logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w zespole Triple PR

  PR 12.09.2022, przeczytano 1422 razy
ilustracja

Kinga Ostrowska i Miłosz Ciekalski awansowali na stanowisko Senior PR Consultanta. Stanowisko PR Consultant objęła z kolei Zuzanna Tartanus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-zespole-triple-pr,397189,artykul.html

Z agencją Triple PR Kinga Ostrowska była już związana w 2019 roku. Od 2021 roku pracuje w zespole obsługującym klientów z branży beauty. Prowadziła projekty dla takich marek Killys, Biała Perła, Ledvance oraz ToTamto. Na co dzień wraz z zespołem zajmuje się obsługą marki Hebe oraz Centrum Medycznego VenaMed, a także kolejnej już edycji Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. Przed dołączeniem do Triple PR współpracowała z klinikami medycyny estetycznej i markami beauty. Ukończyła studia dziennikarskie na Uniwersytecie Łódzkim o specjalizacji z designu, reklamy i komunikacji wizualnej oraz Journalism and New Media w Portugalii. Ukończyła również studia z grafiki interdyscyplinarnej.

Zuzanna Tartanus swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w połowie 2021 roku obejmując stanowisko Junior PR Consultant w zespole specjalizującym się w obsłudze klientów z sektora real estate. Na co dzień odpowiada za kontakt z klientami oraz dziennikarzami i plasowanie ekspertów w mediach. Współpracuje z kluczowymi speakerami, wspierając ich w tworzeniu wartościowego contentu. Obecnie jest odpowiedzialna za działania Media Relations dla Cushman & Wakefield – wiodącej firmy doradczej świadczącej usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Jest absolwentką Filologii polskiej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

ilustracjastrzałka

Miłosz Ciekalski jest związany z Triple PR od blisko dwóch lat. Pierwsze szlify w dziedzinie komunikacji zdobywał w biurze prasowym klubu piłkarskiego Lech Poznań, a przygodę agencyjną rozpoczął w Q&A Communications. Działał także w Radiu Afera – autor reportażu „Faul po ostatnim gwizdku”, który cytowany był przez media z całej Polski. W agencji odpowiada za komunikację projektów biznesowych, a obecnie skupia się także na prowadzeniu klientów z branży motoryzacyjnej. W jego portfolio znalazły się m.in. takie marki jak ŠKODA, Oracle, ILF Consulting Engineers Polska, Deceuninck, Amica, Autobaza.pl czy Starter24 (obecnie ARC Europe Polska). Jest absolwentem kierunku Ekonomia, specjalności Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

ilustracjastrzałka

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764