logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Liquidthread

  PR 10.06.2021, przeczytano 186 razy
ilustracja

W agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski w zespole Content Solutions, Kamila Bernert w zespole Creative Studio i Monika Wasińska w zespole Integrated Communication.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-liquidthread,391845,artykul.html

W zespole Content Solutions, łączącym rozwiązania branded content z autorskimi produktami mediowymi, który prowadzi Aleksandra Popławska, Content Solutions Director, na stanowiska Senior Content Partnership Consultant awansowali: Łukasz Łaski i Natalia Lejman.

Łukasz Łaski z LiquidThread związany jest od 3 lat i specjalizuje się w projektach branded content. W swoim portfolio ma projekty między innymi dla Allegro, Visa, Totalizatora Sportowego, czy ZT Kruszwica. Wcześniej (2015-2018) pracował w Grupie ZPR Media jako Project Manager i odpowiadał za akcje niestandardowe (sponsoringi, konkursy, lokowania) w  mediach. Jest absolwentem politologii i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Natalia Lejman w LiquidThread pracuje od prawie 4 lat. Na co dzień realizuje projekty branded content w kanałach online i offline. Ma w portfolio realizacje m.in. dla takich klientów jak: Electrolux, L’Oréal, Stihl, OSM Łowicz i Heinz. Natalia z wykształcenia jest magistrem psychologii.

W dziale Creative Studio, którym kieruje Piotr Długołęcki, Creative Studio Director LiquidThread, Kamila Bernert awansowała na stanowisko Creative Designer. Kamila posiada 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a od 2,5 roku jest związana z LiquidThread. Swoje pierwsze doświadczenia jako Junior Graphic Designer zdobywała w agencji BrandAhead. Na swoim koncie ma projekty m.in dla: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley, Kropla Beskidu, Fuzetea, Lajkonik, Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, Monster Munch, Nic Nac's, Hit, czy Galbani. Kamila jest absolwentką Grafiki na WSIZ w Warszawie.

W jednym z zespołów Integrated Communication, kierowanym przez Monikę Pruszczyńską, Integrated Communication Director, awansowała Monika Wasińska na stanowisko Integrated Communication Executive. Monika jest związana z LiquidThread od dwóch lat, początkowo realizowała zintegrowane kampanie influencer marketingowe, a teraz zajmuje się kampaniami digital, a także zintegrowanymi kampaniami 360. Ma w portfolio realizacje m.in. dla takich klientów jak: L’Oréal, Circle K, Avon, marek Lorenz Bahlsen czy Vistula.

Źródło: LiquidThread

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764