WIADOMOŚCI

Awin partnerem Axel Springer Plug and Play Accelerator

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 17.03.2017, przeczytano 131 razy

Awin, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, został partnerem Axel Springer Plug and Play Accelerator. Od kilku lat realizuje on programy wsparcia przedsiębiorstw z całego świata na wczesnym etapie ich rozwoju. Obecnie trwają zapisy do majowej edycji, w ramach której start-upowcy, rozwijający się w sektorze IT i nowych mediów, będą mogli uzyskać wsparcie także ekspertów z Awin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awin-partnerem-axel-springer-plug-and-play-accelerator,31837,artykul.html

Program Axel Springer Plug & Play Accelerator realizowany jest od 2013. Trzy razy w roku start-upy mogą aplikować do 100-dniowych programów, podczas których zyskują wsparcie dopasowane do ich biznesowych celów. W ramach sesji edukacyjnych mogą czerpać z wiedzy ekspertów rynku, którzy podpowiadają w kwestiach dotyczących dalszego rozwoju, marketingu czy spraw prawnych. Spotkania z mentorami, biorącymi udział w programie, to niezwykle cenne doświadczenie, ponieważ są to przedsiębiorcy mający już na swoim koncie kilka własnych przedsięwzięć.

Oprócz Awin, do grona partnerów akceleratora należą: Accenture, Deutsche Bank i Ergo. Pierwsza edycja, w której udział wezmą eksperci sieci, rozpocznie się 15 maja. Do 9 kwietnia można zgłaszać swoje przedsięwzięcia za pomocą internetowego formularza.

Aplikować mogą innowacyjne, cyfrowe start-upy na wczesnym etapie rozwoju, które jeszcze nie zostały zaprezentowane światu lub miały swój launch nie wcześniej niż miesiąc przed rozpoczęciem programu. W momencie zgłoszenia założyciele powinni mieć przynajmniej 95% udziałów. Ważne, aby model biznesowy zakładał skalowalność.

- Obszar współpracy Awin z Axel Springer Plug And Play Accelerator dotyczy rozwiązań z obszaru marketingu cyfrowego. Wszystkie zgłoszenia z tej dziedziny w pierwszej kolejności trafią do zaopiniowania do naszego dedykowanego zespołu w Berlinie. To tzw. wstępna selekcja, z której Plug and Play wybierze finałową 10-tkę, która pojedzie do Berlina – tłumaczy Mateusz Łukianiuk, Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału Awin. Zachęcamy, aby przedsiębiorcy, niezależnie od formularza, dosyłali dodatkowe informacje na swój temat bezpośrednio do nas na adres accelerator@awin.com. Forma może być dowolna: opis, KPI lub video. Najważniejsze, aby nasi eksperci mieli kompleksowe dane na temat biznesu i stojącego za nim zespołu, co pozwoli na rzetelną ocenę – dodaje.

Dla start-upów działających w obszarze marketingu cyfrowego udział w programie to nie tylko możliwość czerpania z doświadczeń ekspertów, ale też szansa na launch ich rozwiązań w ramach sieci Awin i Axel Springer.

Program realizowany jest w Berlinie. Przedsiębiorcy podczas pobytu mają zapewnione miejsce do pracy i mogą liczyć na stałe wsparcie zespołu akceleratora w ramach bieżącej pracy nad projektem oraz na spotkania z mentorami. Ci, którzy zdecydują się zostać tam po zakończeniu programu, zyskują dostęp do przestrzeni co-workingowej.

Po 100 dniach organizowany jest Demo Day, podczas którego założyciele prezentują swoje start-upy ponad 200 inwestorom i dziennikarzom. W ramach programu, przedsiębiorcy powalczą o 25tys. euro. Mogą oni liczyć na wsparcie także po jego zakończeniu.

- Zgodnie z zasadami działania akceleratora Plug and Play, aktywnie wspiera on start-upy w znalezieniu inwestora. Także Awin zakłada współpracę z przedsiębiorcami dłuższą niż sto dni. Mamy nadzieję, że wśród zgłoszonych projektów znajdziemy twórców, z którymi nawiążemy długoterminową relację w ramach naszej sieci. Najlepsi staną się naszymi partnerami biznesowymi – mówi Mateusz Łukianiuk. Cieszymy się, że będziemy mogli wesprzeć program swoim wieloletnim doświadczeniem w ramach marketingu internetowego. To dla nas duże wyróżnienie, że będziemy mogli podzielić się swoją wiedzą z tymi, którzy są dopiero na starcie i szukają optymalnych rozwiązań – dodaje.

Źródło: Awin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
czwartek 23.03.2017, 159 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone