logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Mccann Worldgroup

  PR 04.05.2020, przeczytano 1039 razy
ilustracja

Małgorzata Tereszczenko awansowała w McCANN Worldgroup na stanowisko Group Business Director zostając równocześnie przedstawicielką działu Client Management McCANN dla Zarządu agencji, natomiast Natalia Żmuda, awansując na stanowisko Head of Social Media, pełni w agencji rolę liderki działu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-mccann-worldgroup,386852,artykul.html

Małgorzata Tereszczenko, po objęciu w McCANN Worldgroup stanowiska Group Business Director, odpowiada za efektywność zespołu Client Management. Wspiera również raportujących do niej  liderów, odpowiedzialnych za poszczególne grupy klientów, w rozwoju biznesu strategicznych klientów. Została także przedstawicielką działu Client Management na Zarządzie agencji.

W zespole McCANN Małgorzata pracuje od 2016 roku, gdzie od początku była odpowiedzialna za obsługę marki Mastercard, a później także Vichy. Wcześniej związana była z Havas Worldwide jako Group Account Director oraz Saatchi & Saatchi jako Business Director. Posiada bogate, wieloletnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu zintegrowanego oraz obsłudze międzynarodowych i lokalnych marek z różnych kategorii. Wcześniej miała okazję pracować m.in dla takich klientów jak: P&G, Maspex, Peugeot, Bank Pekao S.A., Bank BNP Paribas, Cadbury Wedel.

Na stanowisko liderki działu Social Media awansowała także Natalia Żmuda, dotychczas pełniąca funkcję Social Media Managerki. Jako Head of Social Media będzie odpowiadać za zarządzanie działem prowadzącym komunikację w mediach społecznościowych i zajmującym się współpracą z influencerami dla całej grupy McCANN Worldgroup.

Natalia dołączyła do agencji McCANN w 2017 roku jako Community Manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach digitalowych i PR-owych, w których była specjalistką od social media. W portfolio obsługiwanych przez nią marek znajdują się m.in.: Honor, Starbucks, WWF Polska, T-Mobile, Enfamil, Stanley, Black&Decker, DeWalt, Kujawski.

- Niezmiernie cieszę się z awansu zarówno Małgosi, jak i Natalii. Gratuluje im nie tylko wiedzy i umiejętności, które wykorzystują w swoich codziennych zadaniach, ale przede wszystkim zdolności patrzenia na projekty prowadzone na rzecz naszych Klientów z dużo szerszej, biznesowej perspektywy. Jestem przekonany, że doświadczenie i analityczne doradztwo Małgorzaty bezpośrednio przełożą się na wzrost zadowolenia naszych klientów, a także wzmocnią nas jako zaufanych, strategicznych doradców. Nieszablonowe myślenie oraz odwaga w tworzeniu kampanii w social media to z kolei cechy wyróżniające Natalię, która stanęła na czele tego dynamicznie rosnącego działu – powiedział Wojciech Borowski, Prezes, McCANN Worldgroup.

Źródło: McCANN Worldgroup

www.mccannworldgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764