logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Triple PR

  PR 15.06.2021, przeczytano 634 razy
ilustracja
Od lewej - Róża Siudaj, Natalia Bodziony

Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-triple-pr,391915,artykul.html

Róża Siudaj swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w 2019 roku obejmując stanowisko Junior PR Consultant. Przed podjęciem pracy w agencji, była odpowiedzialna za działania PR w instytucji kultury. W Triple PR jest Senior Consultantem w zespole obsługującym klientów z sektora real estate oraz lifestyle. Z ramienia Agencji, we współpracy z Senior PR Managerem, realizowała działania PR między innymi dla sieci sklepów Tchibo, Akademii Kobiet, Akademii Perfect Day, Kompanii Domowej oraz Galerii Łomianki. Obecnie jest odpowiedzialna za koordynację współpracy i działania Media Relations dla Cushman & Wakefield – wiodącej firmy doradczej świadczącej usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych oraz działania public relations dla Drogerii Hebe.

Natalia Bodziony jest częścią zespołu specjalizującego się w projektach łączących aspekt biznesowy z lifestylowym. Jej doświadczenie obejmuje między innymi obsługę klientów z branży beauty oraz real estate. W jej portfolio znajdują się takie firmy jak międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield,  Grupa Reesco zajmująca się projektowaniem i wykonawstwem przebudów powierzchni oraz budynków komercyjnych,  organizacja odzysku sprzętu elektronicznego i elektrycznego ElektroEko, marka kosmetyczna Biała Perła czy Laboratorium Dermapharm. Natalia realizuje także działania z zakresu content marketingu łącząc kompetencje Pr-owe i copywriterskie.

Źródło: Triple PR

www.triplepr,pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764