logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Sociomantic Labs

  PR 27.10.2016, przeczytano 660 razy

Marek Kemnitz objął stanowisko dyrektora sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią, a Małgorzata Sułek awansowała na Account Directora CEE w Sociomantic Labs.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-sociomantic-labs,30363,artykul.html

Marek Kemnitz z firmą związany jest od ponad 3 lat. Jako Sales Director CEE odpowiada za pozyskiwanie kluczowych klientów w Europie Środkowo-Wschodniej oraz promocję rozwiązań programmatic m.in. w Polsce, Rumunii, Bułgarii czy na Węgrzech. Przed dołączeniem do zespołu Sociomantic pracował jako Key Account Manager w RTB House, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów strategicznych na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej związany był z firmą ClickAd S.A., w której zajmował stanowisko Performance Media Managera. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Kolejny awans dotyczy Małgorzaty Sułek, która objęła stanowisko Account Director CEE w Sociomantic Labs. Do jej zadań należy kierowanie zespołem odpowiadającym za obsługę klientów na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, nadzór nad realizacją kampanii reklamowych strategicznych klientów, a także koordynacja wdrażania nowych rozwiązań w prowadzonych kampaniach reklamowych. Małgorzata Sułek pracuje w Sociomantic Labs od kwietnia 2012 roku. Przed dołączeniem do firmy, odpowiadała za obsługę kluczowych, polskich klientów w Tradedoubler. Wcześniej przez blisko 7 lat pracowała na stanowisku Project Managera w Netmedia, gdzie zajmowała się projektami internetowymi, współpracując z domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz sieciami afiliacyjnymi.

Źródło: Sociomantic Labs

www.sociomantic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764