logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Kamikaze – agencja rozwija zespół kreacji, powołuje dwie Creative Director

  PR 07.03.2022, przeczytano 1024 razy
ilustracja

Kamikaze rozwija zespół kreacji w siedzibie w Warszawie oraz w Łodzi. W związku ze zmianami agencja stworzyła nowe stanowiska dyrektorów kreatywnych. Obejmą je: Agata Palmowska i Maja Sokół, które dotychczas pracowały jako Creative Lead.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-kamikaze-%E2%80%93-agencja-rozwija-zespol-kreacji%2C-powoluje-dwie-creative-director,395006,artykul.html

Agata Palmowska i Maja Sokół dotychczas zajmowały stanowiska Lead Creative i pracowały dla kluczowych klientów agencji. Teraz, na stanowiskach dwóch równorzędnych dyrektorek kreatywnych, poza swoimi dotychczasowymi obowiązkami, będą odpowiedzialne również za koordynowanie pracy oraz rozwój pozostałych osób w dwóch działach kreacji: Agata Palmowska w biurze warszawskim i Maja Sokół w biurze łódzkim.

Wokół obu Creative Director organizowane są teraz w strukturze agencji nowe teamy kreatywne.

- Powołanie Agaty i Mai na stanowiska dyrektorskie jest naturalną ścieżką rozwoju agencji. Nasi kluczowi klienci wymagają stałej opieki kreatywnej, a wygrane przetargi sprawiają, że zatrudniamy coraz więcej osób również do teamów kreatywnych. Aktualnie silnie rozwijamy obydwa zespoły w naszych dwóch biurach, stąd potrzeba rozłożenia odpowiedzialności za kreację. To też odpowiedź na potrzeby naszych stałych oraz nowych klientów. – mówi Michał Ryszkiewicz, CEO Kamikaze.

Agata Palmowska ma ponad 13-letnie doświadczenie w reklamie. W Kamikaze pracuje od 2 lat. Wcześniej była Creative Group Head w agencji Plej. Pracowała również w K2, Isobar, Artegence, Publicis i Cheil, a wśród obsługiwanych przez nią klientów byli m.in. Play, Tchibo, Energizer, L’Oreal, Coca-Cola, Huawei, Samsung, IKEA, PZU, czy Volkswagen. Ma na koncie kilkadziesiąt polskich i zagranicznych nagród na festiwalach reklamowych. W agencji Kamikaze rozwija dział kreacji w warszawskim biurze.

Maja Sokół jest kreatywnym wsparciem w Kamikaze od 7 lat, zaczynając od stanowiska Strategy Planner, poprzez Strategy Planner & Copywriter, Creative Lead aż do obecnego stanowiska Creative Director. Była odpowiedzialna za obsługę i rozwój takich klientów jak: Coty Inc., Semilac, Ferrero Rocher, McCormick, Yves Rocher, L’Oreal Polska, Super-Pharm Polska, Danone, Kaufland Polska, Eurobank, Humana Poland, Orange Polska, czy Skanska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764