logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Saatchi & Saatchi

  PR 08.08.2022, przeczytano 390 razy

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-saatchi-and-saatchi,396845,artykul.html

W dziale kreacji i designu awansowało 5 osób. Team Adam Czartoryski i Aga Nowak-Dadas objęli stanowiska seniorskie. Adam został Senior Copywriterem, a Agnieszka Senior Art Directorką. Oboje mają po 8 lat doświadczenia w pracy w reklamie. Wcześniej pracowali w Feeders.Agency. Mają na koncie projekty dla marek: BNP Paribas, Netflix, Cinema City, Piwo Żywiec, Orange, Polpharma, KFC, Reebok i OTOMOTO. Ich kampanie zostały wyróżnione statuetkami Mixx Awards, Innovation, KTR oraz Effie Awards.

Na seniorskie stanowisko awansował też Marcin Wroński zostając Senior Copywriterem. Marcin z marketingiem związany jest od 15 lat, od 5 pracuje w Saatchi & Saatchi. Jest twórcą projektów dla m.in. Visa, IKEA, Carrefour, Pekao S.A i P&G. Za niektóre wraz z zespołem zdobył nagrody Effie, Mixx Awards czy YouTube Works.

Monika Majewska awansowała na stanowisko Lead Designer w zespole prowadzonym przez Kamila Bugno, Digital & Concept Design Directora. Monika od 26 lat pracuje w branży reklamowej i wydawniczej. Doświadczenie zdobywała przygotowując materiały dla marek: Whirlpool, Prince Polo, Levi’s, Wella. Od 5 lat w Saatchi & Saatchi w dziale Design Editorial tworzy pomysły graficzne kampanii oraz sesje fotograficzne. Obecnie jako Lead Designerka koordynuje pracę 7 osobowego zespołu.

ilustracjastrzałka

Dominik Chyła również z zespołu Designu, awansował na stanowisko Graphic Designera. Dominik projektowaniem graficznym zajmuje się od 5 lat. Wcześniej był Graphic Communication Specialist w IKEA Group. Na koncie ma projekty dla takich marek: IKEA, Bank Pekao S.A., OBI, MSL.

Aleksandra Mikołajczyk zarządzająca planowaniem procesów i prac w agencji, została Senior Traffic Managerką. Z branżą związana jest od 10 lat, pierwsze kroki w reklamie stawiała w Havas Warsaw. Przygodę z Saatchi & Saatchi zaczęła 6 lat temu, a od 3 lat samodzielnie zarządza traffikiem wspierając działy kreacji i designu.

W dziale Client Service awanse otrzymało 6 ekspertek zajmujących się prowadzeniem projektów. Monika Zaręba awansowała na stanowisko Regional Account Directorki. Z branżą reklamy i jednocześnie z Publicis Groupe jest związana od 16 lat. Pracę w marketingu zaczęła wcześniej w dziale marketing KP Legia Warszawa. Doświadczenie zdobywała tworząc projekty komunikacyjne dla międzynarodowych marek jak: Garnier, Citibank, Renault, Orange, IKEA. Na koncie ma liczne nagrody w konkursach KTR, Mixx Awards, a najważniejsza z nich to Grand Prix Effie. Marta Gnarowska związana z branżą kreatywną od ponad 7 lat, została Senior Account Managerką. Swoje pierwsze kroki w reklamie stawiała w agencji eventowej Orchidea Group i agencji kreatywnej Havas Warsaw. Prowadziła projekty dla m.in. dla marek: Peugeot i Citroën. Kolejną awansującą specjalistką jest posiadająca 10-letnie doświadczenie w branży Agata Smaga, Account Managerka. Pierwsze kroki w reklamie i client service stawiała w Ringier Axel Springer współtworząc stronę ofeminin.pl. Na koncie ma też projekty dla Rockstar, Viva czy Target. Dominika Bytner ma 7 lat doświadczenia w marketingu i od 4 lat pracuje w Saatchi & Saatchi, awansowała na stanowisko Senior Account Executive. Wcześniej pracowała w PKO Banku Polskim.

Ilona Sałańska objęła stanowisko Account Manager. Pracę w Saatchi & Saatchi rozpoczęła 3 lata temu. Swoją przygodę z marketingiem zaczynała w dziale marketingu marki DOZ S.A. Anna Ochnik-Gdula, która do agencji dołączyła w 2014 roku została Senior Account Executive. Wcześniej zdobywała doświadczenie w spółce Agora S.A.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764