logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Back to Black: jesienna kampania Black Energy Drink

  PR 14.10.2013, przeczytano 1749 razy

Po intensywnej wiosenno-letniej kampanii reklamowej z udziałem Mike’a Tysona – marka BLACK Energy Drink wraca jesienią z kolejnym silnym promocyjnym uderzeniem. Startuje szeroko zakrojona, ogólnopolska kampania reklamowa BLACK Energy Drink obejmująca kompleksową komunikację ATL & BTL. Marka BLACK, jako jedyna w kategorii zaprezentuje nowe spoty telewizyjne. Będzie obecna także w sieci kin Multikino w całej Polsce oraz w internecie. W ramach jesiennej kampanii, Grupa FoodCare przygotowała również szereg aktywności dla konsumentów, szczególnie tych, którzy uwielbiają dobrą i energetyczną zabawę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/back-to-black%3A-jesienna-kampania-black-energy-drink,19915,artykul.html

Najnowsza ogólnopolska kampania telewizyjna pod hasłem „BACK TO BLACK” z udziałem Mike’a Tysona wystartowała 11 października. Na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy TVN i Polsat emitowane będą dwa spoty reklamowe 10- i 8-sekundowy. Telewidzowie w całym kraju obejrzą emanujące solidną dawką seksapilu i kobiecych kształtów, nieemitowane dotąd reklamy z udziałem Mike’a Tysona – ambasadora BLACK Energy Drink. Kampania wsparta będzie także działaniami w serwisach internetowych: Youtube, Maxmodels oraz Ipla.

W drugiej połowie października kampania „BACK TO BLACK” wkroczy także do sieci Multikino. Przed seansami, w multipleksach w całej Polsce wyświetlany będzie 8-sekundowy spot sponsorski, a w Halloween na wszystkich fanów mocnych wrażeń czekać będą energetyczne niespodzianki.

W ostatni kwartał 2013 roku wkroczymy z energetycznym impetem. Nowe pełne kobiecej zmysłowości spoty telewizyjne oraz atrakcje czekające m.in. w kinach w całej Polsce – zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających fanów marki. Dopełnieniem całej kampanii będą nasze akcje konsumenckie. Będziemy także wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie spędzają czas wolny – w internecie, na Facebooku, a także na pełnych energii studenckich imprezach – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Nie zabraknie atrakcji dla fanów marki BLACK także na Facebooku. Już niebawem na fanpage’u www.facebook.com/BlackEnergyDrink wystartuje kolejny projekt aktywizujący konsumentów BLACK Energy – marka ogłasza casting na zjawiskowo piękne dziewczyny do sesji dla ekskluzywnego kalendarza. To właśnie ta akcja będzie wspierana 10-sekundowym spotem reklamowym BLACK TYSON & SEXY LADIES MOVIE, OFFICIAL VIDEO 2013, emitowanym na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Aby nie pozostawić wątpliwości, kto rządzi na imprezach tej jesieni, 7 października w Polskę wyruszył BLACK PARTY BUS. Załoga Mike’a Tysona przez miesiąc będzie zabierała młodych ludzi w tętniące energią i pełne dobrej muzyki klubowe miejsca w największych miastach Polski.

Źródło: FoodCare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764