logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Sociomantic Labs

  PR 27.10.2016, przeczytano 668 razy

Marek Kemnitz objął stanowisko dyrektora sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią, a Małgorzata Sułek awansowała na Account Directora CEE w Sociomantic Labs.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-sociomantic-labs,30363,artykul.html

Marek Kemnitz z firmą związany jest od ponad 3 lat. Jako Sales Director CEE odpowiada za pozyskiwanie kluczowych klientów w Europie Środkowo-Wschodniej oraz promocję rozwiązań programmatic m.in. w Polsce, Rumunii, Bułgarii czy na Węgrzech. Przed dołączeniem do zespołu Sociomantic pracował jako Key Account Manager w RTB House, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów strategicznych na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej związany był z firmą ClickAd S.A., w której zajmował stanowisko Performance Media Managera. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Kolejny awans dotyczy Małgorzaty Sułek, która objęła stanowisko Account Director CEE w Sociomantic Labs. Do jej zadań należy kierowanie zespołem odpowiadającym za obsługę klientów na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, nadzór nad realizacją kampanii reklamowych strategicznych klientów, a także koordynacja wdrażania nowych rozwiązań w prowadzonych kampaniach reklamowych. Małgorzata Sułek pracuje w Sociomantic Labs od kwietnia 2012 roku. Przed dołączeniem do firmy, odpowiadała za obsługę kluczowych, polskich klientów w Tradedoubler. Wcześniej przez blisko 7 lat pracowała na stanowisku Project Managera w Netmedia, gdzie zajmowała się projektami internetowymi, współpracując z domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz sieciami afiliacyjnymi.

Źródło: Sociomantic Labs

www.sociomantic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Żmuda dołącza do Feeders Agency
Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda zajmując stanowisko Head of Social Media & Engagement. Od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad jednymi z kluczowych klientów (Żywiec,...
Zmiany w dziale Video Havas Media Network
Zgodnie z wprowadzoną na początku tego roku strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo. Zmiany mają na celu zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klientów agencji w pracy z danymi, zgodnie z filozofią Make a Meaningful Difference.
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764