logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Wec Communication

  PR 06.03.2024, przeczytano 592 razy
ilustracja

Agencja WEC Communication, specjalizująca się w kampaniach 360 dla międzynarodowych klientów z branży nowych technologii, poinformowała o kolejnych zmianach kadrowych. Począwszy od marca 2024 r. na wyższe stanowiska awansowali Anna Urbańczyk-Cebula i Szymon Tyszkowski. Oboje są związani z agencją od wielu lat. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-wec-communication,403334,artykul.html

WEC Communication od ponad 12 lat prowadzi działania marketingowe dla globalnych marek z branży IT, gamingu i szeroko pojętych technologii. W 2021 roku firma przeszła proces rebrandingu (wcześniej działała na rynku jako WĘC PR), który był ukoronowaniem stale rozszerzającego się zakresu świadczonych usług. Oprócz tradycyjnego PR i media affairs, WEC specjalizuje się m.in. w projektach digital, tworzeniu i realizacji strategii komunikacji oraz organizacji eventów w Polsce i innych krajach. 

W marcu 2024 r. doszło w WEC Communication do dwóch awansów wewnętrznych. Anna Urbańczyk-Cebula, zajmująca dotąd stanowisko Senior Project Executive, objęła funkcję Communications Managera. Szymon Tyszkowski, dotychczasowy Digital Executive, awansował z kolei na pozycję Senior Executive.    

Anna Urbańczyk-Cebula pracuje w WEC Communication od października 2020 r. Organizuje i koordynuje akcje specjalne oraz wydarzenia, realizuje też niestandardowe zapytania od klientów agencji. Dotychczas zaangażowana była w projekty m.in. dla marek Acer, Predator, Sabre Poland, Logitech, HL Tech, ASCO Cyber Security, a także dla Uniwersytetu Śląskiego. Na nowym stanowisku pokieruje zespołem zajmującym się bieżącą obsługą klienta, zajmie się też koordynacją produkcji treści audio-wideo. Będzie ponadto odpowiedzialna za skuteczne wykorzystanie budżetów reklamowych oraz wzrost efektów sprzedażowych.  

Anna Urbańczyk-Cebula jest zawodowo związana z marketingiem od ponad 10 lat. Wcześniej współpracowała m.in. z firmami Golden Rocket, WhitePress i MOMA.  Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Śląskim. Kiedy nie pracuje, podróżuje. Szczególnie interesuje ją Daleki Wschód.

Szymon Tyszkowski jako freelancer zaczął współpracę z WEC Communication w roku 2019. Po kilku miesiącach dołączył do agencji na stałe i objął stanowisko Digital Executive. Od początku był odpowiedzialny za produkcję contentu foto i wideo m.in. dla marek Acer, Predator, Acer UK, Sabre, Logitech, Exclusive Networks czy Maxcom. Ostatnio zaangażowany jest również w projekty wykorzystujące AI. Na stanowisku Senior Executive zajmie się rozwojem wewnętrznych kanałów komunikacji WEC Communication - agencyjnego podcastu Dobrze Kojarzysz i profilu TikTok. Do jego obowiązków należeć też będzie samodzielna koordynacja projektów realizowanych dla klientów. 

Szymon Tyszkowski jest również twórcą internetowym. Na co dzień prowadzi na YouTube własny kanał Tylko Basket, który przekroczył niedawno liczbę 125 tys. subskrypcji. Prężnie działa też na platformie TikTok, gdzie obserwuje go 65 tys. osób.   

Źródło: WEC Communication

wec24.pl

Dodatkowe informacje:

O Agencji
WEC Communication jest agencją 360. Specjalizuje się w PR, prowadzeniu kampanii digital, eventach oraz w doradztwie strategicznym. W 2021 r. przeszła rebranding, komunikując w ten sposób swoje otwarcie na rynki zagraniczne. WEC Communication aktualnie obsługuje klientów głównie z branży technologicznej, takich jak: Acer Polska, Acer UK, Fixit czy Logitech, realizując projekty zarówno w Polsce, jak i za granicą.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Małgorzata Jasińska szefową marketingu w Somfy
Do zespołu Somfy, producenta rozwiązań automatyki domowej i smart home, dołączyła Małgorzata Jasińska, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu w Europie Wschodniej.
Zmiany w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube. W nowej roli odpowiada za rozwój wizerunku marki i budowanie jej rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych. Istotnym elementem jej pracy będzie także koordynacja kampanii marketingowych i wizerunkowych oraz współpraca z kluczowymi partnerami...
Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764