logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Lightscape: Paulina Kunicka i Pamela Tomicka

  PR 23.08.2023, przeczytano 547 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia Paulina Kunicka awansowała na nowoutworzone stanowisko – Project Management Director. Z kolei Pamela Tomicka, dotychczas Senior Account Executive objęła pozycję Marketing & PR Managera. Awanse odzwierciedlają zmiany w strategii rozwoju Agencji, która działa w branży digital marketingu i PR od 15 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-lightscape%3A-paulina-kunicka-i-pamela-tomicka,401122,artykul.html

Paulina Kunicka z Lightscape jest związana od 7 lat, a od blisko 4 pełniła rolę PR & Marketing Managera. Dotychczas, ze wsparciem kilkuosobowego zespołu zajmowała się głównie opracowywaniem kompleksowych strategii komunikacji, a także procesami związanymi z ich wdrażaniem u wybranych Klientów Agencji. Kierowała kampaniami dla globalnych i ogólnopolskich marek z wielu branż, min.: TSL (Grupa Inelo, OCRK), design i branża meblarska (Mikomax Smart Office, Łódź Design Festival, 3DPROJEKT architektura), a także retail i FMCG (CEDC). Przez ostatnie 3 lata zarządzała również projektami z branży technologii i startupów głównie z obszaru MarTech (WhitePress, Brief4U). Od 2022 roku wiceprzewodnicząca Grupy Roboczej Content Marketing w IAB Polska oraz prelegentka IAB HowTo.

W ramach nowego stanowiska Paulina Kunicka będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych kontraktów, ale także budowanie relacji z kluczowymi Klientami Agencji. W tym zakresie zajmie się wypracowaniem standardów, procesów i narzędzi wykorzystywanych do skutecznej realizacji projektów i kampanii, a także będzie nadal koordynować działania dla wybranych marek z portfolio Lightscape.

Pamela Tomicka pracuje w Agencji od 4 lat, będąc w zespole Pauliny realizowała działania komunikacyjne dla firm z sektora technologicznego, edukacyjnego i marketingowego, a także w obszarze FMCG i szeroko pojętego lifestyle’u. Pracowała dla takich marek, jak: Mobiem Polska, platformy WhitePress, Aplikuj.pl, Brief4U, Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego czy Fundacja Happy Kids, gdzie była odpowiedzialna za działania w zakresie digital PRu, media relations, komunikacji w kanałach mediów społecznościowych, a także konsultingu. Pamela awansowała z pozycji Senior Account Executive na stanowisko Marketing & PR Managera i w nowej roli będzie odpowiadać za całościową obsługę wieloletnich Klientów i rozwój nowych projektów w Lightscape.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lightscape

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764