logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Liquidthread

  PR 10.06.2021, przeczytano 964 razy
ilustracja

W agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski w zespole Content Solutions, Kamila Bernert w zespole Creative Studio i Monika Wasińska w zespole Integrated Communication.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-liquidthread,391845,artykul.html

W zespole Content Solutions, łączącym rozwiązania branded content z autorskimi produktami mediowymi, który prowadzi Aleksandra Popławska, Content Solutions Director, na stanowiska Senior Content Partnership Consultant awansowali: Łukasz Łaski i Natalia Lejman.

Łukasz Łaski z LiquidThread związany jest od 3 lat i specjalizuje się w projektach branded content. W swoim portfolio ma projekty między innymi dla Allegro, Visa, Totalizatora Sportowego, czy ZT Kruszwica. Wcześniej (2015-2018) pracował w Grupie ZPR Media jako Project Manager i odpowiadał za akcje niestandardowe (sponsoringi, konkursy, lokowania) w  mediach. Jest absolwentem politologii i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Natalia Lejman w LiquidThread pracuje od prawie 4 lat. Na co dzień realizuje projekty branded content w kanałach online i offline. Ma w portfolio realizacje m.in. dla takich klientów jak: Electrolux, L’Oréal, Stihl, OSM Łowicz i Heinz. Natalia z wykształcenia jest magistrem psychologii.

W dziale Creative Studio, którym kieruje Piotr Długołęcki, Creative Studio Director LiquidThread, Kamila Bernert awansowała na stanowisko Creative Designer. Kamila posiada 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a od 2,5 roku jest związana z LiquidThread. Swoje pierwsze doświadczenia jako Junior Graphic Designer zdobywała w agencji BrandAhead. Na swoim koncie ma projekty m.in dla: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley, Kropla Beskidu, Fuzetea, Lajkonik, Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, Monster Munch, Nic Nac's, Hit, czy Galbani. Kamila jest absolwentką Grafiki na WSIZ w Warszawie.

W jednym z zespołów Integrated Communication, kierowanym przez Monikę Pruszczyńską, Integrated Communication Director, awansowała Monika Wasińska na stanowisko Integrated Communication Executive. Monika jest związana z LiquidThread od dwóch lat, początkowo realizowała zintegrowane kampanie influencer marketingowe, a teraz zajmuje się kampaniami digital, a także zintegrowanymi kampaniami 360. Ma w portfolio realizacje m.in. dla takich klientów jak: L’Oréal, Circle K, Avon, marek Lorenz Bahlsen czy Vistula.

Źródło: LiquidThread

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764