logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Saatchi & Saatchi

  PR 08.08.2022, przeczytano 1118 razy

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-saatchi-and-saatchi,396845,artykul.html

W dziale kreacji i designu awansowało 5 osób. Team Adam Czartoryski i Aga Nowak-Dadas objęli stanowiska seniorskie. Adam został Senior Copywriterem, a Agnieszka Senior Art Directorką. Oboje mają po 8 lat doświadczenia w pracy w reklamie. Wcześniej pracowali w Feeders.Agency. Mają na koncie projekty dla marek: BNP Paribas, Netflix, Cinema City, Piwo Żywiec, Orange, Polpharma, KFC, Reebok i OTOMOTO. Ich kampanie zostały wyróżnione statuetkami Mixx Awards, Innovation, KTR oraz Effie Awards.

Na seniorskie stanowisko awansował też Marcin Wroński zostając Senior Copywriterem. Marcin z marketingiem związany jest od 15 lat, od 5 pracuje w Saatchi & Saatchi. Jest twórcą projektów dla m.in. Visa, IKEA, Carrefour, Pekao S.A i P&G. Za niektóre wraz z zespołem zdobył nagrody Effie, Mixx Awards czy YouTube Works.

Monika Majewska awansowała na stanowisko Lead Designer w zespole prowadzonym przez Kamila Bugno, Digital & Concept Design Directora. Monika od 26 lat pracuje w branży reklamowej i wydawniczej. Doświadczenie zdobywała przygotowując materiały dla marek: Whirlpool, Prince Polo, Levi’s, Wella. Od 5 lat w Saatchi & Saatchi w dziale Design Editorial tworzy pomysły graficzne kampanii oraz sesje fotograficzne. Obecnie jako Lead Designerka koordynuje pracę 7 osobowego zespołu.

ilustracjastrzałka

Dominik Chyła również z zespołu Designu, awansował na stanowisko Graphic Designera. Dominik projektowaniem graficznym zajmuje się od 5 lat. Wcześniej był Graphic Communication Specialist w IKEA Group. Na koncie ma projekty dla takich marek: IKEA, Bank Pekao S.A., OBI, MSL.

Aleksandra Mikołajczyk zarządzająca planowaniem procesów i prac w agencji, została Senior Traffic Managerką. Z branżą związana jest od 10 lat, pierwsze kroki w reklamie stawiała w Havas Warsaw. Przygodę z Saatchi & Saatchi zaczęła 6 lat temu, a od 3 lat samodzielnie zarządza traffikiem wspierając działy kreacji i designu.

W dziale Client Service awanse otrzymało 6 ekspertek zajmujących się prowadzeniem projektów. Monika Zaręba awansowała na stanowisko Regional Account Directorki. Z branżą reklamy i jednocześnie z Publicis Groupe jest związana od 16 lat. Pracę w marketingu zaczęła wcześniej w dziale marketing KP Legia Warszawa. Doświadczenie zdobywała tworząc projekty komunikacyjne dla międzynarodowych marek jak: Garnier, Citibank, Renault, Orange, IKEA. Na koncie ma liczne nagrody w konkursach KTR, Mixx Awards, a najważniejsza z nich to Grand Prix Effie. Marta Gnarowska związana z branżą kreatywną od ponad 7 lat, została Senior Account Managerką. Swoje pierwsze kroki w reklamie stawiała w agencji eventowej Orchidea Group i agencji kreatywnej Havas Warsaw. Prowadziła projekty dla m.in. dla marek: Peugeot i Citroën. Kolejną awansującą specjalistką jest posiadająca 10-letnie doświadczenie w branży Agata Smaga, Account Managerka. Pierwsze kroki w reklamie i client service stawiała w Ringier Axel Springer współtworząc stronę ofeminin.pl. Na koncie ma też projekty dla Rockstar, Viva czy Target. Dominika Bytner ma 7 lat doświadczenia w marketingu i od 4 lat pracuje w Saatchi & Saatchi, awansowała na stanowisko Senior Account Executive. Wcześniej pracowała w PKO Banku Polskim.

Ilona Sałańska objęła stanowisko Account Manager. Pracę w Saatchi & Saatchi rozpoczęła 3 lata temu. Swoją przygodę z marketingiem zaczynała w dziale marketingu marki DOZ S.A. Anna Ochnik-Gdula, która do agencji dołączyła w 2014 roku została Senior Account Executive. Wcześniej zdobywała doświadczenie w spółce Agora S.A.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764