logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Szeri Szeri

  PR 21.03.2017, przeczytano 424 razy

W związku z dynamicznym rozwojem agencja Szeri Szeri należąca do grupy AdNext utworzyła dwa nowe zespoły. Na ich czele stanęli Anna Pająk, która objęła stanowisko Head of Client Service oraz Maciej Trojanowicz jako Head of Strategy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-szeri-szeri,31877,artykul.html

Rozbudowa struktury Szeri Szeri (grupa AdNext) specjalizującej się w influencer marketingu wynika z realizacji przez nią coraz bardziej kompleksowych kampanii z udziałem influencerów i blogerów oraz potrzeby rozwoju kompetencji agencji. Anna Pająk i Maciej Trojnarowicz pod kierownictwem Dyrektora Zarządzającego Mateusza Krogulca mają zapewnić optymalną obsługę projektów w zakresie reklamy i współpracy z twórcami treści na blogach, YouTube, serwisie DDOB.com (teen marketing), Instagramie, Facebooku oraz Snapchacie.

Anna Pająk jako Head of Client Service będzie nadzorować przebieg wszystkich kampanii realizowanych przez agencję oraz wytyczać nowe standardy obsługi klientów. Pokieruje kilkuosobowym zespołem specjalistów z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Pająk związana jest z Szeri Szeri (grupa AdNext) od dwóch lat, pracowała przy realizacji projektów dla takich klientów jak: Dom Development, Tchibo, Allegro i TP LINK. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach 24/7 Communication i Concept Interactive. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim i administracji na tej samej uczelni. W wolnych chwilach opiekuje się kotami i ogląda ekranizacje komiksów.

Maciej Trojanowicz
na stanowisku Head of Strategy zadba o rozwój oferty współpracy agencji z twórcami o innowacyjne rozwiązania odpowiadające stale zmieniającym się nowych mediom. Stanie także na czele zespołu przygotowującego propozycje kampanii dla klientów. W Szeri Szeri (grupa AdNext) pracuje od trzech lat, do tej pory odpowiadał za procesy kreatywno-strategiczne. Wcześniej Trojanowicz znany jako „Troyann” pracował w agencji interaktywnej Vacaloca i grupie Media Regionalne (obecnie Polska Press Grupa). Po pracy rozwija własne blogi i kanały na YouTube (troyann.pl oraz wixmag.pl). Jest wielbicielem dobrego kina i muzyki na żywo oraz gry na konsoli.

Źródło: Szeri Szeri

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764