logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Multikino Media

  PR 08.11.2016, przeczytano 473 razy

W październiku br. Joanna Zmysłowska-Pietrzak awansowała na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Multikino Media, a Joanna Oczkowska na stanowisko Dyrektora Sprzedaży Multikino Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-multikino-media,30468,artykul.html

Joanna Zmysłowska-Pietrzak jako Dyrektor Zarządzający będzie odpowiedzialna za cały obszar działalności brokera reklamy Multikino Media, w tym również sprzedaż kuponów oraz wynajem kin i sal kinowych na konferencje. Natomiast Joanna Oczkowska jako Dyrektor Sprzedaży zajmie się organizacją działu sprzedaży oraz będzie kontynuowała koordynację współpracy z domami mediowymi i kluczowymi klientami.

Awanse Joanny Zmysłowskiej-Pietrzak oraz Joanny Oczkowskiej są wynikiem ich dotychczasowej pracy oraz wyrazem uznania dla ich osiągnięć. Mam nadzieję, że zespół Multikino Media po tych zmianach będzie działał jeszcze efektywniej – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.

Joanna Zmysłowska-Pietrzak związana jest z Multikino Media (dawniej Biuro Reklamy sieci Multikino S.A.) od 2006 roku, a Joanna Oczkowska pracuje w biurze reklamy kinowej od 2004 roku.

Źródło: Multikino Media

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764