25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.
Organizatorem konkursu jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Z przyjemnością poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji konkursu, wśród których znalazły się także polskie kampanie:
- Kampania Najmłodszy headhunter na świecie przygotowana przez Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska oraz MSL Group Poland zdobyła: ZŁOTO w kategorii Influencer Marketing. Kampania zdobyła także nagrodę główną BEST IN SHOW w polskiej odsłonie IAB MIXX Awards 2021.
- Kampania HealthLabs – od zera do bohatera przygotowana przez Adequate zdobyła:ZŁOTO w kategorii [NEW] Ecommerce, SREBRO w kategorii Campaign Effectiveness, BRĄZ w kategorii Social Media
- Kampania: Erbud – gamingowa kampania rekrutacyjna przygotowana przez Erbud i Gameset zdobyła ZŁOTO w kategorii In Gaming
Źródło: IAB Polska