logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Triple PR

  PR 15.06.2021, przeczytano 666 razy
ilustracja
Od lewej - Róża Siudaj, Natalia Bodziony

Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-triple-pr,391915,artykul.html

Róża Siudaj swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w 2019 roku obejmując stanowisko Junior PR Consultant. Przed podjęciem pracy w agencji, była odpowiedzialna za działania PR w instytucji kultury. W Triple PR jest Senior Consultantem w zespole obsługującym klientów z sektora real estate oraz lifestyle. Z ramienia Agencji, we współpracy z Senior PR Managerem, realizowała działania PR między innymi dla sieci sklepów Tchibo, Akademii Kobiet, Akademii Perfect Day, Kompanii Domowej oraz Galerii Łomianki. Obecnie jest odpowiedzialna za koordynację współpracy i działania Media Relations dla Cushman & Wakefield – wiodącej firmy doradczej świadczącej usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych oraz działania public relations dla Drogerii Hebe.

Natalia Bodziony jest częścią zespołu specjalizującego się w projektach łączących aspekt biznesowy z lifestylowym. Jej doświadczenie obejmuje między innymi obsługę klientów z branży beauty oraz real estate. W jej portfolio znajdują się takie firmy jak międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield,  Grupa Reesco zajmująca się projektowaniem i wykonawstwem przebudów powierzchni oraz budynków komercyjnych,  organizacja odzysku sprzętu elektronicznego i elektrycznego ElektroEko, marka kosmetyczna Biała Perła czy Laboratorium Dermapharm. Natalia realizuje także działania z zakresu content marketingu łącząc kompetencje Pr-owe i copywriterskie.

Źródło: Triple PR

www.triplepr,pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
VI Digital Marketing - konferencja
Żyjemy w czasach, gdy cyfrowy świat zmienia się w zawrotnym tempie. Aby skutecznie działać na rynku, firmy muszą być na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami. Konferencja "Digital Marketing" to wydarzenie, które pomoże Ci zrozumieć te zmiany i wykorzystać je na swoją korzyść. Wydarzenie jest organizowane przez Puls Biznesu, a IAB Polska objął nad nim patronat...
Berenika Barczak Kilavuz wystąpi na konferencji IAB HowTo
Berenika Barczak Kilavuz, Senior Influencer Lead w VML, będzie jedną z prelegentek IAB HowTo: "Nowe horyzonty influencer marketingu". Konferencja odbędzie się 29 października w Warszawie. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764