WIADOMOŚCI

Awin inwestuje w nowe rozwiązanie - Accelerated Payments

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 13.07.2017, przeczytano 210 razy

Awin, sieć reklamy efektywnościowej, zainwestował 35 milionów euro w globalne rozwiązanie Accelerated Payments. Funkcja umożliwiająca szybsze płatności została utworzona z myślą o wygodzie wydawców oraz rozwoju ich biznesu online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awin-inwestuje-w-nowe-rozwiazanie---accelerated-payments,33106,artykul.html

Accelerated Payments to globalna inicjatywa bazująca na sukcesie Traffic Light Payment System (TLPS) – systemie stosowanym przez partnerów z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Podążając za sukcesem jaki odniósł tam TLPS, Awin rozszerza swoje usługi na wszystkie rynki, tym samym gwarantując swoim wydawcom warunki premium.

Celem Accelerated Payments jest redukcja czasu „click to coin” dla wydawców ze wszystkich rynków. Dodatkowa transparentność i zmiana systemu płatności pozwoli wydawcom bezpiecznie reinwestować w swoje kampanie i doprowadzi do ogólnego wzrostu całej sieci.

Do tej pory, wydawca, który wygenerował sprzedaż, musiał czekać na walidację i opłacenie transakcji przez reklamodawcę. Dopiero kiedy ten proces dobiegł końca, otrzymywał wypłatę od Awin. Z nowym, przyspieszonym systemem płatności, wypłata za daną transakcję zostanie wysłana do wydawcy, nawet jeśli nie została jeszcze opłacona. Wystarczy, że zostanie zaakceptowana przez reklamodawcę.
Przyspieszone płatności są dostępne dla wszystkich wydawców w sieci. O tym czy dany reklamodawca działa w ramach nowej platformy, a więc korzysta także z Accelerated Payments, wydawcy będą informowani na bieżąco.

- Szybsze i bardziej spójne płatności zapewniają wydawcom stabilny dochód, który z kolei pozwala im zainwestować w działalność. W Awin naszych wydawców traktujemy po partnersku, staramy się sprzyjać ich rozwojowi. Takie też przekonanie leży u podstaw znacznej inwestycji w nowe rozwiązanie przedpłaty wydawców. Rozszerzenie systemu na nowe rynki, poza Wielką Brytanię i Stany Zjednoczone, umacnia integrację naszej sieci i usług –
mówi Jasper Mulder, Global Head of Publishers w Awin.

Źródło: Awin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
wtorek 19.09.2017, 154 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone