logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w zespole Triple PR

  PR 12.09.2022, przeczytano 461 razy
ilustracja

Kinga Ostrowska i Miłosz Ciekalski awansowali na stanowisko Senior PR Consultanta. Stanowisko PR Consultant objęła z kolei Zuzanna Tartanus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-zespole-triple-pr,397189,artykul.html

Z agencją Triple PR Kinga Ostrowska była już związana w 2019 roku. Od 2021 roku pracuje w zespole obsługującym klientów z branży beauty. Prowadziła projekty dla takich marek Killys, Biała Perła, Ledvance oraz ToTamto. Na co dzień wraz z zespołem zajmuje się obsługą marki Hebe oraz Centrum Medycznego VenaMed, a także kolejnej już edycji Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. Przed dołączeniem do Triple PR współpracowała z klinikami medycyny estetycznej i markami beauty. Ukończyła studia dziennikarskie na Uniwersytecie Łódzkim o specjalizacji z designu, reklamy i komunikacji wizualnej oraz Journalism and New Media w Portugalii. Ukończyła również studia z grafiki interdyscyplinarnej.

Zuzanna Tartanus swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w połowie 2021 roku obejmując stanowisko Junior PR Consultant w zespole specjalizującym się w obsłudze klientów z sektora real estate. Na co dzień odpowiada za kontakt z klientami oraz dziennikarzami i plasowanie ekspertów w mediach. Współpracuje z kluczowymi speakerami, wspierając ich w tworzeniu wartościowego contentu. Obecnie jest odpowiedzialna za działania Media Relations dla Cushman & Wakefield – wiodącej firmy doradczej świadczącej usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Jest absolwentką Filologii polskiej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

ilustracjastrzałka

Miłosz Ciekalski jest związany z Triple PR od blisko dwóch lat. Pierwsze szlify w dziedzinie komunikacji zdobywał w biurze prasowym klubu piłkarskiego Lech Poznań, a przygodę agencyjną rozpoczął w Q&A Communications. Działał także w Radiu Afera – autor reportażu „Faul po ostatnim gwizdku”, który cytowany był przez media z całej Polski. W agencji odpowiada za komunikację projektów biznesowych, a obecnie skupia się także na prowadzeniu klientów z branży motoryzacyjnej. W jego portfolio znalazły się m.in. takie marki jak ŠKODA, Oracle, ILF Consulting Engineers Polska, Deceuninck, Amica, Autobaza.pl czy Starter24 (obecnie ARC Europe Polska). Jest absolwentem kierunku Ekonomia, specjalności Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

ilustracjastrzałka

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764