logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Kamikaze – agencja rozwija zespół kreacji, powołuje dwie Creative Director

  PR 07.03.2022, przeczytano 1034 razy
ilustracja

Kamikaze rozwija zespół kreacji w siedzibie w Warszawie oraz w Łodzi. W związku ze zmianami agencja stworzyła nowe stanowiska dyrektorów kreatywnych. Obejmą je: Agata Palmowska i Maja Sokół, które dotychczas pracowały jako Creative Lead.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-kamikaze-%E2%80%93-agencja-rozwija-zespol-kreacji%2C-powoluje-dwie-creative-director,395006,artykul.html

Agata Palmowska i Maja Sokół dotychczas zajmowały stanowiska Lead Creative i pracowały dla kluczowych klientów agencji. Teraz, na stanowiskach dwóch równorzędnych dyrektorek kreatywnych, poza swoimi dotychczasowymi obowiązkami, będą odpowiedzialne również za koordynowanie pracy oraz rozwój pozostałych osób w dwóch działach kreacji: Agata Palmowska w biurze warszawskim i Maja Sokół w biurze łódzkim.

Wokół obu Creative Director organizowane są teraz w strukturze agencji nowe teamy kreatywne.

- Powołanie Agaty i Mai na stanowiska dyrektorskie jest naturalną ścieżką rozwoju agencji. Nasi kluczowi klienci wymagają stałej opieki kreatywnej, a wygrane przetargi sprawiają, że zatrudniamy coraz więcej osób również do teamów kreatywnych. Aktualnie silnie rozwijamy obydwa zespoły w naszych dwóch biurach, stąd potrzeba rozłożenia odpowiedzialności za kreację. To też odpowiedź na potrzeby naszych stałych oraz nowych klientów. – mówi Michał Ryszkiewicz, CEO Kamikaze.

Agata Palmowska ma ponad 13-letnie doświadczenie w reklamie. W Kamikaze pracuje od 2 lat. Wcześniej była Creative Group Head w agencji Plej. Pracowała również w K2, Isobar, Artegence, Publicis i Cheil, a wśród obsługiwanych przez nią klientów byli m.in. Play, Tchibo, Energizer, L’Oreal, Coca-Cola, Huawei, Samsung, IKEA, PZU, czy Volkswagen. Ma na koncie kilkadziesiąt polskich i zagranicznych nagród na festiwalach reklamowych. W agencji Kamikaze rozwija dział kreacji w warszawskim biurze.

Maja Sokół jest kreatywnym wsparciem w Kamikaze od 7 lat, zaczynając od stanowiska Strategy Planner, poprzez Strategy Planner & Copywriter, Creative Lead aż do obecnego stanowiska Creative Director. Była odpowiedzialna za obsługę i rozwój takich klientów jak: Coty Inc., Semilac, Ferrero Rocher, McCormick, Yves Rocher, L’Oreal Polska, Super-Pharm Polska, Danone, Kaufland Polska, Eurobank, Humana Poland, Orange Polska, czy Skanska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764