzącym platformy kidihub.com oraz privist.com.

ilustracjastrzałka

Joanna Urbaniak

Źródło: Grupa OpenMobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764