logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Saatchi & Saatchi

  PR 08.08.2022, przeczytano 1144 razy

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-saatchi-and-saatchi,396845,artykul.html

W dziale kreacji i designu awansowało 5 osób. Team Adam Czartoryski i Aga Nowak-Dadas objęli stanowiska seniorskie. Adam został Senior Copywriterem, a Agnieszka Senior Art Directorką. Oboje mają po 8 lat doświadczenia w pracy w reklamie. Wcześniej pracowali w Feeders.Agency. Mają na koncie projekty dla marek: BNP Paribas, Netflix, Cinema City, Piwo Żywiec, Orange, Polpharma, KFC, Reebok i OTOMOTO. Ich kampanie zostały wyróżnione statuetkami Mixx Awards, Innovation, KTR oraz Effie Awards.

Na seniorskie stanowisko awansował też Marcin Wroński zostając Senior Copywriterem. Marcin z marketingiem związany jest od 15 lat, od 5 pracuje w Saatchi & Saatchi. Jest twórcą projektów dla m.in. Visa, IKEA, Carrefour, Pekao S.A i P&G. Za niektóre wraz z zespołem zdobył nagrody Effie, Mixx Awards czy YouTube Works.

Monika Majewska awansowała na stanowisko Lead Designer w zespole prowadzonym przez Kamila Bugno, Digital & Concept Design Directora. Monika od 26 lat pracuje w branży reklamowej i wydawniczej. Doświadczenie zdobywała przygotowując materiały dla marek: Whirlpool, Prince Polo, Levi’s, Wella. Od 5 lat w Saatchi & Saatchi w dziale Design Editorial tworzy pomysły graficzne kampanii oraz sesje fotograficzne. Obecnie jako Lead Designerka koordynuje pracę 7 osobowego zespołu.

ilustracjastrzałka

Dominik Chyła również z zespołu Designu, awansował na stanowisko Graphic Designera. Dominik projektowaniem graficznym zajmuje się od 5 lat. Wcześniej był Graphic Communication Specialist w IKEA Group. Na koncie ma projekty dla takich marek: IKEA, Bank Pekao S.A., OBI, MSL.

Aleksandra Mikołajczyk zarządzająca planowaniem procesów i prac w agencji, została Senior Traffic Managerką. Z branżą związana jest od 10 lat, pierwsze kroki w reklamie stawiała w Havas Warsaw. Przygodę z Saatchi & Saatchi zaczęła 6 lat temu, a od 3 lat samodzielnie zarządza traffikiem wspierając działy kreacji i designu.

W dziale Client Service awanse otrzymało 6 ekspertek zajmujących się prowadzeniem projektów. Monika Zaręba awansowała na stanowisko Regional Account Directorki. Z branżą reklamy i jednocześnie z Publicis Groupe jest związana od 16 lat. Pracę w marketingu zaczęła wcześniej w dziale marketing KP Legia Warszawa. Doświadczenie zdobywała tworząc projekty komunikacyjne dla międzynarodowych marek jak: Garnier, Citibank, Renault, Orange, IKEA. Na koncie ma liczne nagrody w konkursach KTR, Mixx Awards, a najważniejsza z nich to Grand Prix Effie. Marta Gnarowska związana z branżą kreatywną od ponad 7 lat, została Senior Account Managerką. Swoje pierwsze kroki w reklamie stawiała w agencji eventowej Orchidea Group i agencji kreatywnej Havas Warsaw. Prowadziła projekty dla m.in. dla marek: Peugeot i Citroën. Kolejną awansującą specjalistką jest posiadająca 10-letnie doświadczenie w branży Agata Smaga, Account Managerka. Pierwsze kroki w reklamie i client service stawiała w Ringier Axel Springer współtworząc stronę ofeminin.pl. Na koncie ma też projekty dla Rockstar, Viva czy Target. Dominika Bytner ma 7 lat doświadczenia w marketingu i od 4 lat pracuje w Saatchi & Saatchi, awansowała na stanowisko Senior Account Executive. Wcześniej pracowała w PKO Banku Polskim.

Ilona Sałańska objęła stanowisko Account Manager. Pracę w Saatchi & Saatchi rozpoczęła 3 lata temu. Swoją przygodę z marketingiem zaczynała w dziale marketingu marki DOZ S.A. Anna Ochnik-Gdula, która do agencji dołączyła w 2014 roku została Senior Account Executive. Wcześniej zdobywała doświadczenie w spółce Agora S.A.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764