logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Triple PR

  PR 15.06.2021, przeczytano 238 razy
ilustracja
Od lewej - Róża Siudaj, Natalia Bodziony

Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-triple-pr,391915,artykul.html

Róża Siudaj swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w 2019 roku obejmując stanowisko Junior PR Consultant. Przed podjęciem pracy w agencji, była odpowiedzialna za działania PR w instytucji kultury. W Triple PR jest Senior Consultantem w zespole obsługującym klientów z sektora real estate oraz lifestyle. Z ramienia Agencji, we współpracy z Senior PR Managerem, realizowała działania PR między innymi dla sieci sklepów Tchibo, Akademii Kobiet, Akademii Perfect Day, Kompanii Domowej oraz Galerii Łomianki. Obecnie jest odpowiedzialna za koordynację współpracy i działania Media Relations dla Cushman & Wakefield – wiodącej firmy doradczej świadczącej usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych oraz działania public relations dla Drogerii Hebe.

Natalia Bodziony jest częścią zespołu specjalizującego się w projektach łączących aspekt biznesowy z lifestylowym. Jej doświadczenie obejmuje między innymi obsługę klientów z branży beauty oraz real estate. W jej portfolio znajdują się takie firmy jak międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield,  Grupa Reesco zajmująca się projektowaniem i wykonawstwem przebudów powierzchni oraz budynków komercyjnych,  organizacja odzysku sprzętu elektronicznego i elektrycznego ElektroEko, marka kosmetyczna Biała Perła czy Laboratorium Dermapharm. Natalia realizuje także działania z zakresu content marketingu łącząc kompetencje Pr-owe i copywriterskie.

Źródło: Triple PR

www.triplepr,pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach
„Tak pracują #Zawodowcy” – to hasło nowej, powstałej w Polsce, kampanii wzmacniającej wizerunek pracodawcy firmy FM Logistic. Działania employer branding będą prowadzone na czterech rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja MJCC.
Ruszyła Strefa Electrolux z butikiem cyrkularnym na plaży Gdańsk Brzeźno
Właśnie ruszyła Strefa Electrolux. To pop-up’owa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działa butik cyrkularny we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania. Powstanie Strefy zainaugurowało wyjątkowe wydarzenie – pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, który po raz kolejny wspiera w działaniach...
27. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie
Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, organizowane przez Akademię Sztuk Pięknych, rozpoczęło się 12 czerwca. To najstarsze i jedno z najbardziej znaczących na świecie wydarzeń artystycznych dedykowanych wyłącznie plakatowi. Nazywane jest często Olimpiadą Plakatu.
Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23
Wraz z początkiem sierpnia wprowadzone zostaną zmiany na poziomie zarządu Pathfinder 23, największej agencji wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy. Nowy zarząd składać się będzie z dwóch co-managing directorów. Marek Różycki obejmie stanowisko Managing Director Business, a Tomasz Waligóra Managing Director Products & Services. Ich zadaniem jest wdrożenie nowej strategii...
Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764