Anna Stanisławska i Szymon Szot awansują od kwietnia w strukturach firmy Httpool Polska, która jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. TikTok, LinkedIn, Twitter, Facebook oraz Spotify. Stanisławska obejmuje stanowisko Multiplatform Sales Lead Poland, a Szot stanowisko Client Partner w zespole Multiplatform.
Anna Stanisławska pracuje w Httpool od 2 lat, do tej pory pełniła funkcję Client Partnera, sprzedającego rozwiązania reklamowe na platformie Snapchat. Obecnie obejmuje stanowisko Multiplatform Sales Lead Poland i od tej pory będzie zarządzać zespołem, który sprzedaje produkty reklamowe na platformach społecznościowych: TikTok, Snapchat i Brainly.
Przed przyjściem do Httpool Polska Anna Stanisławska przez 3 lata pracowała w firmie reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Była tam odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną, zajmując się współpracą z klientami strategicznymi, takimi jak: PKO BP, Play czy ING, jak również pozyskiwaniem nowych klientów i rozwijaniem sprzedaży firmy. Wcześniej pracowała w działach marketingu i PR takich firm jak: TUiR WARTA, Nutricia Medical Polska i LifeTube.
Jest absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS (kierunek: Psychologia Biznesu, specjalizacja: Marketing i Reklama).
Szymon Szot awansuje na stanowisko Client Partnera w zespole Multiplatform, gdzie będzie zajmował się m.in. sprzedażą powierzchni reklamowej na platformach: TikTok, Snapchat i Brainly.
Do tej pory pracował na stanowisku Client Solution Managera, zajmując się optymalizacją kampanii reklamowych.
Bezpośrednio przed przejściem do Httpool Polska Szymon Szot pracował przez ponad 2 lata w agencji Business Factory, wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach takich jak: Newsfeed.pl, VideoTesty.pl, Employees Sp. z o.o., czy Comp SA.
Jest absolwentem warszawskiej Akademii Leona Koźminskiego (kierunek: Business Management).
- Httpool nieustannie stara się dbać o jak najlepsze środowisko pracy i rozwoju dla swoich pracowników. Uważamy, że jest to wręcz konieczne, dla rozwoju biznesu jako takiego, ale przede wszystkim dla uczynienia tego rozwoju “zrównoważonym”. Ania i Szymon w swojej dotychczasowej pracy dla firmy wykazali się świetnymi kompetencjami, dlatego ich awansy są bardzo naturalne. Dodam też, że objęcie przez nich nowych stanowisk ma wiele wspólnego z planowaną na ten rok znaczną rozbudową zespołu Httpool Polska – komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.
Źródło: Httpool