logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awansy w dziale obsługi klienta agencji Altavia.kamikaze

  PR 19.04.2023, przeczytano 952 razy
ilustracja
Anna Osińska-Plocek

W dziale obsługi klienta agencji altavia.kamikaze awansowały właśnie 4 osoby: Anna Osińska-Plocek i Karolina Rybus na stanowiska Account Director, Karolina Pawłowska na stanowisko Senior Account Manager, a Marta Witońska na stanowisko Senior Project Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awansy-w-dziale-obslugi-klienta-agencji-altavia.kamikaze,399692,artykul.html

Anna Osińska-Plocek pracuje w agencji od 2019 r. Dołączyła wtedy do agencji obejmując stanowisko Senior Account Executive i zajmowała się obsługą klientów z obszaru „beauty” - m.in. markami Sally Hansen i Miss Sporty z portfolio Coty. Karierę w branży rozpoczęła w 2011 r., od tego czasu pracując m.in. w agencjach: Kancelaria PR, HealthThink Public Relations oraz The Program. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Archeologia, ma licencjat z Dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Ukończyła również studia podyplomowe na SGH na kierunku Public Relations. Teraz na stanowisku Account Director zajmie się obsługą marek m.in. Bricomarche, Lajkonik oraz współpracą z Polpharmą.

Karolina Pawłowska do tej pory pracowała w agencji na stanowisku Account Manager. Dołączyła do niej w 2015 r. na stanowisko Account Executive, obsługując przez 3 lata marki: L’Oréal, McCormick, Skanska, Spontex i Obsessive. Od 2018 r., przez lata pracowała jako PR & marketing specialist w Radisson Blu Hotel & Residences, by w 2021 r. powrócić do agencji. Obecnie awansuje na stanowisko Senior Account Manager i w dziale Client Service zajmie się pracą dla m.in. Ticketmaster oraz Kaufland Polska.

ilustracjastrzałka

Karolina Rybus, która awansowała właśnie na stanowisko Account Director, pracuje w agencji od 2019 r. i dotychczas zajmowała stanowisko Senior Account Manager, pracując dla jednego z kluczowych klientów agencji: L’Oréal Polska i zajmując się dla niego działaniami marketingowymi nie tylko w Polsce, ale i w krajach bałtyckich.

Marta Witońska awansowała ze stanowiska Project Manager na stanowisko Senior Project Manager. W agencji pracuje od maja 2019 r. i aktualnie zajmuje się obsługą marek: L’Oréal (Kérastase, L'Oréal Professionnel, Redken), Trec Nutrition, Antalis i McCormick.

ilustracjastrzałka

- Ubiegły rok to duże wzrosty biznesu agencji (+35%) i zespołu agencji (80 osób). Awansując Anię Plocek i Karolinę Rybus na Account Directorki podkreślamy ich rolę w prowadzeniu największych teamów klienckich i przygotowujemy się na kolejny dobry rok. Od ponad 2 lat rozwijamy model zespołów zorientowanych wokół klientów, jako podstawy organizacji pracy w agencji. Dzięki temu cały team specjalistów jest blisko klienta, ma dużą wiedzę o szczegółach współpracy i świadomość roli agencji, a w konsekwencji dużo sprawniej i lepiej podejmuje decyzje projektowe. Ania i Karolina doskonale odnajdują się w tym modelu - mówi Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w agencji altavia.kamikaze.

Źródło: altavia.kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764