logo
WIADOMOŚCI

Awin inwestuje w nowe rozwiązanie - Accelerated Payments

Mateusz Zawiślak  PR 13.07.2017, przeczytano 262 razy

Awin, sieć reklamy efektywnościowej, zainwestował 35 milionów euro w globalne rozwiązanie Accelerated Payments. Funkcja umożliwiająca szybsze płatności została utworzona z myślą o wygodzie wydawców oraz rozwoju ich biznesu online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awin-inwestuje-w-nowe-rozwiazanie---accelerated-payments,33106,artykul.html

Accelerated Payments to globalna inicjatywa bazująca na sukcesie Traffic Light Payment System (TLPS) – systemie stosowanym przez partnerów z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Podążając za sukcesem jaki odniósł tam TLPS, Awin rozszerza swoje usługi na wszystkie rynki, tym samym gwarantując swoim wydawcom warunki premium.

Celem Accelerated Payments jest redukcja czasu „click to coin” dla wydawców ze wszystkich rynków. Dodatkowa transparentność i zmiana systemu płatności pozwoli wydawcom bezpiecznie reinwestować w swoje kampanie i doprowadzi do ogólnego wzrostu całej sieci.

Do tej pory, wydawca, który wygenerował sprzedaż, musiał czekać na walidację i opłacenie transakcji przez reklamodawcę. Dopiero kiedy ten proces dobiegł końca, otrzymywał wypłatę od Awin. Z nowym, przyspieszonym systemem płatności, wypłata za daną transakcję zostanie wysłana do wydawcy, nawet jeśli nie została jeszcze opłacona. Wystarczy, że zostanie zaakceptowana przez reklamodawcę.
Przyspieszone płatności są dostępne dla wszystkich wydawców w sieci. O tym czy dany reklamodawca działa w ramach nowej platformy, a więc korzysta także z Accelerated Payments, wydawcy będą informowani na bieżąco.

- Szybsze i bardziej spójne płatności zapewniają wydawcom stabilny dochód, który z kolei pozwala im zainwestować w działalność. W Awin naszych wydawców traktujemy po partnersku, staramy się sprzyjać ich rozwojowi. Takie też przekonanie leży u podstaw znacznej inwestycji w nowe rozwiązanie przedpłaty wydawców. Rozszerzenie systemu na nowe rynki, poza Wielką Brytanię i Stany Zjednoczone, umacnia integrację naszej sieci i usług –
mówi Jasper Mulder, Global Head of Publishers w Awin.

Źródło: Awin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Jerzy Sułowski redaktorem naczelnym Gazety Krakowskiej
Od 23 lutego br. funkcję redaktora naczelnego Gazety Krakowskiej obejmuje Jerzy Sułowski, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego tytułu. Zastąpi Wojciecha Harpulę, który odchodzi z pełnionego stanowiska.
Nowa Ipla
Wystartowała nowa odsłona IPLI, największego serwisu rozrywki internetowej w Polsce, który oferuje widzom najszerszą bazę legalnych treści wideo, live i kanałów TV. Strona www.ipla.tv zmieniła się, by zapewnić użytkownikom większą wygodę i komfort korzystania z serwisu. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to jej główne zalety. Zmiany zaszły także w sa...
Nanga Parbat obserwowane w serwisach sportowych
27 i 28 stycznia szczególne zainteresowanie internautów wzbudziły wydarzenia towarzyszące wyprawie na Nanga Parbat z udziałem polskiego wspinacza. Wpłynęło to na wzrost odwiedzalności serwisów sportowych. Wydłużył się również czas spędzony na stronach WWW związanych z tą tematyką. Więcej informacji o tym, jak Polacy korzystali z sieci w styczniu, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa....
Training Mask Polska z nową agencją social media
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor rewolucyjnych masek treningowych.
Social Media London Style organizuje cykl spotkań dla branży
Agencja digital Social Media London Style, organizuje cykl bezpłatnych spotkań - śniadań networkingowych - dla osób związanych z branżą social mediową. Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne....
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone