logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Az.pl z kampanią promocyjną domeny .eu

  PR 18.06.2021, przeczytano 580 razy
ilustracjastrzałka

Dostawca usług hostingowych AZ.pl rozpoczął kampanię promocyjną limitowanej oferty dla jednej z najbardziej pożądanych domen na rynku europejskim - .eu. Komunikacja skupia się wokół czerwcowej obniżki cen i obejmuje działania płatne w Google, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także cykl artykułów eksperckich na blogu oraz mailingi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/az.pl-z-kampania-promocyjna-domeny-.eu,391946,artykul.html

Domena .eu to jedna z najbardziej wiarygodnych końcówek w oczach użytkowników, która nie tylko wzbudza zaufanie odbiorcy, ale też buduje wizerunek marki jako podmiotu funkcjonującego w obrębie Unii Europejskiej. Polskie firmy znajdują się na 5. miejscu w Europie pod kątem częstotliwości rejestracji domen .eu, co potwierdza ich popularność i wysoki popyt. Od 1 do 30 czerwca na AZ.pl tę końcówkę można nabyć na rok za 7 zł brutto.

Komunikacja wspierająca limitowaną ofertę AZ.pl obejmuje stworzenie dedykowanego landing page’a, działania w Google, kampanię video na Facebooku i Instagramie, cykl artykułów eksperckich na blogu, a także mailingi. Kampania jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i małych przedsiębiorstw, którym domena .eu może pomóc w ekspansji usług na rynki zagraniczne. Za strategię mediową odpowiada dom mediowy Mediaplus. Zakupem powierzchni mediowej w digitalu zajmuje się SalesTube. Obie spółki należą do Group One.

AZ.pl to marka należąca do grupy 1 & 1 IONOS - dostawcy usług hostingowych. Grupa obsługuje ponad 8 milionów klientów i zarejestrowała do tej pory ponad 12 milionów domen w centrach danych w Stanach Zjednoczonych i Europie.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764