logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Kinesso

  PR 14.06.2024, przeczytano 568 razy
ilustracja

Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-kinesso,404642,artykul.html

Karolina Kusy awansowała na stanowisko SEM & Paid Social Director. W nowej roli odpowiada za obszary Paid Search oraz Paid Social, zapewnienie wysokiej jakości oferty KINESSO w tych dziedzinach, testowanie innowacyjnych rozwiązań, rozwój kompetencji zespołów KINESSO oraz dzielenie się wiedzą z zespołami agencji Initiative i UM.

Karolina Kusy jest ekspertką z 16 letnim doświadczeniem, a z KINESSO jest związana od ponad 13 lat. Zarządza kilkudziesięcioosobowym zespołem realizujących działania z zakresu biddable media dla klientów w Polsce i regionie EMEA, również w ramach regionalnych hubów obsługujących m.in. LEGO, KenVue, Dyson, EFL i Schär. Doświadczenie zdobywała również w pracy dla takich klientów jak Coca-Cola, Polpharma, Microsoft, Mastercard w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.

Stanisław Chmielarz będzie odpowiadał za rozwój kompetencji KINESSO w obszarach Performance Marketing oraz E-commerce. Pokieruje nowo utworzonym, kilkuosobowym zespołem, którego oferta obejmuje produkty i rozwiązania z obszarów marketingu afiliacyjnego, platform e-retail, marketplace i e-sklepów. We współpracy z wydawcami i zespołami KINESSO będzie przygotowywał produkty dla klientów działających w modelach performance, odpowiadał za realizację kampanii i wspierał zespoły Initiative, UM i KINESSO w realizacji projektów dla klientów.

Stanisław Chmielarz jest związany z KINESSO od 2021 roku. Jako Performance Strategist odpowiadał dotąd za tworzenie strategii efektywnościowych, wsparcie zespołów aktywacyjnych, kontakt z partnerami afiliacyjnymi oraz tworzenie nowych digitalowych produktów i rozwiązań. Pracował dla takich klientów jak m.in. Amazon, BMW, Nestle, Carlsberg, Vectra i LEGO. Doświadczenie zdobywał również pracując po stronie wydawców.

Źródło: IPG Mediabrands

mbww.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
Kamila Fenik dołączyła do agencji Ancymony (*ancy)
Kamila Fenik posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej, głównie w obszarze mediów. Do agencji powraca po dłuższej przerwie. W tym czasie zdobywała nowe doświadczenia, m.in. realizując działania marketingowe po stronie klienta w obszarze IT (Comarch). Przez ostatnie miesiące związana była z domem mediowym PRO Media House, gdzie pracowała m.in....
Eliza Bujnowska przechodzi z CCC do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764