logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Mbridge - Marketing Experts

  PR 04.06.2020, przeczytano 866 razy

Rozwój agencji oraz pozyskanie kolejnych Klientów przełożyły się na awanse w MBridge - Marketing Experts. W maju i czerwcu sześciu pracowników objęło wyższe stanowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-mbridge---marketing-experts,387281,artykul.html

Od maja na stanowisko specjalistów SEO awansowały Julia Kaszkiel oraz Weronika Sochacka, obie związane z agencją od dwóch lat. Odpowiadają za opracowywanie strategii i nadzór nad działaniami SEO dla Klientów firmy. Ponadto, w wyniku ukończonego stażu stanowisko Junior SEO Specialist objęła Joanna Alberska.

W czerwcu na stanowisko SEM Specialist awansowała również Katarzyna Graczyk, związana z agencją od dwóch lat. Graczyk odpowiedzialna jest m.in. za tworzenie i optymalizację efektywnościowych kampanii e-commerce w Google Ads oraz Facebook Ads.

Z kolei Damian Wolański, po dwóch latach pracy w agencji, objął stanowisko Analityka w dziale Analiz. Wolański zajmuje się m.in. raportowaniem wyników, a także rozwojem autorskich narzędzi analitycznych i automatyzujących pracę pozostałych działów agencji.

Do grona specjalistów SEO dołączył również Maciej Orpik, który tym samym zakończył dwumiesięczny etap wdrażania się w struktury agencji. Wcześniej przez ponad dwa lata zdobywał doświadczenie w innych warszawskich agencjach digital, w tym przez ostatni rok w agencji K2 Precise (dawniej K2 Media).

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764