logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Sociomantic Labs

  PR 27.10.2016, przeczytano 750 razy

Marek Kemnitz objął stanowisko dyrektora sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią, a Małgorzata Sułek awansowała na Account Directora CEE w Sociomantic Labs.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-sociomantic-labs,30363,artykul.html

Marek Kemnitz z firmą związany jest od ponad 3 lat. Jako Sales Director CEE odpowiada za pozyskiwanie kluczowych klientów w Europie Środkowo-Wschodniej oraz promocję rozwiązań programmatic m.in. w Polsce, Rumunii, Bułgarii czy na Węgrzech. Przed dołączeniem do zespołu Sociomantic pracował jako Key Account Manager w RTB House, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów strategicznych na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej związany był z firmą ClickAd S.A., w której zajmował stanowisko Performance Media Managera. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Kolejny awans dotyczy Małgorzaty Sułek, która objęła stanowisko Account Director CEE w Sociomantic Labs. Do jej zadań należy kierowanie zespołem odpowiadającym za obsługę klientów na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, nadzór nad realizacją kampanii reklamowych strategicznych klientów, a także koordynacja wdrażania nowych rozwiązań w prowadzonych kampaniach reklamowych. Małgorzata Sułek pracuje w Sociomantic Labs od kwietnia 2012 roku. Przed dołączeniem do firmy, odpowiadała za obsługę kluczowych, polskich klientów w Tradedoubler. Wcześniej przez blisko 7 lat pracowała na stanowisku Project Managera w Netmedia, gdzie zajmowała się projektami internetowymi, współpracując z domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz sieciami afiliacyjnymi.

Źródło: Sociomantic Labs

www.sociomantic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764