logo
WIADOMOŚCI

Awin partnerem Axel Springer Plug and Play Accelerator

Mateusz Zawiślak  PR 17.03.2017, przeczytano 218 razy

Awin, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, został partnerem Axel Springer Plug and Play Accelerator. Od kilku lat realizuje on programy wsparcia przedsiębiorstw z całego świata na wczesnym etapie ich rozwoju. Obecnie trwają zapisy do majowej edycji, w ramach której start-upowcy, rozwijający się w sektorze IT i nowych mediów, będą mogli uzyskać wsparcie także ekspertów z Awin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awin-partnerem-axel-springer-plug-and-play-accelerator,31837,artykul.html

Program Axel Springer Plug & Play Accelerator realizowany jest od 2013. Trzy razy w roku start-upy mogą aplikować do 100-dniowych programów, podczas których zyskują wsparcie dopasowane do ich biznesowych celów. W ramach sesji edukacyjnych mogą czerpać z wiedzy ekspertów rynku, którzy podpowiadają w kwestiach dotyczących dalszego rozwoju, marketingu czy spraw prawnych. Spotkania z mentorami, biorącymi udział w programie, to niezwykle cenne doświadczenie, ponieważ są to przedsiębiorcy mający już na swoim koncie kilka własnych przedsięwzięć.

Oprócz Awin, do grona partnerów akceleratora należą: Accenture, Deutsche Bank i Ergo. Pierwsza edycja, w której udział wezmą eksperci sieci, rozpocznie się 15 maja. Do 9 kwietnia można zgłaszać swoje przedsięwzięcia za pomocą internetowego formularza.

Aplikować mogą innowacyjne, cyfrowe start-upy na wczesnym etapie rozwoju, które jeszcze nie zostały zaprezentowane światu lub miały swój launch nie wcześniej niż miesiąc przed rozpoczęciem programu. W momencie zgłoszenia założyciele powinni mieć przynajmniej 95% udziałów. Ważne, aby model biznesowy zakładał skalowalność.

- Obszar współpracy Awin z Axel Springer Plug And Play Accelerator dotyczy rozwiązań z obszaru marketingu cyfrowego. Wszystkie zgłoszenia z tej dziedziny w pierwszej kolejności trafią do zaopiniowania do naszego dedykowanego zespołu w Berlinie. To tzw. wstępna selekcja, z której Plug and Play wybierze finałową 10-tkę, która pojedzie do Berlina – tłumaczy Mateusz Łukianiuk, Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału Awin. Zachęcamy, aby przedsiębiorcy, niezależnie od formularza, dosyłali dodatkowe informacje na swój temat bezpośrednio do nas na adres accelerator@awin.com. Forma może być dowolna: opis, KPI lub video. Najważniejsze, aby nasi eksperci mieli kompleksowe dane na temat biznesu i stojącego za nim zespołu, co pozwoli na rzetelną ocenę – dodaje.

Dla start-upów działających w obszarze marketingu cyfrowego udział w programie to nie tylko możliwość czerpania z doświadczeń ekspertów, ale też szansa na launch ich rozwiązań w ramach sieci Awin i Axel Springer.

Program realizowany jest w Berlinie. Przedsiębiorcy podczas pobytu mają zapewnione miejsce do pracy i mogą liczyć na stałe wsparcie zespołu akceleratora w ramach bieżącej pracy nad projektem oraz na spotkania z mentorami. Ci, którzy zdecydują się zostać tam po zakończeniu programu, zyskują dostęp do przestrzeni co-workingowej.

Po 100 dniach organizowany jest Demo Day, podczas którego założyciele prezentują swoje start-upy ponad 200 inwestorom i dziennikarzom. W ramach programu, przedsiębiorcy powalczą o 25tys. euro. Mogą oni liczyć na wsparcie także po jego zakończeniu.

- Zgodnie z zasadami działania akceleratora Plug and Play, aktywnie wspiera on start-upy w znalezieniu inwestora. Także Awin zakłada współpracę z przedsiębiorcami dłuższą niż sto dni. Mamy nadzieję, że wśród zgłoszonych projektów znajdziemy twórców, z którymi nawiążemy długoterminową relację w ramach naszej sieci. Najlepsi staną się naszymi partnerami biznesowymi – mówi Mateusz Łukianiuk. Cieszymy się, że będziemy mogli wesprzeć program swoim wieloletnim doświadczeniem w ramach marketingu internetowego. To dla nas duże wyróżnienie, że będziemy mogli podzielić się swoją wiedzą z tymi, którzy są dopiero na starcie i szukają optymalnych rozwiązań – dodaje.

Źródło: Awin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 120 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone