logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Publicis Consultants

  PR 12.08.2024, przeczytano 495 razy
ilustracja

Emilia Maj, dotychczasowa Senior Account Managerka w agencji Publicis Consultants objęła rolę Account Directorki. Z kolei Rafał Blank awansował na stanowisko Junior Account Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-publicis-consultants,405307,artykul.html

Emilia Maj jest związana z Publicis Groupe, do której należy Publicis Consultants, od blisko pięciu lat. Swoje 12-letnie doświadczenie w branży PR zdobywała głównie w agencjach komunikacyjnych. Pracowała dla klientów z branży FMCG (m.in. LOTTE Wedel, systemu firm Coca-Cola w Polsce, czy Stock Polska), jak również tech, beauty i branży rolno-spożywczej. Realizowała projekty komunikacji zintegrowanej zarówno na polskim rynku, w krajach europejskich (takich jak Austria, Czechy, Szwecja, Finlandia) oraz w Chinach czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Do obowiązków Emilii będzie należeć rozwój praktyki Consumer, doradztwo strategiczne oraz nadzór nad projektami niestandardowymi i kampaniami 360° realizowanymi dla klientów agencji.

– Bardzo się cieszę, że moje dotychczasowe zaangażowanie w rozwój agencji Publicis Consultants zostało docenione. W ostatnich latach skupiliśmy się przede wszystkim na doskonaleniu kompetencji strategicznych i consultingowych, które stanowią fundament naszej działalności. W dobie clutteru informacyjnego wygrywać będą marki budujące swoją wiarygodność na wyznawanych wartościach oraz te, które stawiają na spójną i odważną komunikację. Dla nas oznacza to konieczność dalszego poszukiwania niestandardowych sposobów na dotarcie do konsumenta. Dlatego w najbliższej przyszłości skupimy się na rozwoju usług, które w kompleksowy sposób odpowiedzą na współczesne potrzeby marketerów i zarządów – mówi Emilia Maj.

Z kolei Rafał Blank – Junior Account Manager, w nowej roli, oprócz dalszego rozwoju w obszarze komunikacji korporacyjnej, będzie odpowiedzialny za wsparcie w budowaniu innowacyjnych narzędzi pracy w oparciu o sztuczną inteligencję.

– Z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że Publicis Consultants jest dziś zupełnie inną agencją niż ta, do której niegdyś dołączyłam. Tylko przez ostatnie trzy lata, w pełni wykorzystując potencjał rynkowy i siłę Publicis Groupe urośliśmy niemal trzykrotnie - biorąc pod uwagę wskaźnik fee income, ale przede wszystkim jako zespół. Staliśmy się agencją full-service świadczącą kompleksowe wsparcie PR dla liderów w swoich branżach. Dlatego niezmiernie się cieszę, że możemy wzmocnić naszą kadrę managerską w oparciu o tak doświadczonych, odpowiedzialnych i zaufanych pracowników – mówi Daria Tworek, Managing Partner w Publicis Consultants.

Agencja Publicis Consultants należy do Związku Firm Public Relations. Jest także partnerem Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz prowadzi współpracę dydaktyczną z Wydziałem Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oferując przy tym program stażowy dla studentów.

Źródło: Publicis Consultants

publicis-consultants.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt
Zespół, którym od sierpnia zeszłego roku kieruje Adam Smereczyński wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.
Tomasz Ramza tymczasowym prezesem Grupy RMF
Kazimierz Gródek i  Tadeusz Sołtys zdecydowali o swoim odejściu z zarządu Grupy RMF obejmując jednocześnie w niej role doradcze. Tomasz Ramza obejmuje funkcję tymczasowego Prezesa ( CEO) Grupy RMF
Nowa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat
Od września 2024 roku stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba na czele działu kreacji oS3
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej ONE House. Obejmując stanowiska Dyrektorów Kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.
Jakub Ragdowski awansuje w Havas Media
Z początkiem września na stanowisko Consulting Directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764