logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w zespole Httpool Polska

  PR 08.04.2021, przeczytano 1556 razy

Anna Stanisławska i Szymon Szot awansują od kwietnia w strukturach firmy Httpool Polska, która jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. TikTok, LinkedIn, Twitter, Facebook oraz Spotify. Stanisławska obejmuje stanowisko Multiplatform Sales Lead Poland, a Szot stanowisko Client Partner w zespole Multiplatform.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-zespole-httpool-polska,390951,artykul.html

Anna Stanisławska pracuje w Httpool od 2 lat, do tej pory pełniła funkcję Client Partnera, sprzedającego rozwiązania reklamowe na platformie Snapchat. Obecnie obejmuje stanowisko Multiplatform Sales Lead Poland i od tej pory będzie zarządzać zespołem, który sprzedaje produkty reklamowe na platformach społecznościowych: TikTok, Snapchat i Brainly.

Przed przyjściem do Httpool Polska Anna Stanisławska przez 3 lata pracowała w firmie reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Była tam odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną, zajmując się współpracą z klientami strategicznymi, takimi jak: PKO BP, Play czy ING, jak również pozyskiwaniem nowych klientów i rozwijaniem sprzedaży firmy. Wcześniej pracowała w działach marketingu i PR takich firm jak: TUiR WARTA, Nutricia Medical Polska i LifeTube.

Jest absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS (kierunek: Psychologia Biznesu, specjalizacja: Marketing i Reklama).

Szymon Szot awansuje na stanowisko Client Partnera w zespole Multiplatform, gdzie będzie zajmował się m.in. sprzedażą powierzchni reklamowej na platformach: TikTok, Snapchat i Brainly.

Do tej pory pracował na stanowisku Client Solution Managera, zajmując się optymalizacją kampanii reklamowych.

Bezpośrednio przed przejściem do Httpool Polska Szymon Szot pracował przez ponad 2 lata w agencji Business Factory, wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach takich jak: Newsfeed.pl, VideoTesty.pl, Employees Sp. z o.o., czy Comp SA.

Jest absolwentem warszawskiej Akademii Leona Koźminskiego (kierunek: Business Management).

- Httpool nieustannie stara się dbać o jak najlepsze środowisko pracy i rozwoju dla swoich pracowników. Uważamy, że jest to wręcz konieczne, dla rozwoju biznesu jako takiego, ale przede wszystkim dla uczynienia tego rozwoju “zrównoważonym”. Ania i Szymon w swojej dotychczasowej pracy dla firmy wykazali się świetnymi kompetencjami, dlatego ich awansy są bardzo naturalne. Dodam też, że objęcie przez nich nowych stanowisk ma wiele wspólnego z planowaną na ten rok znaczną rozbudową zespołu Httpool Polska – komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Źródło: Httpool

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764