Zmagania ośmiu par w szalonym oraz pełnym emocji telewizyjnym wyścigu, prowadzącym przez Filipiny i Tajwan, dały stacji TVN wygraną w rywalizacji o zainteresowanie widza - TVN w porze emisji programu “Azja Express” był najchętniej wybieraną stacją w grupach komercyjnych!
Perypetie uczestników najnowszego sezonu programu "Azja Express" można było śledzić w sobotnie wieczory od 31 sierpnia do 16 listopada, o godzinie 19:30 w TVN. Szesnaścioro śmiałków ruszyło wtedy w podróż życia i przez dwanaście odcinków przebyło łącznie tysiące kilometrów, odkrywając najpiękniejsze i najciekawsze miejsca na Filipinach i Tajwanie. Widzowie podążyli za nimi. Czwarta edycja programu "Azja Express” zapewniła bowiem stacji TVN udział w telewizyjnym rynku na poziomie 8,82 proc. w grupie 16-49 i 8,83 proc. w grupie 20-54, a co za tym idzie podium i pozycję lidera pasma w grupach docelowych.
Największym zainteresowaniem w grupach komercyjnych cieszył się pierwszy odcinek show, który zapewnił TVN odpowiednio 12,13% (16-49) oraz 12,36% (20-54) udziału.
Źródło: Warner Bros. Discovery