logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Havas Media Group

  PR 09.05.2018, przeczytano 429 razy

Z początkiem maja w Havas Media Group nastąpiły trzy zmiany na kluczowych stanowiskach. Aleksandra Bujnowska objęła stanowisko Chief Digital Officer, Alicja Cybulska Intelligence Director, a Anna Kuropatwa Strategy and Insights Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-havas-media-group,36422,artykul.html

Havas Media Group w ramach wewnętrznych zmian strukturalnych, zgodnych z biznesową strategią agencji mediowej, utworzyło trzy nowe, kluczowe stanowiska. Aleksandra Bujnowska, związana z Havas Media Group od 2008 r., z sukcesem rozwija swoją karierę w strukturach agencji, poszerzając swoje kompetencje digitalowe. Dotychczas Digital Director, obecnie obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Digital Officer. Do zadań Aleksandry będzie należało dalsze rozwijanie kompetencji, zarządzanie oraz koordynacja wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital. Aleksandra zajmie się również rozwojem oferty i produktów digitalowych w Havas Media Group.

Alicja Cybulska obejmie funkcję Intelligence Directora w Intelligence Team, w który zmieni się dotychczasowy dział badań 3i. Alicja będzie całościowo odpowiedzialna za strategię i badania dla klientów agencji mediowej oraz za bieżącą współpracę z siecią oraz innymi jednostkami Havas Media Group. Alicja związana jest z HMG od 2002 r.

ilustracjastrzałka

Od maja zmienia się również rola i stanowisko Anny Kuropatwy na Strategy and Insights Director. Anna będzie odpowiadać za projekty badawcze i strategię, w tym tworzenie strategii digitalowych z użyciem narzędzi i badań oferowanych przez Intelligence Team, takich jak Havas Story Plantation czy Concept Box.

ilustracjastrzałka

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
Portal „Super Express” liderem witryn prasowych
SE.pl wyprzedził serwisy Wyborcza.pl i Fakt.pl, obejmując pozycję lidera witryn dzienników ogólnopolskich - informuje branżowy portal Wirtualnemedia.pl.
Dzień Dobry Wakacje od 12 sierpnia codziennie na antenie TVN
Wakacyjne DDTVN tylko w weekendy?! To już przeszłość! Od 12 sierpnia najlepszy program śniadaniowy w Polsce będzie emitowany codziennie od 8:30 do 11:00 i to z wyjątkowego, letniego studia nad Wisłą.
Onet dołącza do akcji ratowania ludności cywilnej – ofiar konfliktu w Jemenie. Wraz z partnerami akcji: organizacją UNICEF, Polską Akcją Humanitarną oraz Fundacją Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, Onet wspiera zbiórkę pieniędzy na walkę z kryzysem humanitarnym w Jemenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764