logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Az.pl z kampanią promocyjną domeny .eu

  PR 18.06.2021, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

Dostawca usług hostingowych AZ.pl rozpoczął kampanię promocyjną limitowanej oferty dla jednej z najbardziej pożądanych domen na rynku europejskim - .eu. Komunikacja skupia się wokół czerwcowej obniżki cen i obejmuje działania płatne w Google, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także cykl artykułów eksperckich na blogu oraz mailingi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/az.pl-z-kampania-promocyjna-domeny-.eu,391946,artykul.html

Domena .eu to jedna z najbardziej wiarygodnych końcówek w oczach użytkowników, która nie tylko wzbudza zaufanie odbiorcy, ale też buduje wizerunek marki jako podmiotu funkcjonującego w obrębie Unii Europejskiej. Polskie firmy znajdują się na 5. miejscu w Europie pod kątem częstotliwości rejestracji domen .eu, co potwierdza ich popularność i wysoki popyt. Od 1 do 30 czerwca na AZ.pl tę końcówkę można nabyć na rok za 7 zł brutto.

Komunikacja wspierająca limitowaną ofertę AZ.pl obejmuje stworzenie dedykowanego landing page’a, działania w Google, kampanię video na Facebooku i Instagramie, cykl artykułów eksperckich na blogu, a także mailingi. Kampania jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i małych przedsiębiorstw, którym domena .eu może pomóc w ekspansji usług na rynki zagraniczne. Za strategię mediową odpowiada dom mediowy Mediaplus. Zakupem powierzchni mediowej w digitalu zajmuje się SalesTube. Obie spółki należą do Group One.

AZ.pl to marka należąca do grupy 1 & 1 IONOS - dostawcy usług hostingowych. Grupa obsługuje ponad 8 milionów klientów i zarejestrowała do tej pory ponad 12 milionów domen w centrach danych w Stanach Zjednoczonych i Europie.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764