logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Havas Sports & Entertainment

  PR 26.04.2016, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka

Havas Sports & Entertainment, jednostka Havas Media Group specjalizująca się w budowaniu zaangażowania marek w marketing sportowy i rozrywki, inwestuje w swoje talenty. W ramach rozwoju struktury powołano nowe stanowiska: Account Directora, które objął Jędrzej Hugo-Bader i Senior Account Managera, które zajął Maciej Sikorski. Do zespołu na stanowisku Event Managera dołączył Szymon Kot.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-havas-sports-and-entertainment,28333,artykul.html

Jędrzej Hugo-Bader dotychczas pełnił funkcję Account Managera w strukturze Havas Sports & Entertainment, a w wyniku ostatnich zmian personalnych, awansował na stanowisko Account Directora. Do jego głównych obowiązków należy zarządzanie projektami komunikacyjnymi Sports & Entertainment oraz wsparcie działań new business. Jędrzej posiada 9 lat doświadczenia w komunikacji produktowej, korporacyjnej, kryzysowej i organizacji eventów. Z Havas Sports & Entertainment jest związany od marca 2015 r., wcześniej pracował jak PR-owiec i dziennikarz sportowy. Miał okazję pracować dla takich klientów, jak: Coca-Cola, Grupa Veolia Polska, PKN ORLEN, Grupa Goodyear Polska, Kompania Piwowarska, Totalizator Sportowy, NIVEA, Rock Niepodległości czy m. st. Warszawa. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.

Maciej Sikorski, w Havas Sports & Entertainment pracuje od 2014 r., na nowym stanowisku Senior Account Managera będzie odpowiedzialny za budowę relacji z kluczowymi klientami oraz kompleksową obsługę projektów eventowych. Maciej posiada ponad 10-letnie doświadczenie w organizacji eventów. Wcześniej m.in. obsługiwał takie projekty jak: T-Mobile Ekstraklasa (projekt FanZone), Energa Basket Cup, Beach&Sport Festival, pracował również jako manager jednego z łódzkich klubów golfowych oraz manager reprezentacji Polski w rugby. W Havas SE pracuje m.in. dla takich klientów jak: Kia Motors Poland, adidas, Reebok, Coca-Cola, Polpharma, Sony Computer Entertainment. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego na kierunku Europeistyka.

Do zespołu dołączyła też nowa osoba, czyli Szymon Kot. To absolwent Wydziału Dziennikarstwa UW i wiceprzewodniczący samorządu studenckiego, w którym kierował sekcją ds. organizacji imprez. W Havas Sports & Entertainment objął stanowisko Event Managera. Do jego głównych obowiązków będą należały organizacja i nadzór wydarzeń. Wcześniej zajmował się m.in. organizacją festiwali, tras koncertowych znanych artystów i managementem muzycznym.

Źródło: Havas Sports & Entertainment

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764