logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w kreacji i client service agencji 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 15.10.2020, przeczytano 200 razy
ilustracjastrzałka
Od góry, od lewej Martyna Gańko, Kamil Kuć, Adrian Zwierzyński, Katarzyna Surma

Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansowali w dziale kreacji 180heartbeats +JUNG v MATT, a Katarzyna Surma i Martyna Gańko w dziale client service agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-kreacji-i-client-service-agencji-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,388810,artykul.html

Adrian Zwierzyński został senior art directorem, a Kamil Kuć, z którym pracuje w teamie - senior copywriterem. Zwierzyński w agencji pracuje od dwóch, a w branży od 10 lat. Ma na swoim koncie złoty miecz w designie w KTR oraz srebrne Effie. Kamil Kuć pracuje w 180heartbeats od blisko roku, a w reklamie od ponad dekady. Razem w teamie współpracują od lutego 2020. W tym czasie stworzyli kreacje dla Google, Huawei i Otodom. Są także pomysłodawcami akcji #Chodźdokina dla Multikino, Cinema City, Helios oraz kin studyjnych i lokalnych z całej Polski oraz “Historie ukryte w ubraniach” dla Zalando.

Natomiast Katarzyna Surma awansowała na senior account executive. W 180heartbeats pracuje 1,5 roku, gdzie koordynuje pracę dla: Zalando - kampanię “Historie ukryte w ubraniach”; Google - kampanie GPay, Google Assistant, Internetowe Rewolucje, Grow with Google, Pol’and’Rock dla You Tube; Nike - VaporMax2020, This is Trash i Air Max 2090.

Z kolei Martyna Gańko została account executive. W agencji, gdzie pracuje od dwóch lat, koordynuje współpracę z Huawei - m.in.kampanię Together 2020. Opiekuje się także Ben&Jerry’s oraz projektowo Nike. Pracowała m.in. przy głośnej społecznej akcji Ben&Jerry’s “Polonez Równości”, nagrodzonej srebrnym Effie oraz kampanii Nike D/MS/X.

Dział kreacji i designu 180heartbeats liczy obecnie 18 osób. Zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner. Natomiast client service, który zatrudnia 8 osób - Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trotec przedstawia nowe oprogramowanie laserowe „Trotec Ruby”
Dzięki „Ruby” praca z laserem jest prostsza i szybsza. Nowe oprogramowanie laserowe jest uruchamiane w przeglądarce internetowej i umożliwia w pełni cyfrową pracę. Trotec Ruby zostało zapropogramowane całkowicie od podstaw i oparte jest na nowoczesnej, sieciowej architekturze.
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
Akcja edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Nie wypadaj z obiegu”
„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić...
Niespełna tydzień temu marka Huawei zaprezentowała swoją najnowszą serię Mate 40, a flagowy Mate 40 Pro już został okrzyknięty nowym królem mobilnej fotografii.
Grupa Carlsberg - jeden z wiodących browarów na świecie, powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu E-commerce agencji Pathfinder 23.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764