logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Back to Black: jesienna kampania Black Energy Drink

  PR 14.10.2013, przeczytano 1565 razy

Po intensywnej wiosenno-letniej kampanii reklamowej z udziałem Mike’a Tysona – marka BLACK Energy Drink wraca jesienią z kolejnym silnym promocyjnym uderzeniem. Startuje szeroko zakrojona, ogólnopolska kampania reklamowa BLACK Energy Drink obejmująca kompleksową komunikację ATL & BTL. Marka BLACK, jako jedyna w kategorii zaprezentuje nowe spoty telewizyjne. Będzie obecna także w sieci kin Multikino w całej Polsce oraz w internecie. W ramach jesiennej kampanii, Grupa FoodCare przygotowała również szereg aktywności dla konsumentów, szczególnie tych, którzy uwielbiają dobrą i energetyczną zabawę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/back-to-black%3A-jesienna-kampania-black-energy-drink,19915,artykul.html

Najnowsza ogólnopolska kampania telewizyjna pod hasłem „BACK TO BLACK” z udziałem Mike’a Tysona wystartowała 11 października. Na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy TVN i Polsat emitowane będą dwa spoty reklamowe 10- i 8-sekundowy. Telewidzowie w całym kraju obejrzą emanujące solidną dawką seksapilu i kobiecych kształtów, nieemitowane dotąd reklamy z udziałem Mike’a Tysona – ambasadora BLACK Energy Drink. Kampania wsparta będzie także działaniami w serwisach internetowych: Youtube, Maxmodels oraz Ipla.

W drugiej połowie października kampania „BACK TO BLACK” wkroczy także do sieci Multikino. Przed seansami, w multipleksach w całej Polsce wyświetlany będzie 8-sekundowy spot sponsorski, a w Halloween na wszystkich fanów mocnych wrażeń czekać będą energetyczne niespodzianki.

W ostatni kwartał 2013 roku wkroczymy z energetycznym impetem. Nowe pełne kobiecej zmysłowości spoty telewizyjne oraz atrakcje czekające m.in. w kinach w całej Polsce – zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających fanów marki. Dopełnieniem całej kampanii będą nasze akcje konsumenckie. Będziemy także wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie spędzają czas wolny – w internecie, na Facebooku, a także na pełnych energii studenckich imprezach – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Nie zabraknie atrakcji dla fanów marki BLACK także na Facebooku. Już niebawem na fanpage’u www.facebook.com/BlackEnergyDrink wystartuje kolejny projekt aktywizujący konsumentów BLACK Energy – marka ogłasza casting na zjawiskowo piękne dziewczyny do sesji dla ekskluzywnego kalendarza. To właśnie ta akcja będzie wspierana 10-sekundowym spotem reklamowym BLACK TYSON & SEXY LADIES MOVIE, OFFICIAL VIDEO 2013, emitowanym na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Aby nie pozostawić wątpliwości, kto rządzi na imprezach tej jesieni, 7 października w Polskę wyruszył BLACK PARTY BUS. Załoga Mike’a Tysona przez miesiąc będzie zabierała młodych ludzi w tętniące energią i pełne dobrej muzyki klubowe miejsca w największych miastach Polski.

Źródło: FoodCare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

 Piotr Dybowski Event Managerem w El Padre
Po pozytywnym przejściu okresu próbnego Piotr Dybowski dołączył do zespołu agencji El Padre obejmując stanowisko Event Managera.
Wystartowała świąteczna kampania marki Milka
Każdy z nas spotyka na swojej drodze „Mikołajów dnia codziennego”. W okresie Świąt Milka szczególnie namawia nas do nagradzania i docenienia gestów dobroci innych osób. Do niesienia dobra i dzielenia się pomocą zainspirować będą nas mogły historie nadesłane przez widzów programu „Miłe Wieści”, emitowanego na antenie TVN od...
Z końcem roku spółka Foton Technik zmieni nazwę na E.ON Foton. Związane jest to ze zmianami właścicielskimi w ramach Grupy innogy, której firma jest częścią. Rebranding nie ma wpływu na ważność dotychczasowych umów i usług świadczonych przez firmę na rzecz jej klientów.
Nowe osoby w Client Service Leo Burnett Warszawa
Dzięki nowym projektom oraz wygranym przetargom, między innymi na stworzenie platformy kreatywnej Otodom, obsługę kreatywną dywizji Digital Appliances Samsung Electronics Polska, czy poszerzeniu współpracy z PZU o wygrany w tym roku obszar BTL, agencja Leo Burnett powiększyła zespół Client Service o nowe osoby.
Awanse w Grupie Openmobi
Joanna Urbaniak awansowała na stanowisko Zastępcy Dyrektora Sprzedaży Agencyjnej, a Dominika Piwowarczyk na Senior Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764