logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Azon TwinTex: wydajna drukarka DTG

  PR 20.02.2014, przeczytano 1304 razy
ilustracjastrzałka

Atrium Centrum Ploterowe rozwija ofertę dedykowanych urządzeń do cyfrowego druku bezpośredniego na odzieży. AZON TwinTex to podwójny koszulkomat o wysokiej wydajności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/azon-twintex%3A-wydajna-drukarka-dtg,20935,artykul.html

AZON TwinTex podobnie jak model TexPro przeznaczony jest do bezpośredniego zadruku koszulek, toreb, krawatów, itd. Dzięki podwójnemu systemowi mocowania wydajność tego systemu jest zwiększona i daje także możliwość równoczesnego drukowania na materiałach o różnych strukturach. TwinTex wyposażony jest w oszczędny cyfrowy system druku w konfiguracji: podwójny CMYK lub CMYK + 4 x biały. Maksymalny obszar roboczy drukarki TwinTex to 600 x 800 mm.

Technologia DTG

Technologia Direct to Garment (DTG) to technika druku cyfrowego bezpośrednio na odzieży. Drukarki DTG muszą spełniać wiele warunków, najważniejsze z nich to przeniesienie cyfrowych danych na podłoże, np. koszulkę oraz atramenty. Muszą one być dedykowane do nanoszenia na bawełniany materiał. Urządzenia DTG są podobne do biurkowych drukarek atramentowych.

Zadrukowany obszar pozostaje miękki i zupełnie nie wyczuwalny gdyż tusz wnika w sploty tkaniny. Atrament jest trwały i po utrwaleniu odporny na czynniki zewnętrzne takie jak woda (w tym pranie), mechaniczne jak zadrapania oraz wysoką temperaturę podczas prasowania. Atramenty są w pełni ekologiczne i przyjazne środowisku.

Prawdziwy koszulkomat

Tusze stosowane w DTG powalają po utrwaleniu na uzyskanie żywych i nasyconych barw. Aby tak się stało na ciemnych podłożach potrzebne jest zastosowanie białego podkładu. Wydajność druku przy zastosowaniu 4 podkładek wynosi na ciemnych koszulkach do 100 szt na godzinę. Natomiast druk na białej odzieży jest 2-krotnie szybszy i wynosi maksymalnie 200 szt na godzinę.

Cyfrowa technologia druku umożliwia drukowanie głównie małych i średnich nakładów. DTG uzupełnia więc metodę sitodrukową, która jest opłacalna z uwagi na koszty przygotowania dopiero w dużych nakładach. Wydajne rozwiązania mogę nawet zastąpić sitodruk w tej branży. DTG daje możliwość personalizowania wydruków, druku krótkich serii i prototypów. Otwiera to wiele możliwości dla posiadacza takiej drukarki np. zagospodarowanie rynkowych nisz. Wykorzystywane, ekologiczne atramenty po utrwaleniu zapewniają wysoka trwałość zadruku. Suszenie przed utrwalaniem suszenie nie jest wymagane.

Dzięki wysokiej rozdzielczości 1440 x 1440 dpi – drukarka AZON TwinTex może drukować napisy jak i fotorealistyczne, pełno-kolorowe zdjęcia. Daje te nieograniczone pole do popisu dla projektantów i designerów.

AZON TwinTex to drukarka zaprojektowana do druku bezpośrednio na odzieży i innych tekstyliach bawełnianych, poliestrowych lub jedwabnych takich jak koszulki, ręczniki, jeans, fartuchy, torby, gadżety, ubranka dziecięce, itd.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764