logo
WIADOMOŚCI

Awin inwestuje w nowe rozwiązanie - Accelerated Payments

Mateusz Zawiślak  PR 13.07.2017, przeczytano 276 razy

Awin, sieć reklamy efektywnościowej, zainwestował 35 milionów euro w globalne rozwiązanie Accelerated Payments. Funkcja umożliwiająca szybsze płatności została utworzona z myślą o wygodzie wydawców oraz rozwoju ich biznesu online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awin-inwestuje-w-nowe-rozwiazanie---accelerated-payments,33106,artykul.html

Accelerated Payments to globalna inicjatywa bazująca na sukcesie Traffic Light Payment System (TLPS) – systemie stosowanym przez partnerów z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Podążając za sukcesem jaki odniósł tam TLPS, Awin rozszerza swoje usługi na wszystkie rynki, tym samym gwarantując swoim wydawcom warunki premium.

Celem Accelerated Payments jest redukcja czasu „click to coin” dla wydawców ze wszystkich rynków. Dodatkowa transparentność i zmiana systemu płatności pozwoli wydawcom bezpiecznie reinwestować w swoje kampanie i doprowadzi do ogólnego wzrostu całej sieci.

Do tej pory, wydawca, który wygenerował sprzedaż, musiał czekać na walidację i opłacenie transakcji przez reklamodawcę. Dopiero kiedy ten proces dobiegł końca, otrzymywał wypłatę od Awin. Z nowym, przyspieszonym systemem płatności, wypłata za daną transakcję zostanie wysłana do wydawcy, nawet jeśli nie została jeszcze opłacona. Wystarczy, że zostanie zaakceptowana przez reklamodawcę.
Przyspieszone płatności są dostępne dla wszystkich wydawców w sieci. O tym czy dany reklamodawca działa w ramach nowej platformy, a więc korzysta także z Accelerated Payments, wydawcy będą informowani na bieżąco.

- Szybsze i bardziej spójne płatności zapewniają wydawcom stabilny dochód, który z kolei pozwala im zainwestować w działalność. W Awin naszych wydawców traktujemy po partnersku, staramy się sprzyjać ich rozwojowi. Takie też przekonanie leży u podstaw znacznej inwestycji w nowe rozwiązanie przedpłaty wydawców. Rozszerzenie systemu na nowe rynki, poza Wielką Brytanię i Stany Zjednoczone, umacnia integrację naszej sieci i usług –
mówi Jasper Mulder, Global Head of Publishers w Awin.

Źródło: Awin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
piątek 20.04.2018, 134 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone