logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w zespole Httpool Polska

  PR 08.04.2021, przeczytano 1274 razy

Anna Stanisławska i Szymon Szot awansują od kwietnia w strukturach firmy Httpool Polska, która jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. TikTok, LinkedIn, Twitter, Facebook oraz Spotify. Stanisławska obejmuje stanowisko Multiplatform Sales Lead Poland, a Szot stanowisko Client Partner w zespole Multiplatform.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-zespole-httpool-polska,390951,artykul.html

Anna Stanisławska pracuje w Httpool od 2 lat, do tej pory pełniła funkcję Client Partnera, sprzedającego rozwiązania reklamowe na platformie Snapchat. Obecnie obejmuje stanowisko Multiplatform Sales Lead Poland i od tej pory będzie zarządzać zespołem, który sprzedaje produkty reklamowe na platformach społecznościowych: TikTok, Snapchat i Brainly.

Przed przyjściem do Httpool Polska Anna Stanisławska przez 3 lata pracowała w firmie reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Była tam odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną, zajmując się współpracą z klientami strategicznymi, takimi jak: PKO BP, Play czy ING, jak również pozyskiwaniem nowych klientów i rozwijaniem sprzedaży firmy. Wcześniej pracowała w działach marketingu i PR takich firm jak: TUiR WARTA, Nutricia Medical Polska i LifeTube.

Jest absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS (kierunek: Psychologia Biznesu, specjalizacja: Marketing i Reklama).

Szymon Szot awansuje na stanowisko Client Partnera w zespole Multiplatform, gdzie będzie zajmował się m.in. sprzedażą powierzchni reklamowej na platformach: TikTok, Snapchat i Brainly.

Do tej pory pracował na stanowisku Client Solution Managera, zajmując się optymalizacją kampanii reklamowych.

Bezpośrednio przed przejściem do Httpool Polska Szymon Szot pracował przez ponad 2 lata w agencji Business Factory, wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach takich jak: Newsfeed.pl, VideoTesty.pl, Employees Sp. z o.o., czy Comp SA.

Jest absolwentem warszawskiej Akademii Leona Koźminskiego (kierunek: Business Management).

- Httpool nieustannie stara się dbać o jak najlepsze środowisko pracy i rozwoju dla swoich pracowników. Uważamy, że jest to wręcz konieczne, dla rozwoju biznesu jako takiego, ale przede wszystkim dla uczynienia tego rozwoju “zrównoważonym”. Ania i Szymon w swojej dotychczasowej pracy dla firmy wykazali się świetnymi kompetencjami, dlatego ich awansy są bardzo naturalne. Dodam też, że objęcie przez nich nowych stanowisk ma wiele wspólnego z planowaną na ten rok znaczną rozbudową zespołu Httpool Polska – komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Źródło: Httpool

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764