logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Back to Black: jesienna kampania Black Energy Drink

  PR 14.10.2013, przeczytano 1512 razy

Po intensywnej wiosenno-letniej kampanii reklamowej z udziałem Mike’a Tysona – marka BLACK Energy Drink wraca jesienią z kolejnym silnym promocyjnym uderzeniem. Startuje szeroko zakrojona, ogólnopolska kampania reklamowa BLACK Energy Drink obejmująca kompleksową komunikację ATL & BTL. Marka BLACK, jako jedyna w kategorii zaprezentuje nowe spoty telewizyjne. Będzie obecna także w sieci kin Multikino w całej Polsce oraz w internecie. W ramach jesiennej kampanii, Grupa FoodCare przygotowała również szereg aktywności dla konsumentów, szczególnie tych, którzy uwielbiają dobrą i energetyczną zabawę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/back-to-black%3A-jesienna-kampania-black-energy-drink,19915,artykul.html

Najnowsza ogólnopolska kampania telewizyjna pod hasłem „BACK TO BLACK” z udziałem Mike’a Tysona wystartowała 11 października. Na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy TVN i Polsat emitowane będą dwa spoty reklamowe 10- i 8-sekundowy. Telewidzowie w całym kraju obejrzą emanujące solidną dawką seksapilu i kobiecych kształtów, nieemitowane dotąd reklamy z udziałem Mike’a Tysona – ambasadora BLACK Energy Drink. Kampania wsparta będzie także działaniami w serwisach internetowych: Youtube, Maxmodels oraz Ipla.

W drugiej połowie października kampania „BACK TO BLACK” wkroczy także do sieci Multikino. Przed seansami, w multipleksach w całej Polsce wyświetlany będzie 8-sekundowy spot sponsorski, a w Halloween na wszystkich fanów mocnych wrażeń czekać będą energetyczne niespodzianki.

W ostatni kwartał 2013 roku wkroczymy z energetycznym impetem. Nowe pełne kobiecej zmysłowości spoty telewizyjne oraz atrakcje czekające m.in. w kinach w całej Polsce – zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających fanów marki. Dopełnieniem całej kampanii będą nasze akcje konsumenckie. Będziemy także wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie spędzają czas wolny – w internecie, na Facebooku, a także na pełnych energii studenckich imprezach – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Nie zabraknie atrakcji dla fanów marki BLACK także na Facebooku. Już niebawem na fanpage’u www.facebook.com/BlackEnergyDrink wystartuje kolejny projekt aktywizujący konsumentów BLACK Energy – marka ogłasza casting na zjawiskowo piękne dziewczyny do sesji dla ekskluzywnego kalendarza. To właśnie ta akcja będzie wspierana 10-sekundowym spotem reklamowym BLACK TYSON & SEXY LADIES MOVIE, OFFICIAL VIDEO 2013, emitowanym na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Aby nie pozostawić wątpliwości, kto rządzi na imprezach tej jesieni, 7 października w Polskę wyruszył BLACK PARTY BUS. Załoga Mike’a Tysona przez miesiąc będzie zabierała młodych ludzi w tętniące energią i pełne dobrej muzyki klubowe miejsca w największych miastach Polski.

Źródło: FoodCare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764