logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awin inwestuje w nowe rozwiązanie - Accelerated Payments

  PR 13.07.2017, przeczytano 511 razy

Awin, sieć reklamy efektywnościowej, zainwestował 35 milionów euro w globalne rozwiązanie Accelerated Payments. Funkcja umożliwiająca szybsze płatności została utworzona z myślą o wygodzie wydawców oraz rozwoju ich biznesu online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awin-inwestuje-w-nowe-rozwiazanie---accelerated-payments,33106,artykul.html

Accelerated Payments to globalna inicjatywa bazująca na sukcesie Traffic Light Payment System (TLPS) – systemie stosowanym przez partnerów z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Podążając za sukcesem jaki odniósł tam TLPS, Awin rozszerza swoje usługi na wszystkie rynki, tym samym gwarantując swoim wydawcom warunki premium.

Celem Accelerated Payments jest redukcja czasu „click to coin” dla wydawców ze wszystkich rynków. Dodatkowa transparentność i zmiana systemu płatności pozwoli wydawcom bezpiecznie reinwestować w swoje kampanie i doprowadzi do ogólnego wzrostu całej sieci.

Do tej pory, wydawca, który wygenerował sprzedaż, musiał czekać na walidację i opłacenie transakcji przez reklamodawcę. Dopiero kiedy ten proces dobiegł końca, otrzymywał wypłatę od Awin. Z nowym, przyspieszonym systemem płatności, wypłata za daną transakcję zostanie wysłana do wydawcy, nawet jeśli nie została jeszcze opłacona. Wystarczy, że zostanie zaakceptowana przez reklamodawcę.
Przyspieszone płatności są dostępne dla wszystkich wydawców w sieci. O tym czy dany reklamodawca działa w ramach nowej platformy, a więc korzysta także z Accelerated Payments, wydawcy będą informowani na bieżąco.

- Szybsze i bardziej spójne płatności zapewniają wydawcom stabilny dochód, który z kolei pozwala im zainwestować w działalność. W Awin naszych wydawców traktujemy po partnersku, staramy się sprzyjać ich rozwojowi. Takie też przekonanie leży u podstaw znacznej inwestycji w nowe rozwiązanie przedpłaty wydawców. Rozszerzenie systemu na nowe rynki, poza Wielką Brytanię i Stany Zjednoczone, umacnia integrację naszej sieci i usług –
mówi Jasper Mulder, Global Head of Publishers w Awin.

Źródło: Awin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764