logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Mccann Worldgroup

  PR 04.05.2020, przeczytano 1197 razy
ilustracja

Małgorzata Tereszczenko awansowała w McCANN Worldgroup na stanowisko Group Business Director zostając równocześnie przedstawicielką działu Client Management McCANN dla Zarządu agencji, natomiast Natalia Żmuda, awansując na stanowisko Head of Social Media, pełni w agencji rolę liderki działu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-mccann-worldgroup,386852,artykul.html

Małgorzata Tereszczenko, po objęciu w McCANN Worldgroup stanowiska Group Business Director, odpowiada za efektywność zespołu Client Management. Wspiera również raportujących do niej  liderów, odpowiedzialnych za poszczególne grupy klientów, w rozwoju biznesu strategicznych klientów. Została także przedstawicielką działu Client Management na Zarządzie agencji.

W zespole McCANN Małgorzata pracuje od 2016 roku, gdzie od początku była odpowiedzialna za obsługę marki Mastercard, a później także Vichy. Wcześniej związana była z Havas Worldwide jako Group Account Director oraz Saatchi & Saatchi jako Business Director. Posiada bogate, wieloletnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu zintegrowanego oraz obsłudze międzynarodowych i lokalnych marek z różnych kategorii. Wcześniej miała okazję pracować m.in dla takich klientów jak: P&G, Maspex, Peugeot, Bank Pekao S.A., Bank BNP Paribas, Cadbury Wedel.

Na stanowisko liderki działu Social Media awansowała także Natalia Żmuda, dotychczas pełniąca funkcję Social Media Managerki. Jako Head of Social Media będzie odpowiadać za zarządzanie działem prowadzącym komunikację w mediach społecznościowych i zajmującym się współpracą z influencerami dla całej grupy McCANN Worldgroup.

Natalia dołączyła do agencji McCANN w 2017 roku jako Community Manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach digitalowych i PR-owych, w których była specjalistką od social media. W portfolio obsługiwanych przez nią marek znajdują się m.in.: Honor, Starbucks, WWF Polska, T-Mobile, Enfamil, Stanley, Black&Decker, DeWalt, Kujawski.

- Niezmiernie cieszę się z awansu zarówno Małgosi, jak i Natalii. Gratuluje im nie tylko wiedzy i umiejętności, które wykorzystują w swoich codziennych zadaniach, ale przede wszystkim zdolności patrzenia na projekty prowadzone na rzecz naszych Klientów z dużo szerszej, biznesowej perspektywy. Jestem przekonany, że doświadczenie i analityczne doradztwo Małgorzaty bezpośrednio przełożą się na wzrost zadowolenia naszych klientów, a także wzmocnią nas jako zaufanych, strategicznych doradców. Nieszablonowe myślenie oraz odwaga w tworzeniu kampanii w social media to z kolei cechy wyróżniające Natalię, która stanęła na czele tego dynamicznie rosnącego działu – powiedział Wojciech Borowski, Prezes, McCANN Worldgroup.

Źródło: McCANN Worldgroup

www.mccannworldgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764